AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Del Skrevet 6. desember 2017 Vi er begge er godt kjent i 8-9 år. Gode venner, vi er menn da opp i 22 årene. Vi møtes mye, fordi han bodde i Oslo før. Men i år så flytet han litt langt for å studere. Så vi holdt jo kontakt hver helg, siden han kommer til Oslo for å jobbe. Så nå i det siste hadde han eksamen, og jeg ringte i gå for å høre hvordan det gikk,han tok ikke opp, men ringte tilbake og da kunne jeg ikke ta opp siden jeg var på jobb. Det har stortsett vært sånn hele tiden, å ikke ta opp mobilen ofte, fordi vi begge to har et liv, jobber, studerer osv. Men jeg sendte en snap sent i går etter jobben på hvorfor jeg ringte og alt det der. Han svarte på det idag morras med bare "Bra takk". Jeg ble litt sur. Jeg har også merket en forandring på han i det siste. Prøver han å kutte kontakt med meg? Anonymkode: 829f8...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Del Skrevet 6. desember 2017 Det er vel ganske naturlig at kontakten blir mindre når man går ulike veier i livet, særlig når han bor et annet sted mesteparten av tiden. Ellers har han jo eksamen nå, så det kan jo gå over etter hvert. Anonymkode: b0002...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Del Skrevet 6. desember 2017 Det høres ut som om du kveler fyren. Det er midt i eksamenstiden, du må da skjønne at han er opptatt? Jeg hadde ikke orket å ha kontakt med venner hver eneste bidige dag heller. Og spesielt ikke om jeg var i en stressende periode, og de snappet og meldte og ringte enten sent på kvelden når jeg var lagt meg, eller jeg var konsentrert om studiene. La fyren være i fred, og vent heller på at han tar kontakt. Det er helt normalt at man ikke har kontakt hver dag. Anonymkode: 5ce52...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Del Skrevet 6. desember 2017 Mange er livredd for å miste sine nærmeste og er avhengig av å ha et veldig nært forhold til dem og helst snakke hver dag. Noen er bare bygget opp forskjellig på den måten. Kanskje du kan prøve å gå litt i deg selv og øve deg på å ta litt kontakt med noen andre det er lenge siden du har pratet med? I stedet for og automatisk kontakte denne vennen hver gang du tenker på han. Anonymkode: a4451...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå