Gå til innhold

Antidepressiva, noen som fungerte for deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 10.12.2017 den 18.09, AnonymBruker skrev:

Gikk på cipralex og la på meg enormt.  Har hatt behov for behandling, men vil ikke ha piller. Jeg tvinger meg ut og går,istedenfor ei pille.

Jeg har lest bivirkninger/faren ved det som er foreslått,  så jeg tør ikke.

Dessuten tror jeg piller legger lokk på symptomer.  Så ja, det er tungt.  Jeg har i dag tatt to piller.  To turer. Har begynt å ta med meg kamera på turene. Det gir meg piff og se de når jeg kommer hjem

Anonymkode: 5e3db...1b5

hvorfor la du på deg ? er det fordi man får enorm appetitt at man legger på seg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Skorstein said:

hvorfor la du på deg ? er det fordi man får enorm appetitt at man legger på seg ?

Tror det gjelder mange, men i mitt tilfelle fikk jeg mageproblemer noe som tullet med fordøyelse og sultfølelse. Følte meg full i magen, men samtidig kunne jeg føle skikkelig ulvehunger. Sliter fortsatt men oppblåsthet og periodevis ulvehunger år etter antidepressiva. Tror det tullet med magen min og ødela den

Anonymkode: bcdd8...e0f

Skrevet

Jeg går på Brintellix og har gjort det i snart 3 måneder. Begynte først med 10 mg, nå bruker jeg 15 mg og den eneste bivirkningen jeg hadde når jeg begynte på 10 mg var en enorm kvalme, ingen matlyst og skjelvinger i en ukes tid før det ble bedre, ingen bivirkninger etter det :-) Har hjulpet meg ganske mye med depresjonen min :-)

Anonymkode: eeb98...05f

Skrevet (endret)

Fontex ble jeg manisk og psykotisk av og mistet hukommelsen, wellbutrin gjorde ikke en dritt, men ble lagt inn med psykose så den ble fjernet, remeron ga så enorm apetitt at jeg åt til jeg gulpet og nesten ikke fikk puste, så får bare klare meg med litiumen og abilifyinjeksjonene. Veldig kjipt for trenger AD ved siden av, men ingenting funker!!

Endret av aiba
Skrevet
14 timer siden, aiba skrev:

Fontex ble jeg manisk og psykotisk av og mistet hukommelsen, wellbutrin gjorde ikke en dritt, men ble lagt inn med psykose så den ble fjernet, remeron ga så enorm apetitt at jeg åt til jeg gulpet og nesten ikke fikk puste, så får bare klare meg med litiumen og abilifyinjeksjonene. Veldig kjipt for trenger AD ved siden av, men ingenting funker!!

Uff og uff, det hørtes fryktelig ut. Remeron er virkelig dritt. Totalt zombie i flere uker, selv etter ett døgn etter inntak og for en apetitt! 

Forstår godt at du ikke har lyst til å prøve ut noe mer. 

Anonymkode: b5392...f40

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med wellbutrin! :) Og jeg har ikke opplevd noen bivirkninger heller!

Anonymkode: 29cda...e60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...