Gå til innhold

Hvorfor kan gutter ligge rundt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig, jeg har aldri hørt en eneste kvinne snakke nedsettende om en eneste mann som har ligget rundt. Tvert om, jeg har hørt mange kvinner prise disse mennene opp i skyene.

Anonymkode: 5259b...81c

Så fordi du kjenner til sånne kvinner, så mener alle det? Priser ikke menn som holder på sånn ihverfall.  Er det lov å mene noe annet enn alle andre, selv i Norge?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn skal spre genene sine. De grupper med menn som sprer de best, tar over verden på sikt. Derfor er det akseptabelt at menn sprer seg. 

Anonymkode: dc85f...400

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn skal spre genene sine. De grupper med menn som sprer de best, tar over verden på sikt. Derfor er det akseptabelt at menn sprer seg. 

Anonymkode: dc85f...400

Med den tankegangen vil arabere og afrikanere overta verden i fremtiden.

Anonymkode: c128c...c65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke litt rart det noen her sier, at gutter må jobbe for å få seg noe mens jenter ikke må det? Hvis en gutt får seg ei stygg jente feks, så er det jo win win for begge to. Ingen hard jobb for noen av de. En jente må ha en gutt for å ha sex, og omvendt. 

Anonymkode: 5aa96...72c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Med den tankegangen vil arabere og afrikanere overta verden i fremtiden.

Anonymkode: c128c...c65

Det skal man ikke se bort. De former seg raskt, samtidig som de har en kontinuerlig strøm av folk som sprer seg ut over hele verden. Faktisk, jeg vedder en tier på at om noen få generasjoner er mer enn halvparten av verden allerede arabisk/afrikansk. Og de har baser over hele kloden. Inkludert Oslo. 

Anonymkode: dc85f...400

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er bare sånn verden er. Ei dame som ligger med mange krever ingen innsats. Du trenger ikke å være attraktiv en gang. Mange vil bare tøm og rømme. En mann må virkelig jobbe for det for å få seg damer. Er det som er forskjellen. Derfor deler menn kvinner i to kategorier. De som brukes til tøm og røm, og de som er kjæreste/konemateriale. 

Anonymkode: 0c582...db8

Er da slett ikke alle menn som må jobbe for det...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Er da slett ikke alle menn som må jobbe for det...

Sant, Men generelt sett så må menn jobbe 3X hardere for og få oss mus enn hva kvinner trenger for og få kuk.

Anonymkode: 05512...f6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tilogmed moskvamarit kunnet fått sex hver helg, og da sier det jo sitt. Så jenter som har et høyt antall sexpartnere er i mine øyne definisjon på ei som tar til takke med hva som helst. Kan ikke sammenlignes med menn som faktist mø imponere dama for å få seg noe. Ei fin dame som spør 10 gutter om sex vil få ja. En fin gutt som spør rett ut av det blå om å ha sex får bare napp kanskje 1 av 10 ganger. Kvinner er programmert til å være forsiktig med hvem de ligger med. Når ee da velger å dele godene med gud og hver mann, er det ikke noe jeg er stolt av å ha "kapret" hvis dere skjønner?

Anonymkode: 0c582...db8

Hmm om selv hun kunne fått sex med hvilken som helst mann. Er det ikke da menn som tar til takke med hva som helst?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant, Men generelt sett så må menn jobbe 3X hardere for og få oss mus enn hva kvinner trenger for og få kuk.

Anonymkode: 05512...f6c

Hvilken rolle spiller det? Det at de gjør så stor innsats for å få pult er da ikke noe å være stolt av. Hvorfor skal en mann få kred for å være så despo etter sex?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Hmm om selv hun kunne fått sex med hvilken som helst mann. Er det ikke da menn som tar til takke med hva som helst?

Nei, i så fall ville menn tatt til takke med andre menn. Det gjør vi ikke. Altså har vi en standard.

Anonymkode: 83473...256

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, i så fall ville menn tatt til takke med andre menn. Det gjør vi ikke. Altså har vi en standard.

Anonymkode: 83473...256

Moskva Marit var en kvinne. Du sa hun lett kunne få seg med hvem som helst. Og hun var vel ikke så attraktiv. Dermed er det jo menn som ukritisk ligger med hva som helst og har dermed ingen standard...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Moskva Marit var en kvinne. Du sa hun lett kunne få seg med hvem som helst. Og hun var vel ikke så attraktiv. Dermed er det jo menn som ukritisk ligger med hva som helst og har dermed ingen standard...

Det er ikke jeg som nevnte Marit Christensen. For det første forminsker jeg ikke kvinner ned til objekter på den måten, for det andre oppfatter jeg ikke kvinner som tomme skall med kun et ytre som avgjør hvor verdifulle de er.

Men jeg er den som ødela argumentet ditt, at menn ikke har noen standard. Hadde vi menn ikke hatt det ville vi gått etter alt som var tilgjengelig, når som helst. Det gjør vi ikke. Noen gjør det, for all del, det samme kan sies om en del kvinner også (KG har jo en egen kvinne som er blitt litt kjent på forumet etter hvert for å være... "en mann", nettopp fordi hun er så ukritisk).

Men menn (som gruppe) har altså en standard. Så du kommer ikke fra den når du prøver å fremstille det som om menn ikke har noen standard.

Anonymkode: 83473...256

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, puzi88 skrev:

ååå gud er du 14 år eller ? hvor mange ganger har ikke folk forklart deg hvordan det fungerer ? menn og kvinner er forskjellige så det blir ikke det samme

en kvinne som har hatt sex med veldig mange menn er billig, fordi hun da har sagt ja til sex med mange forskjellige menn. dette krever ingenting av en kvinne for menn er fra naturens side alltid klar til sex uansett, så kvinner kan få seg sex når som helst 

en mann som har hatt sex med mange forskjellige kvinner, har erobret og overtalt mange kvinner, dette kreves enormt mye av, bådfr djsrm, selvtillit, utseende, personlighet og en haug av positive egenskaper. det er ingen hemmlighet at menn har det mye vanskeligere med å få seg sex enn kvinner. derfor får de en klapp på skulderen og respekt når de har erobret mange kvinner

 å få seg sex som kvinne derimot kreves ingenting, derfor blir kvinner kalt billige og blir slutshamet. det har de alltid gjort og det vil de nok forsette og bli

slik er det bare. er også et eldgammelt ordtak som forklarer dette. hvor kvinnen er nøkkelhullet og mannen er nøkkelen. 

" a key that can open many locks is a master key, a lock that can be opene by any key is a shitty lock"

her ser du tydelig hva som er hva. kvinnen er nøkkelhullet og mannen er nøkkelen fordi det i aller fleste tilfeller er mannen som prøver å ha sex med kvinnen og kvinnen sier enten JA/nei

kvinner blir også gravid og har et ansvar, som noen av feministene og hønsene her på forumet mener at det bare er menn som har ansvar for ubeskyttet sex. det kan føre til konsekvenser. 

anyway, billige damer blir kalt horer og det er helt okei :) slike billige holdninger er ikke positivt

Eh...logikk er ikke akkurat din sterkeste side, tror jeg. 

Anonymkode: 65d67...828

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken bok har dere menn pugget dette fra? Samme tullet igjen og igjen.

 

Ts, de påstår også at menn er programmert til å spre genene sine. :fnise:

Anonymkode: 8e4bf...c25

De som er løse skylder typisk på biologi, hvis de i det hele tatt er istand til å artikulere ordet biologi. Mange menn kan ha lyst på sex, akkurat som kvinner kan ha lyst på sex, men de fleste, både menn og kvinner, klarer fint å overstyre disse lystene.

La oss bare konkludere med at løse menn som skylder på biologi neppe er blant mennene du finner rundtomkring på universitetene. Det er bilmekanikeren og elektrikeren som knapt rodde i land et fagbrev, eller den uføretrygda fatsoen som sitter på KG og forteller kvinner hvordan kvinner tenker og fungerer, uten å nevne brukernavn. Disse mennene får så sjelden mulighet for sex at når sjansen byr seg (den ene gangen) så hopper de på sauen/hesten og etterpå skriker de "BIOLOGIEN DREV MEG TIL DET" :ler:

Jepp, presis sånn er det. De stygge, personlighetsforstyrra menns ABC: "Menn må jobbe for å få seg et ligg",  "menn er visuelle", "kvinner går etter penger", "alle kvinner er horer", "det ligger i menns biologi å ha mest mulig sex". Du ser, det er ikke så mye rom for refleksjon og autonomi, går mest på autopilot. Disse mennene er som encellede organismer, og de søker seg ofte til likesinnede for å føle at de har litt flere celler å gå på :ler:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NimboIt skrev:

Det er bilmekanikeren og elektrikeren som knapt rodde i land et fagbrev, eller den uføretrygda fatsoen som sitter på KG og forteller kvinner hvordan kvinner tenker og fungerer, uten å nevne brukernavn.

klasse|hat n1 hat mellom samfunnsklasser
http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=klassehat&bokmaal=+

Angående dette tema anbefaler jeg:

https://www.vg.no/nyheter/meninger/skole-og-utdanning/landet-som-sparker-nedover/a/23672094/

http://maddam.no/2013/02/klasseforakt-og-maktignoranse/

Anonymkode: 83473...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn er ikke programert til å spre genene sine, det er ikke noen frklaring bak dette - bare unnskyldninger (som regel fra menn som ikek fr seg noe uansett, men liker bare ikke at kvinner får seg noe, buhu urettferdig, #staykrenka)

 

Alle kan ligge rundt så mye de vil. Personlig syntes jeg det er turn off uansett kjønn - passer ikke meg forholdsmessig, men er da ikke noe galt med det, så lenge de ikke er utro

Anonymkode: 908b9...c56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er ikke programert til å spre genene sine, det er ikke noen frklaring bak dette - bare unnskyldninger (som regel fra menn som ikek fr seg noe uansett, men liker bare ikke at kvinner får seg noe, buhu urettferdig, #staykrenka)

 

Alle kan ligge rundt så mye de vil. Personlig syntes jeg det er turn off uansett kjønn - passer ikke meg forholdsmessig, men er da ikke noe galt med det, så lenge de ikke er utro

Anonymkode: 908b9...c56

Du er klar over at du motsier deg selv?

Anonymkode: 83473...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor blir jenter sett ned på om de har hatt sex med mange? Selv har jeg gjort det og jeg skammer meg ikke. Jeg opplever mange ganger kommentarer som «du snakker sikkert med 5 gutter», når jeg har slettet dem. I tillegg kan jeg få kommentarer som «Hvem er det? Har du pult han?» om jeg viser et bilde av f. eks onkelen min.

Det er så unødvendig! Hvorfor defineres du av hvor mange du har ligget med? Jeg skammer meg ikke over hvor mange jeg har ligget med, men når jeg får reaksjoner av de rundt meg.. føler meg ikke akkurat verdsatt av dem da.

Anonymkode: 83b21...60e

Det handler vell om at kvinner som ligger med mange ofte skiller seg ut primært med negative egenskaper, mens det for menn oftere forutsetter positive egenskaper å få sex. Ofte virker det også som det at en kvinne ligger med mange er en indikator på at hun sliter eller kommer til kort på andre områder av livet eller mangler selvrespekt, og det er klart det ikke er særlig attraktivt eller noe en ønsker hos en partner. Jeg tror tross alt de fleste setter pris på en viss eksklusivitet.

Så tenker jeg også at de fleste missliker tanken på partneren sammen med andre, og heller ikke ønsker å være den ene som ønsket å forhold der resten bare "brukte og kastet". 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor blir jenter sett ned på om de har hatt sex med mange? Selv har jeg gjort det og jeg skammer meg ikke. Jeg opplever mange ganger kommentarer som «du snakker sikkert med 5 gutter», når jeg har slettet dem. I tillegg kan jeg få kommentarer som «Hvem er det? Har du pult han?» om jeg viser et bilde av f. eks onkelen min.

Det er så unødvendig! Hvorfor defineres du av hvor mange du har ligget med? Jeg skammer meg ikke over hvor mange jeg har ligget med, men når jeg får reaksjoner av de rundt meg.. føler meg ikke akkurat verdsatt av dem da.

Anonymkode: 83b21...60e

Hvem sier det? høres ut som en sjalu guttunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...