AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #21 Del Skrevet 10. desember 2017 Heter hun Ronja? Anonymkode: abfe7...ca9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #22 Del Skrevet 10. desember 2017 Å herregud, kom dere over det Ronja-greiene. Det sluttet å være morsomt for sånn 2 år siden. Anonymkode: b4508...adb 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. desember 2017 #23 Del Skrevet 10. desember 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skålen skulle det stå, beklager for misvisende ord. Men det er litt sært? Anonymkode: 58f83...972 Det er ikke sært, det er jævlig spesielt!! Jeg har aldri skjønt hvordan folk som gjør slikt tenker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 10. desember 2017 #24 Del Skrevet 10. desember 2017 Sjokoladesnop! 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. desember 2017 #25 Del Skrevet 10. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, kom dere over det Ronja-greiene. Det sluttet å være morsomt for sånn 2 år siden. Anonymkode: b4508...adb Så seriøs da. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. desember 2017 #26 Del Skrevet 10. desember 2017 10 minutter siden, yeans skrev: Hvorfor skulle det være sært? Hvis det er tydelig at du knapt spiser av dette selv og du har mye middagsrester igjen til deg selv i tillegg, så kan vel hun ta med chipsen/snopet sitt hjem igjen? Det ville vært mer sært om du forlangte at gjester skulle etterlate alt medbragt. Det er ikke noe galt i det per se men litt merkelig er det. Er jo litt som i et spleiselag der gjesten krever å få med seg matrestene hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #27 Del Skrevet 10. desember 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tufs, hun mente da skoen må du skjønne, kan være TS har dysleksi, skjerpings! Anonymkode: 9e449...df2 Hva? Hun helte godteri fra skoen? 😂😂😂😳😳😂😂😂😳😳😂 Anonymkode: 074e3...fb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 10. desember 2017 #28 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) 4 minutter siden, Maleficenta skrev: Det er ikke noe galt i det per se men litt merkelig er det. Er jo litt som i et spleiselag der gjesten krever å få med seg matrestene hjem. Ja, men jeg fikk ikke intrykk av hi at gjesten hadde krevd noe. Jeg har ofte opplevd at vertskap som ikke er så glad i enkelte typer matvarer selv oppfordrer eller hinter til at gjesten må ta det med seg hjem for ellers går dette i søpla. Endret 10. desember 2017 av yeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. desember 2017 #29 Del Skrevet 10. desember 2017 3 minutter siden, yeans skrev: Ja, men jeg fikk ikke intrykk av hi at gjesten hadde krevd noe. Jeg har ofte opplevd at vertskap som ikke er så glad i enkelte typer matvarer selv oppfordrer eller hinter til at gjesten må ta det med seg hjem for ellers går dette i søpla. Ts hadde ikke hintet til det tydeligvis. Nei jeg bare syns det virker litt grådig på en måte. Litt sånn. MITT godteri. Baaaare mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #30 Del Skrevet 10. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, kom dere over det Ronja-greiene. Det sluttet å være morsomt for sånn 2 år siden. Anonymkode: b4508...adb Party killer Anonymkode: c1086...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 10. desember 2017 #31 Del Skrevet 10. desember 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er veldig sært ja. Reagerte veldig på det første gang jeg opplevde det, men i ettertid har faktisk et par verter selv pakket sammen snacks og sjokolade jeg har hatt med, og sagt "her, ikke glem sjokoladen din" når jeg går derfra. Jeg syns jo det er veldig snodig og sier "hæ, neida, den kan bare ligge her, bare ta den du!" altså ser ikke vitsen med å ha med en kvart potetgullpose eller halv sjokolade hjem igjen. Det ser på jeg på som litt som takk for meg, å legge igjen hos verten. Anonymkode: ab01d...07d Det kan jo hende de ikke ønsker å ha fristelser liggende, eller at de visste de ville kaste det? Og da syns jeg det er helt greit å få beskjed om å ta det med hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #32 Del Skrevet 10. