AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Del Skrevet 5. desember 2017 Vi har hemmelig nissevenn på jobben (jeg er lærer), og skal i hele desember gjøre nissestreker og nissegleder for den personen jeg har trukket. Den jeg fikk har ikke egen kontorplass, derfor er det ikke så enkelt å bare gjøre noe bøll på pulten hans/hennes eller legge en koselig gave der. Er det noen som har forslag til noe jeg kan gjøre? Anonymkode: f2232...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Del Skrevet 5. desember 2017 Har han bil? Hva med å legge igjen en koselig hilsen på bilen? Pakke den inn i postit lapper, gladfilm eller folie :D Eller heng på noe godis. Anonymkode: 418d1...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Del Skrevet 5. desember 2017 Vedkommende henger vel fra seg jakken sin et eller annet sted? Legg et eller annet i lommen. Anonymkode: ce703...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Del Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vedkommende henger vel fra seg jakken sin et eller annet sted? Legg et eller annet i lommen. Anonymkode: ce703...fa7 Det ville ikke jeg likt. Anonymkode: a4715...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #5 Del Skrevet 5. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ville ikke jeg likt. Anonymkode: a4715...84d Hvorfor ikke? Så lenge det ikke er snakk om nesebuser, tygd tyggegummi, eller noe annet ekkelt, så er det vel ikke noe problem? Kan vel legge igjen godteri, eller annen julegave, kanskje med ett hyggelig julekort? Anonymkode: 1de0b...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #6 Del Skrevet 5. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Så lenge det ikke er snakk om nesebuser, tygd tyggegummi, eller noe annet ekkelt, så er det vel ikke noe problem? Kan vel legge igjen godteri, eller annen julegave, kanskje med ett hyggelig julekort? Anonymkode: 1de0b...458 Antagelig fordi det føles som om andre roter i lommene dine. Anonymkode: 667c0...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #7 Del Skrevet 5. desember 2017 Dette hadde vi i min gamle jobb. Tok helt av etterhvert, så vi ble nødt til å kutte det ut etter to år. 😂 - Legge ut annonse på Finn om at vedkommende strikker og selger mariusgensere eller liknende. Kan føre til mange e-poster fra interesserte nå før jul. - Melde kollegaen på Robinson/annet reality show. - Send godis eller liknende med en annen kollega som sendebud. Eller lever det personlig og si det er fra nissevennen. - Kanskje vedkommende har en posthylle du kan bruke? - Finn bilder av kollegaen på Facebook el.liknende og lag en plakat du henger opp på personalrommet der du proklamerer hvilken fantastisk kollega han/hun er. - Finn et bilde og bestill kopper med bildet av kollegaen på. Sett dem ved kaffetrakteren på lærerværelset. Koster ikke så mye for sånne kopper. Anonymkode: 19e23...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #8 Del Skrevet 6. desember 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette hadde vi i min gamle jobb. Tok helt av etterhvert, så vi ble nødt til å kutte det ut etter to år. 😂 - Legge ut annonse på Finn om at vedkommende strikker og selger mariusgensere eller liknende. Kan føre til mange e-poster fra interesserte nå før jul. - Melde kollegaen på Robinson/annet reality show. - Send godis eller liknende med en annen kollega som sendebud. Eller lever det personlig og si det er fra nissevennen. - Kanskje vedkommende har en posthylle du kan bruke? - Finn bilder av kollegaen på Facebook el.liknende og lag en plakat du henger opp på personalrommet der du proklamerer hvilken fantastisk kollega han/hun er. - Finn et bilde og bestill kopper med bildet av kollegaen på. Sett dem ved kaffetrakteren på lærerværelset. Koster ikke så mye for sånne kopper. Anonymkode: 19e23...aeb Haha, veldig bra! Takk for mange gode forslag😁 Anonymkode: f2232...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå