AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Del Skrevet 7. desember 2017 Han har så få kognitive evner! Han er sjalu, han er kontrollerende, og han er sur hvis han ikke får det som han vil! Jeg har i mange år måttet dra om før han kom hjem om jeg er på besøk, f.eks. jeg er aldri velkommen på besøk om han er der, og han vil helst ikke at hun skal være med meg. Dette har pågått i nærmere 10 år... Jeg ber henne med på ting, men hun må være hjemme før han og ha middagen klar osv... Men for noen måneder siden fikk jeg "direkte snap" fra han. Bestevenninnen min la han til på snappen min, så hvis vi var ute på ting sammen osv, så kunne jeg også sende hva vi drev med, så han ikke ble sur... På "direkte snappen" stod det bare tilfeldige ting, "haha/emojier/ok" osv, hvis jeg hadde sendt sånt man sender til alle. Så fikk jeg "skjer a?" Osv etter en stund. Nå i det siste har det vært mer vulgært. Og det er ubehahelig. Men de siste mndene har han også godtatt mer at venninnen min er med meg. Jeg svarer ingenting galt, men bagateliserer det han skriver. Snakket med en kammerat om det. Han kalte det etisk dilemma. Og mener jeg burde forklare at jeg ikke liker det og kutte kontakt. Det skjønner jeg, men det å skrive med han, og bagatelisere det vulgære, gir meg mer tid med bestevenninnen min. Det ER kaos.. jeg vet det er dårlig gjort å ikke fortelle dette til bestevenninnen min hva han gjør, men jeg vet at han ville sagt jeg lyver og hun ville jo trodd han.. da blir jeg den store stygge ulven... Hva gjør jeg? Anonymkode: 51d5d...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Del Skrevet 7. desember 2017 Sett din egen egoisme til side og vær lojal. Anonymkode: 2a0f4...22b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embryo Skrevet 7. desember 2017 #3 Del Skrevet 7. desember 2017 Slett ham fra snap. Eventuelt kan du slette hele snapkontoen din. Drastisk, men effektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 7. desember 2017 #4 Del Skrevet 7. desember 2017 Jeg ville sletta snapkontoen for en periode. Det begynner i det små... og så kan det fort bli verre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Del Skrevet 7. desember 2017 Hva slags etisk dilemma er dette da? Du forteller det jo selvsagt til venninnen din. Dersom du virkelig vil skremme fyren kan du ta screenshot av noe av det vulgære han sender. Da har du også noe å vise venninnen din. Anonymkode: 35b22...c9d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #6 Del Skrevet 7. desember 2017 Jeg tror dette er en test fra hans side! Så pass deg! Jeg tror han sender disse snappene for at du enten skal si noe, Og blir da den stygge ulven som lyver om han. Eller så er du ute etter han om du hadde svart med samme mynt. En måte å få hun til å mistro deg, og kutte deg ut fra livet hennes. Uansett hva du gjør, så manipulerer han henne til å tro på han, Og du er den slemme! Anonymkode: 38b41...63b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltyliquorice Skrevet 7. desember 2017 #7 Del Skrevet 7. desember 2017 Ser ikke dilemmaet for å være ærlig. Skjønner egentlig ikke hvorfor du har holdt dette hemmelig? Hadde fortalt det fra første stund, men det er ikke for seint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #8 Del Skrevet 7. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror dette er en test fra hans side! Så pass deg! Jeg tror han sender disse snappene for at du enten skal si noe, Og blir da den stygge ulven som lyver om han. Eller så er du ute etter han om du hadde svart med samme mynt. En måte å få hun til å mistro deg, og kutte deg ut fra livet hennes. Uansett hva du gjør, så manipulerer han henne til å tro på han, Og du er den slemme! Anonymkode: 38b41...63b Er du 14 år? Anonymkode: 35b22...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 7. desember 2017 #9 Del Skrevet 7. desember 2017 Slett han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #10 Del Skrevet 8. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har så få kognitive evner! Han er sjalu, han er kontrollerende, og han er sur hvis han ikke får det som han vil! Jeg har i mange år måttet dra om før han kom hjem om jeg er på besøk, f.eks. jeg er aldri velkommen på besøk om han er der, og han vil helst ikke at hun skal være med meg. Dette har pågått i nærmere 10 år... Jeg ber henne med på ting, men hun må være hjemme før han og ha middagen klar osv... Men for noen måneder siden fikk jeg "direkte snap" fra han. Bestevenninnen min la han til på snappen min, så hvis vi var ute på ting sammen osv, så kunne jeg også sende hva vi drev med, så han ikke ble sur... På "direkte snappen" stod det bare tilfeldige ting, "haha/emojier/ok" osv, hvis jeg hadde sendt sånt man sender til alle. Så fikk jeg "skjer a?" Osv etter en stund. Nå i det siste har det vært mer vulgært. Og det er ubehahelig. Men de siste mndene har han også godtatt mer at venninnen min er med meg. Jeg svarer ingenting galt, men bagateliserer det han skriver. Snakket med en kammerat om det. Han kalte det etisk dilemma. Og mener jeg burde forklare at jeg ikke liker det og kutte kontakt. Det skjønner jeg, men det å skrive med han, og bagatelisere det vulgære, gir meg mer tid med bestevenninnen min. Det ER kaos.. jeg vet det er dårlig gjort å ikke fortelle dette til bestevenninnen min hva han gjør, men jeg vet at han ville sagt jeg lyver og hun ville jo trodd han.. da blir jeg den store stygge ulven... Hva gjør jeg? Anonymkode: 51d5d...a06 Hva er det han skriver og slikt da? Flørter han med deg eller er han ufyselig? Anonymkode: 1f79d...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #11 Del Skrevet 8. desember 2017 Du tar screenshot av det eller sender snap til han mens du er med venninden din så hun kan få se hvordan han svarer deg med egne øyne. Du holder ikke dette skjult og tar i mot flørt og vulgære meldinger fra typen til bestevenninda di som venter barn med han!!!! Anonymkode: c8054...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #12 Del Skrevet 8. desember 2017 Ikke sikkert at han nødvendigvis er kontrollerende mot alle, mulig det kun er deg, fordi han er forelsket i deg. Anonymkode: 4e575...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #13 Del Skrevet 8. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert at han nødvendigvis er kontrollerende mot alle, mulig det kun er deg, fordi han er forelsket i deg. Anonymkode: 4e575...003 Du følger jo med bra... han er slik mot dama si... 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det han skriver og slikt da? Flørter han med deg eller er han ufyselig? Anonymkode: 1f79d...11e F.eks hvis jeg sender selfie, så skriver han "pen, sexy" osv... og "du burde ha mindre klær på bilder" ol.. Anonymkode: 51d5d...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8. desember 2017 #14 Del Skrevet 8. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du følger jo med bra... han er slik mot dama si... F.eks hvis jeg sender selfie, så skriver han "pen, sexy" osv... og "du burde ha mindre klær på bilder" ol.. Anonymkode: 51d5d...a06 Så la være å send han snap. Ikke hiv bensin på bålet.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 8. desember 2017 #15 Del Skrevet 8. desember 2017 Dette må du ta grep om NÅ! Det jeg hadde gjort var å sletta han eller hele snapchat. For dette er ikke bra, det må ta slutt tvert. Deretter hadde jeg fortalt det til venninna mi. Det hadde nok vært ubehagelig, men dette KAN du ikke holde hemelig om. Da blir du faktisk medskyldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #16 Del Skrevet 8. desember 2017 2 timer siden, Sirah skrev: Så la være å send han snap. Ikke hiv bensin på bålet.... Legger ut på mystory. Kunne valgt å blokke han der, men da legger jo venninnen min merke til det. Svarer han jo ikke når han skriver.. Anonymkode: 51d5d...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #17 Del Skrevet 8. desember 2017 2 timer siden, miaw skrev: Dette må du ta grep om NÅ! Det jeg hadde gjort var å sletta han eller hele snapchat. For dette er ikke bra, det må ta slutt tvert. Deretter hadde jeg fortalt det til venninna mi. Det hadde nok vært ubehagelig, men dette KAN du ikke holde hemelig om. Da blir du faktisk medskyldig. Han vil uansett få det til å virke som at jeg er den som tar feil.. Anonymkode: 51d5d...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #18 Del Skrevet 8. desember 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du 14 år? Anonymkode: 35b22...c9d Nei. Men typen til ts’ venninne er psykisk kontrollerende. Vi snakker om en mann som «ikke lar» sin kjæreste treffe venninnene sine bortsett fra i skjul. Da må man ta sine forhåndsregler. Ts: ikke gjør noe overilt. Du vet foreløpig ikke hvor farlig denne mannen er. Du vet at han er farlig, bare ikke i hvilken grad. Så hold han unna, ikke konfronter han direkte og hold øye med om din venninne og barnet viser tegn på fysisk vold i tillegg til den psykiske. Dette vil gå galt, spørsmålet er bare hvor galt og hvor raskt. Anonymkode: 897c7...3ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #19 Del Skrevet 8. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men typen til ts’ venninne er psykisk kontrollerende. Vi snakker om en mann som «ikke lar» sin kjæreste treffe venninnene sine bortsett fra i skjul. Da må man ta sine forhåndsregler. Ts: ikke gjør noe overilt. Du vet foreløpig ikke hvor farlig denne mannen er. Du vet at han er farlig, bare ikke i hvilken grad. Så hold han unna, ikke konfronter han direkte og hold øye med om din venninne og barnet viser tegn på fysisk vold i tillegg til den psykiske. Dette vil gå galt, spørsmålet er bare hvor galt og hvor raskt. Anonymkode: 897c7...3ce Psykisk vold er enda mer skadelig enn fysisk vold. Om jeg var i en slik situasjon, ville jeg oppfordret venninnen til å gå fra mannen. Om hun ikke går fra han, bør barnevernet varsles. Anonymkode: b2109...2f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #20 Del Skrevet 8. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du følger jo med bra... han er slik mot dama si... Anonymkode: 51d5d...a06 Var det jeg mente. Tror heller det er du som ikke følger med. Anonymkode: 4e575...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå