WubWub Skrevet 7. desember 2017 #21 Del Skrevet 7. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel skattefritt i desember? Anonymkode: 4a9af...519 Kanskje det, penger er digg 💲 💲 💲 💲 💲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #22 Del Skrevet 7. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om NAV har nye rutiner for utbetalingene. Mulig det kjøres ut i puljer over flere dager? I tillegg greit også å informere andre som kanskje tror at pengene uansett ikke kommer på konto før den 12. Anonymkode: b8c52...f21 Jeg har opplevd å få pengene torsdag i andre måneder når dato for utbetaling er tirsdag. Så det er ikke nytt. Men kanskje nav ønsket å betale ut litt tidligere i år fordi mange var frustrerte i fjor? Anonymkode: 535bd...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #23 Del Skrevet 7. desember 2017 Betyr dette at vi ikke får neste utbetaling før den 20 januar nå da? Da er jo ikke akuratt dette med halv skatt i desember så gunstig når pengene uansett må vare til både julegaver og i nesten to måneder.... Anonymkode: 63b97...faa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #24 Del Skrevet 7. desember 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Takk. Jeg leser ikke NAV sine sider daglig. Jeg leste på NAV sin side for 3-4 uker siden at utbetalingene i desember skulle være på konto den 12. ts Anonymkode: b8c52...f21 Det falt deg ikke inn å sjekke på nav sine sider da du fikk utbetaling tidligere enn forventet? Det har som sagt også stått i flere nettaviser de siste dagene. Anonymkode: 02110...d55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #25 Del Skrevet 7. desember 2017 41 minutter siden, WubWub skrev: Jeg sjekket selv og jeg har også fått idag. Mye mer enn vanlig. Vanligvis får jeg 20 500 men nå var det 25 500 Er det halv skatt? Skatter du ikke vanligvis veldig mye da? Anonymkode: 961ea...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 7. desember 2017 #26 Del Skrevet 7. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det halv skatt? Skatter du ikke vanligvis veldig mye da? Anonymkode: 961ea...1e1 jeg tror vi har fått mer enn vanlig fordi det blir lengre til neste utbetaling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 7. desember 2017 #27 Del Skrevet 7. desember 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betyr dette at vi ikke får neste utbetaling før den 20 januar nå da? Da er jo ikke akuratt dette med halv skatt i desember så gunstig når pengene uansett må vare til både julegaver og i nesten to måneder.... Anonymkode: 63b97...faa Det er vell bra det er halv skatt i desember vis du må vente til 20 januar før neste trygd? Lurt å kjøpe litt julegaver hele høsten, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #28 Del Skrevet 7. desember 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje frekt av meg å spørre, men ser mange i Facebookgrupper og forum lage lignende poster. Og jeg lurer litt på... Hvorfor.. Altså, jeg forstår informasjonsbehovet om pengene uteblir, men hvilken forskjell er det for deg/dere om du er en av få som har fått i dag eller om du er en av mange som har fått i dag...? Jeg forstår ikke helt. Anonymkode: 69142...3cc Disse naverne holder sammen, og utbetalingsdatoene er tydeligvis viktige for dem. De har sikkert brukt opp hele forrige trygd for lenge siden. Vær også obs på at de er både frekke og nesevise, derav de frekke svarene fra naverne her. Anonymkode: 5032b...007 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #29 Del Skrevet 7. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Disse naverne holder sammen, og utbetalingsdatoene er tydeligvis viktige for dem. De har sikkert brukt opp hele forrige trygd for lenge siden. Vær også obs på at de er både frekke og nesevise, derav de frekke svarene fra naverne her. Anonymkode: 5032b...007 ....og inn i tråden kom du 😂 Anonymkode: bb417...213 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #30 Del Skrevet 7. desember 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det falt deg ikke inn å sjekke på nav sine sider da du fikk utbetaling tidligere enn forventet? Det har som sagt også stått i flere nettaviser de siste dagene. Anonymkode: 02110...d55 Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: b8c52...f21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #31 Del Skrevet 7. desember 2017 51 minutter siden, WubWub skrev: jeg