Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #1 Del Skrevet 31. januar 2005 single ja...og ute i oslo...det er jo spennende...har vært vant til å få oppmerksomhet de siste årene når jeg går ut...men da har jeg bodd på en annen kant av landet...så kommer jeg til østlandet igjen...og: 1; er det at jeg har mørkt, kort hår som er feilen? 2; jeg er superfornøyd med kroppen min og er stolt av høyden(1.77) men er jeg nå for tynn? er jeg nå for høy?... 3: jeg er selvsikker, er jeg for selvsikker? (herregud, dette blir for dumt, men plutselig viser INGEN noen form for interesse - føler meg oversett...selv om jeg synes i terrenget) det var nemlig en kompis av meg som mente at jeg var for høy og guttene her har lavere selvtillit, derfor blir det "litt mye" med for høye jenter???? kan dette stemme? jeg føler meg usexy... SUKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 31. januar 2005 #2 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg tror det er fordi vi oslogutter holder høyere kvalitet enn resten av landets gutter og vi forventer selvsagt det samme. Derfor må du nok omstille deg fra den tilværelsen du har hatt andre steder der guttene ikke er så kravstor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #3 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg tror det er fordi vi oslogutter holder høyere kvalitet enn resten av landets gutter og vi forventer selvsagt det samme. Derfor må du nok omstille deg fra den tilværelsen du har hatt andre steder der guttene ikke er så kravstor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
innocenta Skrevet 31. januar 2005 #4 Del Skrevet 31. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. januar 2005 #5 Del Skrevet 31. januar 2005 Høh? :klø: Er nok heller kameraten din som tenker slik, ikke alle oslogutter vil jeg tro. Bor i Oslo selv, har ikke merket at oslomenn er noe annerledes enn andre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B. A. K. Skrevet 31. januar 2005 #6 Del Skrevet 31. januar 2005 Damer med langt hår har myyyye større sjangs på byen enn de med guttekort. Snakker ikke for alle, men i hvert fall for alle i gjengen jeg pleier å gå ut med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2005 #7 Del Skrevet 1. februar 2005 Har hatt både langt, kort, glatt og krøllet hår, hatt svart, brun, blond, rødt, grønn og lilla hårfarge. Hatt like mye draget uansett hårtype. Har venninner som har kort hår og draget. Kanskje en spesiell greie i vennegjengen din, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. februar 2005 #8 Del Skrevet 1. februar 2005 Og hva er galt med høye damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Åsemor Skrevet 1. februar 2005 #9 Del Skrevet 1. februar 2005 Har hatt både langt' date= kort, glatt og krøllet hår, hatt svart, brun, blond, rødt, grønn og lilla hårfarge. Hatt like mye draget uansett hårtype. Har venninner som har kort hår og draget. Kanskje en spesiell greie i vennegjengen din, da? Du må ha et dårlig selvbilde som må tukle så mye med utseendet ditt. Gutta gjennomskuer deg lett, naturlig skjønnhet er alltid det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 1. februar 2005 #10 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg vil si at kort hår definitivt er et minus, man ser da etter et menneske som er kvinnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2005 #11 Del Skrevet 1. februar 2005 Vet du hva? Jeg har ikke dårlig selvbilde, men liker å leke meg med håret. Og hva du synes om den saken driter jeg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2005 #12 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg vil si at kort hår definitivt er et minus' date=' man ser da etter et menneske som er kvinnelig.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #13 Del Skrevet 1. februar 2005 For meg er det totalt motsatt...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 1. februar 2005 #14 Del Skrevet 1. februar 2005 Å herregud... hvordan ble dette en diskusjon om hårfasong... Og hvordan går det an å lure på om Oslogutter er annerledes enn andre gutter?? For ikke å snakke om at det bor så mange innflyttere og studenter der at det skulle uansett ikke ha stort å si... Men kanskje Oslo jenter er penere, så konkurransen er tøffere...? Sorry usaklig kommentar, men å lete etter feil hos guttene fordi du ikke har draget blir vel litt søkt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #15 Del Skrevet 1. februar 2005 Enig med Fiona:) Har vokst opp i Oslo, og mine høye og korthårede venninner har ikke mindre draget enn lavere, blonde meg. Men i Oslo har man jo mange steder å velge mellom, og ulikt klientell ser etter ulike kvaliteter i det motsatte kjønn. Har bodd utenbys også og må vel si meg enig med Valhalla hva kravstorhet angår. I hvert fall hvis man gjør sine feltstudeier på en hvilken som helst lokal kro. Kanskje du har stagnert pga dette, og at tida på en måte har løpt fra deg? Kanskje du synes du ser bra ut, mens oslogutta bare ser de utdaterte buksene dine? Neida, håper jo ikke det er sånn. Men Oslomenn (innflyttere også)er nok til tider mer jålete enn bygdegutter. Et misforstått forsøk på å være urbane i lille hovedstaden vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #16 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg hadde ikke dette problemet sist jeg var i Oslo, men så er jeg lita å da med langt hår attpåtil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #17 Del Skrevet 1. februar 2005 Aldri opplevd at Oslogutter er vrange, heller tvert i mot. Jeg vurderer litt å flytte laangt ut på landsbygda, jeg kan snart ikke gå på et eneste utested i denne byen uten at jeg møter kjente. Eller ukjente, som vil prate med meg. (Det høres kanskje ikke ut som noe problem, men det er faktisk det i blant, jeg liker å stikke meg bort og bare sitte og betrakte folk, eller glane ut i lufta og tenke, uten at de vet hvem jeg er...eller uten å bli tilsnakket...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #18 Del Skrevet 1. februar 2005 helt enig jeg!! har bodd i oslo selv, og selv om jeg ikke akkurat hadde problemet med draget på gutta ( jeg er høy, mørk, halv-langt hår) så synte jeg heller at det var så mange som var rasende kjedelige!! herregud da. snakket kun om penger, utdannelse, kule reiser og kule fester, "jeg kjenner thomas giertsen" mens de står og drar skjortekragen enda lenger opp mot ørene! snakk om langedryge gjeeeeesp!!! nei, gi meg en uhøytidlig, sporty kar med sans for bisarr humor, leken men voksen i en og samme pakke! heeey, der beskrev jeg visst kjæresten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 1. februar 2005 #19 Del Skrevet 1. februar 2005 Sorry usaklig kommentar, men å lete etter feil hos guttene fordi du ikke har draget blir vel litt søkt...? TOUCHÉ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #20 Del Skrevet 1. februar 2005 TOUCHÉ!!! Ja, der fortalte dere jenta hvor skapet skulle stå. Flinke dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå