Gå til innhold

Forelsket i broren til en tidligere partner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klein situasjon. 

Skriver partner for vi var aldri kjærester eller romantiske sammen. Men endte ofte opp til sengs i studietiden... dette er omlag 20 år siden...

Via jobb har jeg nå møtt broren hans, og vi har på ett vis begynt å date... men begge synes også det er litt vanskelig med tanke på historien med broren hans.. Så vet liksom ikke helt hva vi skal gjøre. På en måte tenker jeg jo at det er helt no-go, samtidig... har ikke følt sånn på fryktelig mange år, og irriterende om noe som ikke betydde noe og som skjedde for så mange år siden skal ødelegge noe som kan være bra nå...

men de er jo brødre... What to do???

Anonymkode: a8630...ecf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg ts! Jeg hadde det på samme måte med faren til ekskjæresten min. If its meant to be, go for it!

Anonymkode: 777e9...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke la alt stoppe deg i livet. Man lever en gang, hvorfor ikke bare være lykkelig.

Anonymkode: d0e84...3c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med å bli sammen med broren til en fyr du hadde et forhold til for 20 år siden

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det burde vært noe problem. Kanskje litt kleint i familieselskaper, men det går seg sikkert til :)

Anonymkode: ce5c5...428

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere aldri var sammen, men kun endte til sengs, så har du vel ikke en gang møtt folkene hans? Da er det potensielt én person som vil reagere (broren), så ser ikke helt problemet. Hadde vært noe annet om dere var sammen i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste overskriften så tenkte jeg "det er det ene tilfellet der man kanskje bør trå varsomt" men så leste jeg HI og skiftet mening. Du var til sengs med broren for 20 år siden? Go for it. Hvis noen enda har såre følelser pga. et "ikke forhold" for så lang tid tilbake så er det deres problem, ikke ditt. Hadde du og broren vært gift eller samboere så hadde jeg forstått innvendingene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjææææ, vanligvis fullstendig NO GO ja! Men det er 20 år siden og dere var aldri følelsesmessig involvert i hverandre eller datet seriøst, dere havnet til sengs på fylla i studietiden, og 20 år siden er jo omtrent som et tidligere liv! Så jeg tenker egentlig at så lenge du og han du driver med nå greier å se forbi det, så burde det ikke være noe problem eller hindring! Klart han andre broren du har ligget med for 20 år siden vil bli litt overraska, men han har vel ikke akuratt følelser for deg nå eller noen vonde minner fra deg til å sette ned foten på det! Han burde bare bli glad for at broren sin har funnet en kul dame han liker, fortid er fortid og det er ikke som at dere har bodd sammen eller hatt noe seriøst på gang. 

Anonymkode: 0b510...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be ham snakke med broren om det, høre om det er greit. Hadde syntes at det var veldig rart hvis det ikke er greit, både med tanke på hvor lenge det er siden og at dere faktisk aldri var kjærester. 

Dumt å gå vekk fra noe som er fint uten å prøve. Lykke til :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg ville tatt et helt enkelt spørsmål til broren faktisk, og hvis han er OK med det trenger ikke dette være noe problem. Det er vel ikke så mange andre som vet at dere har ligget sammen? Så hvis han ikke bryr seg kan dere jo bare anse det som et lukket og glemt kapittel av livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Det er jo 20 år siden , så ser ikke problemet her. Broren har vel for lengst gått videre han også , så dette syns jeg mer blur en pussig tilfeldighet enn noe som kan skape negative følelser og tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
AnonymBruker

Hvis man er et bra menneske så har vel ikke fortid noe å si, mye man kan gå glipp av, bare for å bry seg om det. Mange kan ta feil valg tidligere i livet. 

Anonymkode: d0e84...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...