tror vi har fått mer enn vanlig fordi det blir lengre til neste utbetaling Niks! Sånn fungerer det ikke. Anonymkode: cf4d7...c92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #32 Del Skrevet 7. desember 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse naverne holder sammen, og utbetalingsdatoene er tydeligvis viktige for dem. De har sikkert brukt opp hele forrige trygd for lenge siden. Vær også obs på at de er både frekke og nesevise, derav de frekke svarene fra naverne her. Anonymkode: 5032b...007 Ja, med 4900 kr pr mnd etter betalt husleie som skal gå til medisiner, mat til meg og sønnen min, øvrige regninger som mobil , strøm, internett, kommunal fysioterapi egenandel og barnehage så forsvinner trygden fort dessverre. Men er ingen av oss som har vært frekke eller nesevise her, er bare dere som mobber oss som jeg ser er det her. Fei for din egen dør du før du rakker ned på oss. Anonymkode: 63b97...faa 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 7. desember 2017 #33 Del Skrevet 7. desember 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse naverne holder sammen, og utbetalingsdatoene er tydeligvis viktige for dem. De har sikkert brukt opp hele forrige trygd for lenge siden. Vær også obs på at de er både frekke og nesevise, derav de frekke svarene fra naverne her. Anonymkode: 5032b...007 Disse her inne i denne tråden er jo faktisk ikke navere. De er ikke ungdom som driver dank på arbeidsledighetstrygd. De er uføretrygdede. Lær forskjellen. Nå må du rulle inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 7. desember 2017 #34 Del Skrevet 7. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Niks! Sånn fungerer det ikke. Anonymkode: cf4d7...c92 Det er jo flere som sier at vi ikke får pensjon før 19-20 januar igjen, det er jo veldig lenge til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #35 Del Skrevet 7. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Betyr dette at vi ikke får neste utbetaling før den 20 januar nå da? Da er jo ikke akuratt dette med halv skatt i desember så gunstig når pengene uansett må vare til både julegaver og i nesten to måneder.... Anonymkode: 63b97...faa Men dette vet du vel fra tidligere år? Lag budsjett så går det fint! Anonymkode: 535bd...79e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 7. desember 2017 #36 Del Skrevet 7. desember 2017 På uføretrygd betales det 1/2 skatt i desember, derfor er det noe mer utbetalt i desember 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #37 Del Skrevet 7. desember 2017 Men jeg skjønner ikke... vet ikke når utbetalingene fra NAV normalt skjer. Men om det er den 19. hver mnd? Så fikk dere bare tidligere nå pga desember og i desember er det halv skatt så man får mer penger. Neste utbetaling er den 19 januar igjen. Egentlig skulle det ikke kommet inn penger før den 19 desember, men den kom nå istedet? Egentlig skulle forige utbetaling vart til den 19? Hva er problemet da? :-) Anonymkode: dfe42...598 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #38 Del Skrevet 7. desember 2017 1 time siden, WubWub skrev: Jeg sjekket selv og jeg har også fått idag. Mye mer enn vanlig. Vanligvis får jeg 20 500 men nå var det 25 500 Det er ikke hel, men halv skatt i desember Anonymkode: b2229...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #39 Del Skrevet 7. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg skjønner ikke... vet ikke når utbetalingene fra NAV normalt skjer. Men om det er den 19. hver mnd? Så fikk dere bare tidligere nå pga desember og i desember er det halv skatt så man får mer penger. Neste utbetaling er den 19 januar igjen. Egentlig skulle det ikke kommet inn penger før den 19 desember, men den kom nå istedet? Egentlig skulle forige utbetaling vart til den 19? Hva er problemet da? :-) Anonymkode: dfe42...598 Noen av oss har julegaver som skal kjøpes inn og sendes i posten og forhåpentligvis rekke å komme frem i tide før jul... Anonymkode: b8c52...f21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #40 Del Skrevet 7. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen av oss har julegaver som skal kjøpes inn og sendes i posten og forhåpentligvis rekke å komme frem i tide før jul... Anonymkode: b8c52...f21 Jepp så da er det jo en glede at desemberutbetalingen kommer før i desember !? :-D Anonymkode: dfe42...598 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå