AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg slet en del med sosiale relasjoner gjennom hele barne og ungdomstiden. Har gradvis fått det bedre etter fylte 20. Flyttet til utlandet i fjor og er så og si aldri hjemme. Jeg kjenner av og til.på ensomheten likevel. Jeg savner å føle det store fellesskapet til folk og jeg tenker veldig mye på mannen jeg liker,som igjen er fra et annet land. Det er bare litt nedtur når det er mamma som svarer. Og hun svarer på omtrent alle :/ det er så kjedelig. Jeg blir påminnet hvordan det må være å få disse svarene fra venner evt kjæreste istedet Anonymkode: 5dbd4...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Del Skrevet 5. desember 2017 Så blokker henne fra storyen din da vel. Det er veldig lett å plukke ut de du vil skal se den og ikke. Anonymkode: 610f1...6ca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Del Skrevet 5. desember 2017 Du har en mamma som bryr seg. Det du gjør er å sutre som en liten drittunge. Du får blokkere hu så er du kvitt moren din. Anonymkode: ab762...e9b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 5. desember 2017 #4 Del Skrevet 5. desember 2017 Hun gjør det fordi hun bryr seg vel? Hun kan ikke vite hvordan det får deg til å føle deg. Stort sett er det bare min mor og far som kommenterer og liker mine ting i sosiale medier, men jeg synes det er hyggelig at de viser at de følger med meg og bryr seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #5 Del Skrevet 5. desember 2017 Fetteren til venninnen min svarer. Er så lei. Bare rot og surr. Blokker de. Det måtte jeg. Anonymkode: 45e7e...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrBart Skrevet 5. desember 2017 #6 Del Skrevet 5. desember 2017 Oi. Er moren din er dårlig person? Jeg ser for meg en mamma som er veldig glad i deg og som ønsker å gjøre deg glad ved å svare på storyene dine. Hun er nok veldig glad i deg og synes det er fint å ha kontakt med deg når du bor i utlandet. Kanskje hun savner deg og er litt ensom selv? Kanskje hun ville hatt vondt av deg om hun så ingen svarte på storyene? Med mindre moren din er en manipulerende hurpe som rakker ned på deg, da Det er uansett ikke moren din sin skyld at du ikke har fått deg venner, det er feil å bli irritert på henne fordi hun minner deg på at du ikke har gått ut og fått deg venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #7 Del Skrevet 5. desember 2017 Ja, stakkars deg. Du har en mor som bryr seg om deg. Buhu. Anonymkode: ea5e0...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #8 Del Skrevet 5. desember 2017 Tenk heller at du reagerer så negativt på dette fordi du ønsker at noen andre skal svare også. Moren din er interessert og gleder seg over det du driver med. Jeg forstår likevel at du ønsker andre skal svare også. Anonymkode: a0619...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #9 Del Skrevet 6. desember 2017 Er det så vanlig å svare på folks story'er altså? Ekstremt sjeldent noen svarer på mine og jeg svarer heller ikke ofte på mine venner og bekjentes. Min mor screenshotter feks alle snaps jeg sender, det gjør jo ingen på min alder. Føler det er en sånn aldersgreie kanskje.. Jeg har forresten kjæreste som ikke en gang gidder å se på story's jeg legger ut, så jeg tenker du må forsøke å ikke legge så mye i et sosialt medie og heller se på at du har kommet så mye lenger enn før sosialt i det virkelige livet Anonymkode: dc554...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 6. desember 2017 #10 Del Skrevet 6. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har en mamma som bryr seg. Det du gjør er å sutre som en liten drittunge. Du får blokkere hu så er du kvitt moren din. Anonymkode: ab762...e9b Jeg tror ikke TS mener det på den måten hun skrev det på. Jeg synes ihvertfall at det virker som at hun har formulert seg feil. Jeg føler det samme som deg TS ( hvis det er pga at det bare er moren din som kommenterer). Har dessverre ikke noen gode råd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå