Gå til innhold

Til gutta: Hvor treffe dere en kveld man er selskapssyk?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Dame 35

Satt lørdag kveld og ble akutt selskapsyk...

Ikke drikker jeg, ikke røyker jeg, er sånn medium+ utadvendt.... og tenkte "Hvor skal jeg gå i kveld for å treffe noen hyggelige menn?? Hadde ingen venninner å henge meg på, og hvor kult er det å stå å henge i en bar alene??

Jeg chatter på nett, så den er grei, men jeg tenkte på RL :)

Få høre. Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du heller burde spørre inne på Herresalongen (det her er jo KVINNEguiden, og 95% av medlemmene er jenter/kvinner) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan vel ta en tur på puben og drikke claushaler? Ikke blir du plaget av røyklukt heller, men stor sannsynlighet for at du får oppmerksomhet fra menn, med ulike hensikter.

Men siden du kun ville ha en prat, så vet du jo selv hvor grensa går. Og det går an å flytte seg, om det kommer en drita innpåsliten en... (eller be han forsvinne, pga at at plassen ved siden av deg er opptatt, fordi du - venter på noen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dame 35
Kanskje du heller burde spørre inne på Herresalongen (det her er jo KVINNEguiden, og 95% av medlemmene er jenter/kvinner) :)

Det er ganske mange menn som følger med på dette kvinneforumet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest C-Gjest

Det må bli på nettet eller på treningsstudioet.

Man jobber jo, og trener, og er ikke spesielt glad i å svime ute på byen. Særlig ikke alene....

Det er en mulighet til.. og det er matbutikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bassanova
Satt lørdag kveld og ble akutt selskapsyk...

Ikke drikker jeg, ikke røyker jeg, er sånn medium+ utadvendt.... og tenkte "Hvor skal jeg gå i kveld for å treffe noen hyggelige menn?? Hadde ingen venninner å henge meg på, og hvor kult er det å stå å henge i en bar alene??

Jeg chatter på nett, så den er grei, men jeg tenkte på RL :)

Få høre. Hva gjør dere?

Gå på en jam-kveld eller en rockekonsert eller noe. Jenter med sans for rock og som har peil på musikk er KJEMPEturn-on! :wink:

Hadde jeg stått og digget til musikken på en jam-kveld, og du hadde kommet og brifet med musikkunnskapene i mitt nærvær, så hadde du i hvert fall fått selskap av *meg* den natta. :wow::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dame 35
Fotballpub.

Gikk på en sportsbar da det var en "viktig" håndballkamp for noen uker siden, ikke så halvdum idé da :) Kom ikke i snakk med noen da, men ser potensialet :) Er bare ikke sportsinteressert for 5 øre...... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste som finnes er å dra på bar/pub alene. Kanskje best å bli kjent med en eller annen først før du drar ut på byen liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I Norge får du bare snus, røyk, øl, sport go vulgære guttemenn som ikke kan kle seg.

Dra på venninne-tur / søster-tur til London, Paris, Sør-Afrika, whatever og finn deg et skikkelig stykke mannfolk der.

Finn deg et nytt liv. Her i Norge er et bare Blink, liksom: da kan du vente til du blir 80 og da er for sent.

Kom deg til New York eller utlandet andre steder, der er det flere sosiale arenaer for vakre, unge kvinner på 35 og eldre.

I Norge har vi bare tilbud til gruppen vakre single på 35 her: Blink, Grethes ekteskapsbyrå, strikkeklubb, grendehus, brune barer som harry spå karl Johan og ellers andre avdankede taper-steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...