valentino Skrevet 1. februar 2005 #21 Del Skrevet 1. februar 2005 herregud, dette blir for dumt, men plutselig viser INGEN noen form for interesse - føler meg oversett... Hva med å selv ta initiativ? Gi andre litt oppmerksomhet, i stedet for å forvente å få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #22 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva med å selv ta initiativ? Gi andre litt oppmerksomhet, i stedet for å forvente å få? Ja, og hva med å ikke se etter de peneste gutta? Som regel er de ganske uinteressante å snakke med (og helt elendige i senga...gjelder sikkert ikke alle, men...). Og hva er et pent utseende? Du vil oppdage at fasaden ofte narrer deg. Noe av det mest interessante er hva de har mellom øra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. februar 2005 #23 Del Skrevet 1. februar 2005 Har hatt både langt' date= kort, glatt og krøllet hår, hatt svart, brun, blond, rødt, grønn og lilla hårfarge. Hatt like mye draget uansett hårtype. Har venninner som har kort hår og draget. Kanskje en spesiell greie i vennegjengen din, da? tror det er fordi du har store pupper og ikke pga håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2005 #24 Del Skrevet 1. februar 2005 Trodde det var pga min sprudlende personlighet, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. februar 2005 #25 Del Skrevet 1. februar 2005 ja jeg kan jo bare snakke for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #26 Del Skrevet 1. februar 2005 tro det eller ei, men det er ingen ting i veien med buksene mine, heller er jeg ingen overflatisk person som går etter utseendet, ikke tror jeg vondt om oslogutter heller, er en blid og utadvendt person, så der kan dere heller ikke si noe... Men at HÅRET er så viktig for noen, det var jeg ikke klar over - sveisen er ikke guttete, den rekker meg til skuldrene... nei, da får jeg heller prøve igjen til helga ...for gått ut av dato, DET har jeg ikke!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 1. februar 2005 #27 Del Skrevet 1. februar 2005 For høy? Kødder du? Jeg er 187 så jeg vil helst ha ei dame rundt 180 hvis det er mulig Kort hår kan være like fint som langt. kommer ann på personen det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 2. februar 2005 #28 Del Skrevet 2. februar 2005 Kort hår kan være en hindring. Dere kan mene at det er så fint og individuelt som dere bare vil, men de fleste gutter foretrekker langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 2. februar 2005 #29 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er ikke overlegenhet det går på, det er utvalget som er bedre. Jeg kan fint spise vaniljeis når jeg er hjemme hos mor&far, men når jeg er på italiensk gelateria, overser jeg vanlijeisen og velger meg nøyaktig det jeg har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #30 Del Skrevet 2. februar 2005 det KAN jo faktisk hende at en del gutter går etter veldig standard-mål når de er på byen; at langt blondt hår signaliserer tilgjengelighet elelr noe... Kanskje du ser for "vanskelig" ut - for streng eller noe? På hjemstedet kjenner man jo folk litt bedre også... Sånn egentlig synes jeg ikke dette er noe stort problem - du vanker nok bare på feil steder:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #31 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har selv bodd i Oslo i to år , og synes ikke de skiller seg noe særlig ut når det gjelder å ta kontakt. Jeg kom like mye i kontakt med Oslo folk som jeg gjør med trøndere når jeg er på byen her..Men ,,jeg må si meg enige i at de er litt kjedeligere de fra Oslo. Det virker som om det er bare jobb, utdannelse og framtidsplaner sånn økonomisk og jobbmessig som det er verd å snakke om på første møte. Selv om disse tingene er blitt viktige for meg også når jeg kommer så langt at jeg vil være sammen med en mann, så synes jeg det er litt feil å snakke om alt dtte på en kveld ute på byen. Jeg følte det mange ganger som om jegf var på et slags intervju.... Jeg er i utgangspunktet veeeldig skeptisk til vellykkede oslo gutter...jeg tror ikke de har lyst på bare ei dame og de vil jo hels ikke ha barn på leeenge ennå ..Jeg føler ganske sikkert at en sånn type ville dumpet meg fortere enn jeg hadde fått sagt samboerkontrakt..... Dessuten er de flest "vellykkede oslo gutter veldig opptatt av stil og image og alt det der som jeg ikke bryr meg om..., så sjansen for at jeg kunne holde på en sånn mann er vel lik null . Ikke at jeg prøvde heller, men visse ting bare vet man ikke kommer til å funke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 4. februar 2005 #32 Del Skrevet 4. februar 2005 Langt blondt hår signaliserer tilgjengelighet...? :o Jeg er faktisk stum. Jeg finner faktisk ikke på noen ting å si til en sånn kommentar. Snodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 4. februar 2005 #33 Del Skrevet 4. februar 2005 Fiona er stum :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #34 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg er også stum, har langt hår men... menes det at menn med langt hår, er fritt vilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #35 Del Skrevet 4. februar 2005 du verden...så mange svar! jeg føler vel at oslogutter er "så kule at de nesten ikke klarer å stå på beina!" sånn utenpå er de mer overlegne og kalde, men inni er de like bra som alle andre gutter... men jeg føler at de går mer på utseendet og klær enn utstråling og personlighet sånn med en gang... og de er mer opptatt av jobb penger o g kanskje ikke så opptatt av å få EN dame... jaujau... sånn som oslojenter også oftere er...kanskje jeg skal lage en diskusjon om "overlegne jenter i oslo" da?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #36 Del Skrevet 5. februar 2005 single ja...og ute i oslo...det er jo spennende...har vært vant til å få oppmerksomhet de siste årene når jeg går ut...men da har jeg bodd på en annen kant av landet...så kommer jeg til østlandet igjen...og: 1; er det at jeg har mørkt, kort hår som er feilen? 2; jeg er superfornøyd med kroppen min og er stolt av høyden(1.77) men er jeg nå for tynn? er jeg nå for høy?... 3: jeg er selvsikker, er jeg for selvsikker? (herregud, dette blir for dumt, men plutselig viser INGEN noen form for interesse - føler meg oversett...selv om jeg synes i terrenget) det var nemlig en kompis av meg som mente at jeg var for høy og guttene her har lavere selvtillit, derfor blir det "litt mye" med for høye jenter???? kan dette stemme? jeg føler meg usexy... SUKK! Mørkt, kort hår? Er du mann, du? En ekte lady har da litt lengde på håret sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #37 Del Skrevet 7. februar 2005 Dette tråden her var rett og slett morsom.... Jeg er 25 år straks 26, har bodd i Oslo i hele mitt liv og har vært MYE ute på byen. Jeg er 170, langt blondt hår og slank... jeg blir mye sjekket opp på byen og får mye oppmerksomhet i Oslo, men når jeg derimot har vært ute på byen i Fredrikstad, Kristiansand eller andre steder har jeg faktisk merket mindre oppmerksomhet enn i Oslo. SNODIG. Jeg tror kanskje det har noe med holdningen når man er ute. I Oslo så kjenner jeg mange mennesker og føler meg kanskje litt mer "hjemme" enn jeg gjør når jeg er ute i f. eks. Kristiansand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. februar 2005 #38 Del Skrevet 7. februar 2005 Dette tråden her var rett og slett morsom.... Jeg er 25 år straks 26, har bodd i Oslo i hele mitt liv og har vært MYE ute på byen. Jeg er 170, langt blondt hår og slank... jeg blir mye sjekket opp på byen og får mye oppmerksomhet i Oslo, men når jeg derimot har vært ute på byen i Fredrikstad, Kristiansand eller andre steder har jeg faktisk merket mindre oppmerksomhet enn i Oslo. SNODIG. Dette er bare med på å bekrefte påstanden. Gutter andre steder er ikke like overlegne og selvtilfredse, og har heller ikke den samme selvtilliten. Derfor tør færre å sjekke opp deg, hvis je ne sais quoi av en Oslo-aura skremmer livskiten ut av bondetampene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #39 Del Skrevet 7. februar 2005 hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #40 Del Skrevet 15. februar 2005 jeg tror at oslo menn i tidlig 20 årene er bare oppvokst at man ikke er noe hvis man ikke har ordentlig utdannelse, en rik pappa os. Og mange menn er overlegne fordi de tenker at de har så mange jenter å velge blant at de kun tar det aller beste............ :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå