AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #21 Del Skrevet 6. desember 2017 Men jeg forstår ikke helt at det ble så dårlig stemning etterpå. Tror jeg og mine venner har en annen humor, for vi hadde nok flira veldig godt av det etterpå. Mener ikke at vi liker at menn drar fram pikken sin i selskap, men man må se humoren i det. Anonymkode: 2d15d...2a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #22 Del Skrevet 6. desember 2017 En annen tanke slo meg. Hvis han var så hårete, burde vel tissen ikke vært så fremtredende? Anonymkode: e81c3...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fillerista Skrevet 6. desember 2017 #23 Del Skrevet 6. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En annen tanke slo meg. Hvis han var så hårete, burde vel tissen ikke vært så fremtredende? Anonymkode: e81c3...76b Ikke en skog av hår kan skjule en fantasipikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #24 Del Skrevet 6. desember 2017 Ts jeg ville ikke anbefalt deg å sett Hud med Vibeke løkkeberg hvis du er sensitiv til hår. Det vil være som en skrekkfilm med alle de ubarberte skuespillerene. Om det gjemmer seg en penis blant alt virrvarr av hår, er usikkert. Man kan trolig skille mann eller dame via brystet. Anonymkode: e81c3...76b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 6. desember 2017 #25 Del Skrevet 6. desember 2017 1 time siden, Benson skrev: Lurer mer på hva som gjorde at han var stiv jeg... Merkelig å bli kåt når man krangler med noen. Kanskje han tenner på å flashe seg foran andre? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #26 Del Skrevet 6. desember 2017 12 minutter siden, Christy89 skrev: Merkelig å bli kåt når man krangler med noen. Kanskje han tenner på å flashe seg foran andre? It's a joke my dear. Anonymkode: e81c3...76b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #27 Del Skrevet 6. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja vi satt å spiste middag med felles venner og et par foreldre av dem som også ville feire med oss. Dette var en rolig bursdagsfeiring for ei venninne i et leid rom på en fin restaurant. Vi hadde kledd oss i dress og pene kjoler og det hele gikk ganske rolig for seg da vi koste oss med mat og god drikke. Vi pratet hyggelig og hadde fine samtaler rundt bordet med stearinlys og god stemning. Plutselig begynner et par av mennene å bli høylytte og diskutere heftig. Praten rundt bordet stopper opp og alle ser med store øyne på disse to som reiser seg opp og går skrikende helt opp i ansiktet på hverandre i full bradur. Det hele ender i at han ene river opp buksen sin så glidelåsen sprekker og bukseknappen spretter avgårde! Ut drar han en kjempestor stiv penis og alle sitter der måpende og sjokkskadde! Det var liksom noe med størrelsen som gjorde det hele enda mer ukomfortabelt også så mye hår nedentil at det nesten ble vulgært. To andre menn reiser seg opp og river han ut av rommet i en salig fart men skaden er allerede skjedd. Alle fikk dette med seg og hele kvelden blir amputert og ødelagt. Venninnen vår blir naturlig nok trist over opptrinnet og alle er helt rystet og vi avslutter kvelden tidlig. Har noen noe tips til hva vi kan gjøre for vår venninne for en hyggelig oppreisning av noe slag? Og eventuelt hva vi kan si eller gjøre til denne kompisen? Det virker nemlig ikke som han tar opptrinnet innover seg noe særlig og vi er redde for at det kan skje igjen ved andre anledninger. Anonymkode: a429b...6cf Hvem var fyren som blottet seg på denne måten? Var det fyren til den triste venninnen som hadde bursdag? Eller var mannen som blottet seg alene, evt sammen med andre tilstedeværende på festen? Hvorfor var han så rasende? Hadde han blitt ufrivillig antastet (populært uttrykk om dagen forresten) av han andre og reiste seg for å gi beskjed om at nok er nok? Synes historien mangler en del info. Hvis mennene skrek så høylydt mot hverandre må vel noen ha fått med seg hva opptrinnet handlet om. Spesielt når vi snakker om et rolig selskap for en mindre gruppe mennesker (nære venner og familie). Hvor mange var dere egentlig? Anonymkode: 5bc30...8f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. desember 2017 #28 Del Skrevet 6. desember 2017 Herregud, dette må da være en trolletråd? 😂😂 Historien henger ikke på greip i det hele tatt.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 6. desember 2017 #29 Del Skrevet 6. desember 2017 Haha! Dette er det morsomste jeg har lest på KG i hele 2017! Tårene triller av latter, glad jeg er alene hjemme! Fyren hadde altså ikke et sverd eller lanse med seg, så han dro frem sitt mektigste våpen - en ståkuk! Med hår! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. desember 2017 #30 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 6. desember 2017 #31 Del Skrevet 6. desember 2017 12 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Haha! Dette er det morsomste jeg har lest på KG i hele 2017! Tårene triller av latter, glad jeg er alene hjemme! Fyren hadde altså ikke et sverd eller lanse med seg, så han dro frem sitt mektigste våpen - en ståkuk! Med hår! La stå! Vi trenger noen sånne å le av i blant. Koste meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #32 Del Skrevet 6. desember 2017 Peniser er stygge enten de er barbert eller ikke Anonymkode: 8723d...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. desember 2017 #33 Del Skrevet 6. desember 2017 Er vel kanskje ikke hårveksten jeg hadde hatt fokuset på men.... men syns det er betenkelig at en mann har stå når han krangler med noen, er DET vanlig å bli seksuelt opphisset av å krangle?? Jeg hadde insistert på at denne mannen skulle unnskyldt seg for gruppa, noe annet ville være utenkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 6. desember 2017 #34 Del Skrevet 6. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Peniser er stygge enten de er barbert eller ikke Anonymkode: 8723d...11a Ikke min, den er fantastisk vakker med og uten hår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #35 Del Skrevet 6. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Plutselig begynner et par av mennene å bli høylytte og diskutere heftig. Praten rundt bordet stopper opp og alle ser med store øyne på disse to som reiser seg opp og går skrikende helt opp i ansiktet på hverandre i full bradur. Det hele ender i at han ene river opp buksen sin så glidelåsen sprekker og bukseknappen spretter avgårde! Ut drar han en kjempestor stiv penis og alle sitter der måpende og sjokkskadde! Det var liksom noe med størrelsen som gjorde det hele enda mer ukomfortabelt også så mye hår nedentil at det nesten ble vulgært. Anonymkode: a429b...6cf Ifølge trådtittelen var det ikke det at mannen tok frem sin erigerte penis som var det største problemet, men at den var ubarbert! Uansett tilstand skal slikt ikke forekomme i dannede selskaper. Hva betyr den uthevede setningen? Bradur er ikke et ord. Mener du kanskje mundur? Men det passer ikke til situasjonen. Anonymkode: ecf13...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 6. desember 2017 #36 Del Skrevet 6. desember 2017 Altså HELT SERIØST: Dere skal ikke si eller gjøre noe med kompisen, derre skal spørre! Om ikke på vegne av dere selv men meg fordi jeg er forferdelig nysgjerrig: Hvorfor var du stiv? Og hvorfor dro du frem den store penisen din i krangelen? Kanskje det var en sånn "pikken min er større enn din"-krangel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. desember 2017 #37 Del Skrevet 6. desember 2017 Send han en personlig melding TS. Skriv "Du kunne tatt deg bryet med å barbere deg, når du først skal vise pikken din" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #38 Del Skrevet 6. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ifølge trådtittelen var det ikke det at mannen tok frem sin erigerte penis som var det største problemet, men at den var ubarbert! Uansett tilstand skal slikt ikke forekomme i dannede selskaper. Hva betyr den uthevede setningen? Bradur er ikke et ord. Mener du kanskje mundur? Men det passer ikke til situasjonen. Anonymkode: ecf13...3ae Trubadur kanskje? Anonymkode: 412e1...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #39 Del Skrevet 6. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ifølge trådtittelen var det ikke det at mannen tok frem sin erigerte penis som var det største problemet, men at den var ubarbert! Uansett tilstand skal slikt ikke forekomme i dannede selskaper. Hva betyr den uthevede setningen? Bradur er ikke et ord. Mener du kanskje mundur? Men det passer ikke til situasjonen. Anonymkode: ecf13...3ae Var sikkert bravur det skulle stå. Anonymkode: 58006...8ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #40 Del Skrevet 6. desember 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Det hele ender i at han ene river opp buksen sin så glidelåsen sprekker og bukseknappen spretter avgårde! Ut drar han en kjempestor stiv penis og alle sitter der måpende og sjokkskadde! Det var liksom noe med størrelsen som gjorde det hele enda mer ukomfortabelt også så mye hår nedentil at det nesten ble vulgært. Anonymkode: a429b...6cf Det er forstemmende! Anonymkode: 83a94...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå