AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Del Skrevet 10. desember 2017 De gjør sånne syke ting. Ble helt satt ut og i sjokk. Har tatt buser på maten til hverandre og stukket gulrot i rumpa til ene kompisen når han var drita. Jeg tenker de er psykisk syke alle sammen og trenger hjelp til å forstå grenser. Er det bare meg eller er det flere som syntes dette er helt sykt? Jeg er i sjokk. Skjønner ikke at det er mulig. Hadde aldri klart å være så mye som nær en jeg hadde vært venn med, om hun/han hadde gjort noe sånt. GJERNE MENN SIN MENING OGSÅ. Anonymkode: 219ec...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Del Skrevet 10. desember 2017 Slapp av, dette er helt normalt Anonymkode: ef22b...2f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Del Skrevet 10. desember 2017 Har dem ikke klippet håret eller skjegget på hverandre i fylla ennå? Anonymkode: 9bab2...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #4 Del Skrevet 10. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har dem ikke klippet håret eller skjegget på hverandre i fylla ennå? Anonymkode: 9bab2...574 Det er noe helt annet.. Anonymkode: 219ec...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #5 Del Skrevet 10. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, dette er helt normalt Anonymkode: ef22b...2f6 Hvis dette er normalt, så er jeg singel resten av livet. Anonymkode: 219ec...cc5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #6 Del Skrevet 10. desember 2017 Det er helt sykt. Men nesten ingen bryr seg når menn gjør helt syke ting. «Gutter er gutter», vet du, og de passer på hverandre. Det er til å bli kvalm av. Anonymkode: f1003...a11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #7 Del Skrevet 10. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt sykt. Men nesten ingen bryr seg når menn gjør helt syke ting. «Gutter er gutter», vet du, og de passer på hverandre. Det er til å bli kvalm av. Anonymkode: f1003...a11 Skjønner ikke hva som skjer med verden når noen mener at "jaja, helt normalt." Jeg kan ikke være sammen med noen sånne. Ikke snakk om. Anonymkode: 219ec...cc5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #8 Del Skrevet 10. desember 2017 Gulrot i rumpa til en full venn vil jo defineres som voldtekt. Og ingenting av det her høres verken greit eller normalt ut. Anonymkode: d4f8a...337 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 10. desember 2017 #9 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) . Endret 2. september 2023 av Fashionistaen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #10 Del Skrevet 10. desember 2017 Ts her. Kan jeg som mor nekte at disse vennene skal være rundt min 5 mnd gamle sønn. Jeg føler det er helt feil for meg at han skal omgås sånne mennesker. Anonymkode: 219ec...cc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 10. desember 2017 #11 Del Skrevet 10. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Kan jeg som mor nekte at disse vennene skal være rundt min 5 mnd gamle sønn. Jeg føler det er helt feil for meg at han skal omgås sånne mennesker. Anonymkode: 219ec...cc5 Så lenge de ikke stapper gulrøtter ned i bleien hans så må det jo være lov til å ha litt humor. Enkelte menn bare ER barnslige, de kan ikke noe for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 10. desember 2017 #12 Del Skrevet 10. desember 2017 Dette er ikke representativt for menn flest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #13 Del Skrevet 10. desember 2017 Man kan seriøst utvikle PTSD av mindre. Og jeg tuller ikke. Slik oppførsel. Aldri føle seg trygg rundt andre. Man kan faktisk bli psykisk syk av det. Dette er absolutt ikke greit og jeg håper det ikke er normalt. Jeg sykeliggjøre ikke alt her, det er bare for å understreke hvor galt det er. Det er på grensen til psykisk terror. Anonymkode: ee5e9...7ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 10. desember 2017 #14 Del Skrevet 10. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Kan jeg som mor nekte at disse vennene skal være rundt min 5 mnd gamle sønn. Jeg føler det er helt feil for meg at han skal omgås sånne mennesker. Anonymkode: 219ec...cc5 Jeg må si det er litt merkelig at du ikke allerede har kuttet kontakten med slike mennesker. Det er ikke akseptabelt med voldtekter. Gulrot eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. desember 2017 #15 Del Skrevet 10. desember 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #16 Del Skrevet 10. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Gulrot i rumpa til en full venn vil jo defineres som voldtekt. Og ingenting av det her høres verken greit eller normalt ut. Anonymkode: d4f8a...337 Voldtekt er å ta noen med vold. Det med gulrot er bare en spøk, det er ikke noe voldelig. Anonymkode: 4a250...620 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 10. desember 2017 #17 Del Skrevet 10. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Voldtekt er å ta noen med vold. Det med gulrot er bare en spøk, det er ikke noe voldelig. Anonymkode: 4a250...620 All penetrasjon uten samtykke er i følge loven voldtekt. Det trenger ikke være vold inni bildet. En sovende eller en overstadig beruset person som ikke er i stand til å gi samtykke som får stukket fingre, gulrøtter eller brekkjern oppi seg, har loven på sin side. Og jeg ser ikke humoren i putte gjenstander oppi andres endetarmer. Det kan potensielt skade og være veldig smertefullt. Dette høres ut som et miljø hvor grensene er blitt hvisket ut. Og ingen er kapabel til å si stopp. Usunt, rett og slett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettsa Skrevet 10. desember 2017 #18 Del Skrevet 10. desember 2017 42 minutter siden, bortebra skrev: All penetrasjon uten samtykke er i følge loven voldtekt. Det trenger ikke være vold inni bildet. En sovende eller en overstadig beruset person som ikke er i stand til å gi samtykke som får stukket fingre, gulrøtter eller brekkjern oppi seg, har loven på sin side. Og jeg ser ikke humoren i putte gjenstander oppi andres endetarmer. Det kan potensielt skade og være veldig smertefullt. Dette høres ut som et miljø hvor grensene er blitt hvisket ut. Og ingen er kapabel til å si stopp. Usunt, rett og slett. Du har rett. Her har han loven på sin side. Ikke normalt å oppføre seg sånn. Jeg har flere ekser og er nå gift og tror ikke dette er representert blant menn flest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå