Gå til innhold

Dine dusjvaner☺

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Lava Anne skrev:

Jeg dusjer og sminker meg før jeg setter meg til rette her på KG :transe:

En flott gest 😆 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

En flott gest 😆 

Kun det beste for KG-selskapet!

Gjest NotNaomi
Skrevet

Jeg hater å dusje! Virkelig. Fader altså. Kle av seg. Finne rent tøy. Vaske det jævla lange håret. For varmt vann. For kaldt vann. Er det noe jeg virkelig hater er det dusj. Men så må en jo. Hver dag om jeg jobber. Hver tredje dag om jeg er liggende ( med den jævla ryggen ).

Men. Når jeg kommer ut av dusjen så føler jeg meg som den lykkeligste person. Hver gang :-) det er bare det jævla forarbeidet og tiltak :-) 

Skrevet
2 minutter siden, Lava Anne skrev:

Kun det beste for KG-selskapet!

Jeg pleier å ta på meg lederhosen før jeg går i krigen på KG. 

Skrevet
2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg pleier å ta på meg lederhosen før jeg går i krigen på KG. 

Forbilledlig!

Skrevet

Har ingen vaner. Dusjer når jeg føler for det. Men som oftest etter jobb eller trening.

Skrevet

Jeg elsker å dusje! Starter hver dag med en varm og god dusj. Vasker håret hver dag. 

Anonymkode: cddc4...8c5

Skrevet

Normalt sett: annen hver dag. 
Er jeg svett eller skitten så vasker jeg kropp men ikke hår. 

Anonymkode: bebe5...3fe

Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Normalt sett: annen hver dag. 
Er jeg svett eller skitten så vasker jeg kropp men ikke hår. 

Anonymkode: bebe5...3fe

Det tror jeg er sunt liksom. Men hvordan dusje uten å vaske hår i tillegg? Jeg får helt noia av å la noe være uvasket når jeg må i den jævla dusjen :-D

Skrevet

Dusjer cirka hver tredje dag hvis jeg ikke trener eller gjør noe annet som gjør at jeg blir svett. Utover det vasker jeg meg under armene hver dag.

Skrevet

Hver morgen, hver kveld. 

Anonymkode: 3c60d...cec

Skrevet
2 timer siden, NotNaomi skrev:

Jeg hater å dusje! Virkelig. Fader altså. Kle av seg. Finne rent tøy. Vaske det jævla lange håret. For varmt vann. For kaldt vann. Er det noe jeg virkelig hater er det dusj. Men så må en jo. Hver dag om jeg jobber. Hver tredje dag om jeg er liggende ( med den jævla ryggen ).

Men. Når jeg kommer ut av dusjen så føler jeg meg som den lykkeligste person. Hver gang :-) det er bare det jævla forarbeidet og tiltak :-) 

Skall deg, så slipper du det jævla lange håret. Hva med badekar/boblehelvete i steden?

Skrevet
1 time siden, Nevian skrev:

Dusjer cirka hver tredje dag hvis jeg ikke trener eller gjør noe annet som gjør at jeg blir svett. Utover det vasker jeg meg under armene hver dag.

Å ballene vel, det håper jeg virkelig.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vasker håret hver dag

Det er i allefall bare vas...

Anonymkode: deb17...20d

• Liker 2
Skrevet

Dusjer om morgenen. Hver dag. Vasker håret 2-3 ganger per ukeog bruker kun aderma dusjolje

Skrevet

Jeg dusjer som regel mellom 18 og 20. Hvis jeg har vært på jobb (som ikke er så ofte) dusjer jeg etter hver vakt. Håret tar jeg annenhver dag uansett. Grunnen til at jeg dusjer mellom 18 og 20 er fordi det er kaldt å gå ute med vått hår, og håret må ha tid til å tørke før jeg legger meg. Vil ikke bruke hårføner så ofte siden det sliter på håret

Anonymkode: a279a...a8a

Skrevet

Spørs når jeg trener. Men dusjer hver dag, noen ganger flere. Takler ikke å stå foran vasken og vaske meg med klut. Tar ekstra tid og minner meg om de gamle klutelskerne jeg må stelle på jobb. 

Anonymkode: 8c9d8...a5e

Skrevet

Jeg dusjer hår og kropp hver morgen...da holder man seg ren i hår og kropp på enklest måte, regelmessig. Det kan være slitsomt, men må gjøres, for min del.

Anonymkode: 70ab6...79f

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dusjer hver kveld før jeg legger meg, liker ikke å dusje om morgenen.

Anonymkode: e146a...c79

Samme her. Også liker jeg ikke å legge meg i senga med inntørka svette og føle meg skitten.

Anonymkode: 6cf12...fff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...