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, kom dere over det Ronja-greiene. Det sluttet å være morsomt for sånn 2 år siden. Anonymkode: b4508...adb Kunne ikke vært mer enig! Anonymkode: 13426...139 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 10. desember 2017 #33 Del Skrevet 10. desember 2017 6 minutter siden, Maleficenta skrev: Ts hadde ikke hintet til det tydeligvis. Nei jeg bare syns det virker litt grådig på en måte. Litt sånn. MITT godteri. Baaaare mitt Det er vel bare å konkludere med at folk er forskjellige. I mine kretser er det ikke uvanlig å be gjesten ta med visse matvarer hjem til selv. Bla er det en onkel i familien som er veldig glad i slike tørre macroner, mens min tante syns det smaker dritt. Og da får han makronene i en pose med hjem igjen. Det er ingen sure miner for det. Selv om tante spanderte middag og drikke. Litt romslig kan man være tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #34 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg lager ikke noen sak og konfronterer hun ikke med det, men bare lurte på om set var vanlig praksis å helle fra skålen tilbake i posen å ta med seg hjem. Å hvem er Ronja? Anonymkode: 58f83...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #35 Del Skrevet 10. desember 2017 31 minutter siden, yeans skrev: Hvorfor skulle det være sært? Hvis det er tydelig at du knapt spiser av dette selv og du har mye middagsrester igjen til deg selv i tillegg, så kan vel hun ta med chipsen/snopet sitt hjem igjen? Det ville vært mer sært om du forlangte at gjester skulle etterlate alt medbragt. Det er sært. Hun har fått servert middag og drikke, for så å helle tilbake fra skålen snacks hun har tatt med for å ta med hjem. Middag og drikke har gjerne kostet mer enn snacks også. Anonymkode: 00a34...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #36 Del Skrevet 10. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lager ikke noen sak og konfronterer hun ikke med det, men bare lurte på om set var vanlig praksis å helle fra skålen tilbake i posen å ta med seg hjem. Å hvem er Ronja? Anonymkode: 58f83...972 Anonymkode: 3534c...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #37 Del Skrevet 10. desember 2017 7 minutter siden, yeans skrev: Det er vel bare å konkludere med at folk er forskjellige. I mine kretser er det ikke uvanlig å be gjesten ta med visse matvarer hjem til selv. Bla er det en onkel i familien som er veldig glad i slike tørre macroner, mens min tante syns det smaker dritt. Og da får han makronene i en pose med hjem igjen. Det er ingen sure miner for det. Selv om tante spanderte middag og drikke. Litt romslig kan man være tilbake. Det er jo forskjell på om verten ber deg ta med hjem, og å sope sammen rester selv for å ta med Anonymkode: 00a34...d03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letiana Skrevet 10. desember 2017 #38 Del Skrevet 10. desember 2017 Aldri vært borti det. men hadde nok flira godt om noen hadde gjort det. Men hadde nok ikke giddi å stresse med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 10. desember 2017 #39 Del Skrevet 10. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo forskjell på om verten ber deg ta med hjem, og å sope sammen rester selv for å ta med Anonymkode: 00a34...d03 Så klart det er. Men om gjesten ser at du ikke spiser av det h#n hadde tatt med er det jo fort gjort å tenke at verten ikke liker denne type matvare og at man like gjerne kan ta det med seg hjem igjen? Syns forøvrig at ts burde snakke med gjesten og få ut "problemet". Spesielt når hun går på kg og lager en tråd om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 10. desember 2017 #40 Del Skrevet 10. desember 2017 Det var faktisk en gang jeg tok med meg en halv stor pepsi max flaske hjem igjen! Jeg visste det var teit, men butikken var stengt og jeg hadde så sykt lyst på pepsi max til søndagen. Jeg sa et eller annet sånt "eh, er det greit at jeg tar med meg denne igjen, eller?". Uff! Ellers så tenker jeg at når jeg tar med noe på besøk til noen andre så er det for at det skal bli der. Ellers pleier jeg og en del av mine venner å pakke med gjestene noe hjem igjen, men det blir noe helt annet, enn når man drar det med seg hjem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå