AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Del Skrevet 10. desember 2017 Når jeg inviterer venninner over tar de gjerne med seg litt snacks. Jeg står for midddg og drikke. Hun ene venninnen min tar med seg potetgull, sjokolade hjem igjen. Hun heller fra skolen tilbake i posen og tar med seg. Er ikke dette veldig sært? Kunne forstått om det var uåpnet, men åpnet? Anonymkode: 58f83...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Del Skrevet 10. desember 2017 Hvor gamle er dere? Anonymkode: facf8...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Del Skrevet 10. desember 2017 Det er sært å helle fra skolen og hele veien hjem, ja. Anonymkode: 2b02e...cf3 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykkebamsen Skrevet 10. desember 2017 #4 Del Skrevet 10. desember 2017 Er dette en annen variant av Ronja og godtesnop-tråden hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. desember 2017 #5 Del Skrevet 10. desember 2017 En ny Ronja tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 10. desember 2017 #6 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Du mener vel godtesnop? Endret 10. desember 2017 av ti10 ladsf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #7 Del Skrevet 10. desember 2017 Skålen skulle det stå, beklager for misvisende ord. Men det er litt sært? Anonymkode: 58f83...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #8 Del Skrevet 10. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Anonymkode: facf8...c47 Begynnelsen av 30-årene. Anonymkode: 58f83...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbjørnungen Skrevet 10. desember 2017 #9 Del Skrevet 10. desember 2017 Det er sært ja 😂 Hun er vel veldig glad i godtesnopet sitt! Tror ikke jeg hadde giddet å gjøre et poeng ut av det hele, men helt klart sært 😳 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #10 Del Skrevet 10. desember 2017 Ja. Jeg hadde også en venn som pleide å ta med seg snop selv når vi dro på besøk til venner. Han spurte hver gang om å få sitte på hjem siden han ikke hadde bil selv. En gang jeg ikke hadde med noe selv spurte jeg om å få litt av snopet han hadde tatt med, men nei, det kom ikke på tale, det var han selv som hadde tatt det med! Han spurte selvsagt om å få sitte på hjem den dagen også, hvorpå jeg sa at det kostet han 35kr, det samme som en bussbillett. Men det var ikke snakk om at han skulle betale for at jeg skulle ta en omvei innom han! det var da makan på hvor frekk jeg var! Lang historie kort, han fikk ikke sitte på til eller fra mer. Jeg hadde tatt en lignende tone ovenfor "veninnen din". Sagt klart i fra at "tar du seriøst med deg snopet og drikken hjem igjen etter at jeg har stått for maten?", sier hun ja så er det bare å presisere at hun får ta med kroner xx til neste gang da, for å dekke sin del. Anonymkode: c6672...265 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 10. desember 2017 #11 Del Skrevet 10. desember 2017 Har en venninne som gjør det samme. Tenker: ja ja, det er henne. Er det noe å lage en sak av ? Hun har andre gode egenskaper. Folk er forskjellig. Og så slipper jeg å trykke i meg mer snop enn jeg har godt av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 10. desember 2017 #12 Del Skrevet 10. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sært å helle fra skolen og hele veien hjem, ja. Anonymkode: 2b02e...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #13 Del Skrevet 10. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker said: Det er sært å helle fra skolen og hele veien hjem, ja. Anonymkode: 2b02e...cf3 Tufs, hun mente da skoen må du skjønne, kan være TS har dysleksi, skjerpings! Anonymkode: 9e449...df2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. desember 2017 #14 Del Skrevet 10. desember 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg inviterer venninner over tar de gjerne med seg litt snacks. Jeg står for midddg og drikke. Hun ene venninnen min tar med seg potetgull, sjokolade hjem igjen. Hun heller fra skolen tilbake i posen og tar med seg. Er ikke dette veldig sært? Kunne forstått om det var uåpnet, men åpnet? Anonymkode: 58f83...972 Hehe er det Ronja igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #15 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg syns det er veldig sært ja. Reagerte veldig på det første gang jeg opplevde det, men i ettertid har faktisk et par verter selv pakket sammen snacks og sjokolade jeg har hatt med, og sagt "her, ikke glem sjokoladen din" når jeg går derfra. Jeg syns jo det er veldig snodig og sier "hæ, neida, den kan bare ligge her, bare ta den du!" altså ser ikke vitsen med å ha med en kvart potetgullpose eller halv sjokolade hjem igjen. Det ser på jeg på som litt som takk for meg, å legge igjen hos verten. Anonymkode: ab01d...07d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 10. desember 2017 #16 Del Skrevet 10. desember 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg inviterer venninner over tar de gjerne med seg litt snacks. Jeg står for midddg og drikke. Hun ene venninnen min tar med seg potetgull, sjokolade hjem igjen. Hun heller fra skolen tilbake i posen og tar med seg. Er ikke dette veldig sært? Kunne forstått om det var uåpnet, men åpnet? Anonymkode: 58f83...972 Det er drit sært!!! Du får be hu betale for middagen også, gjerrige dama 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. desember 2017 #17 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg synes det er forskjell på å ta med rester i en pakke og å helle tilbake fra skålen. Og uansett: jeg tar ikke med meg udrukket drikke eller snop/snacks med hjem med mindre vertskapet oppfordrer til det. I de tilfeller vertskapet ber meg ta med mitt hjem igjen er det fordi de ikke spiser/drikker dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 10. desember 2017 #18 Del Skrevet 10. desember 2017 Hvorfor skulle det være sært? Hvis det er tydelig at du knapt spiser av dette selv og du har mye middagsrester igjen til deg selv i tillegg, så kan vel hun ta med chipsen/snopet sitt hjem igjen? Det ville vært mer sært om du forlangte at gjester skulle etterlate alt medbragt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #19 Del Skrevet 10. desember 2017 Kanskje hun ikke har råd? Keg ville latt det være Anonymkode: 038fc...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #20 Del Skrevet 10. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tufs, hun mente da skoen må du skjønne, kan være TS har dysleksi, skjerpings! Anonymkode: 9e449...df2 Ha litt humor da menneske. Ingen vits å ta på vei. Du skjønner da vel uansett at dette er en tulletråd? Anonymkode: b0e76...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå