AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #21 Del Skrevet 8. desember 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykisk vold er enda mer skadelig enn fysisk vold. Om jeg var i en slik situasjon, ville jeg oppfordret venninnen til å gå fra mannen. Om hun ikke går fra han, bør barnevernet varsles. Anonymkode: b2109...2f1 Hallo! Hvis han kun er kontrollerende overfor en venninne, som han i tillegg sender slibrige meldinger til, men lar henne treffe andre venninner, så er han mest sannsynlig forelsket i denne ene venninnen og av den grunn ikke ønsker å treffe akkurat henne. Der betyr ikke at han er voldelig og kontrollerende ellers. Kan også være at bestevenninnen er den som ønsker å holde ts unna mannen siden han har et godt øye til henne. Anonymkode: 4e575...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen Skrevet 11. desember 2017 #22 Del Skrevet 11. desember 2017 Ta skjermbilde av dei meldingane som er på kanten, og vis til venninna di. Dette er faktisk ikkje din avgjørelse å ta, dette er venninna di som må velgje å behalde han som kjæreste eller ikkje... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForestRun Skrevet 11. desember 2017 #23 Del Skrevet 11. desember 2017 På 8.12.2017 den 19.11, AnonymBruker skrev: Legger ut på mystory. Kunne valgt å blokke han der, men da legger jo venninnen min merke til det. Svarer han jo ikke når han skriver.. Anonymkode: 51d5d...a06 Du kan velge bort de du ikke vil skal se mystory uten at du blokkerer. Egendefinert isteden for å sende til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. desember 2017 #24 Del Skrevet 13. desember 2017 På 7.12.2017 den 22.44, AnonymBruker skrev: Hva gjør jeg? Anonymkode: 51d5d...a06 Sletter ham på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå