AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Skal pakke stellevesken for første gang og er helt satt ut føler jeg. Som om jeg har glemt alt fra forrige gang. Hva mangler jeg utover: - bleier, salve, våtserviett, pose for bleier, smokk, ekstra klesskift, stellematte, myke kluter, gulpekluter ??? Anonymkode: 3c1b5...ea3
bib_84 Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Det er vel ikke så mye mer man trenger? Dine egne saker som lommebok og vannflaske dersom du ikke har egen veske 1
Minlillelykke Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Høres ut som en godt pakket stellebag det. Lurt å huske egne ting som paracet, bind, lommebok og mobil feks
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Takk for tips!:) Anonymkode: 3c1b5...ea3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 21 hours ago, AnonymBruker said: Skal pakke stellevesken for første gang og er helt satt ut føler jeg. Som om jeg har glemt alt fra forrige gang. Hva mangler jeg utover: - bleier, salve, våtserviett, pose for bleier, smokk, ekstra klesskift, stellematte, myke kluter, gulpekluter ??? Anonymkode: 3c1b5...ea3 Store gulpekluter(kan også brukes som stelleunderlag), bleier/bleiepose, vann og tørre engangskluter og et klesskift. Salve er bare nødvendig på tur om baby er veldig sår. Vibruker det bare når vi er hjemme ved behov. Anonymkode: 5f11e...ef9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #6 Skrevet 7. desember 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal pakke stellevesken for første gang og er helt satt ut føler jeg. Som om jeg har glemt alt fra forrige gang. Hva mangler jeg utover: - bleier, salve, våtserviett, pose for bleier, smokk, ekstra klesskift, stellematte, myke kluter, gulpekluter ??? Anonymkode: 3c1b5...ea3 Du pakker i en stelleveske det du bruker og trenger ved stelling hjemme. I tillegg er det greit å ha noe du kan tørke/vaske dine egne hender med om du ikke får tilgangt til vask der du steller. Tisselaken er og greit å ha til å legge under baby når du steller på fremmede steder og ikke vet hvor rent det er der du legger babyen. Eller om du må stelle i bilen. Anonymkode: 7e1e8...9c0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #7 Skrevet 7. desember 2017 Jeg har energibarer til meg selv i stellevesken og en flaske med vann. Husker enda hvor tørst og sulten jeg ble av ammingen den første tiden! Anonymkode: 03e15...2ff
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #8 Skrevet 7. desember 2017 Til å begynne med måtte jeg ha med skift til meg også, han gulpet over alt! Anonymkode: 4fe6e...72b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #9 Skrevet 7. desember 2017 Greit å ha engangsservietter og håndsprit til seg selv dersom man ikke har tilgang til vask. Og klær til seg selv er heller ikke dumt Det finnes også engangsstelleduker (finnes ved bleiene i butikken), greit å kunne kaste det om du skifter på et stellerom som ser litt skittent ut. Anonymkode: 11249...4bc
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #10 Skrevet 7. desember 2017 Kappahl selger en praktisk stellematte jeg har oppi:) bleier, våtservietter, et ekstra sett med klær tilfelle lekkasje. Anonymkode: 62ee7...3fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå