Gå til innhold

The Good Doctor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
15 minutter siden, Ivy skrev:

Nei, den er koreansk.

Fortsatt på et helt uforståelig språk og ukjente skuespillere

Anonymkode: e1bc0...1e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fortsatt på et helt uforståelig språk og ukjente skuespillere

Språkbarriere kan jeg forstå, men det finnes noe som heter undertitler. :-) At skuespillerne er ukjente er jo godt forståelig om enn kun ser serier/filmer produsert i vesten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Veldig god serie. Utrolig rørende å se hvordan ulike mennesker kan samarbeide sammen, og ikke minst forstå seg på mennesker som skiller seg ut på grunn av en diagnose. 

Når kommer det flere sesonger? Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2017 den 20.41, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå kommet meg gjennom alle ti episoder som ligger ute og må si at jeg liker serien godt! :)

Ble litt skeptisk etter første episode, men det ble bedre etter hvert, heldigvis. Skal definitivt fortsette å se på. 

Anonymkode: 7e56b...05a

Jeg derimot syns første episode var best 😂 Ble kjempegira på å se mer! Men litt like/kjedelige episoder.. men liker altså serien og kommer til å se mer :)

Anonymkode: 0d15c...738

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Noen her som fortsatt følger med på serien? Jeg startet nylig å se på serien igjen og så siste episode som er lagt ut på play nå, fikk så vondt av Shaun på slutten at jeg begynte å få tårer :( Jeg synes Freddie Highmore gjør en fantastisk jobb i rollen som Shaun, skulle nesten trodd at han hadde autisme på ekte så godt som han spiller, han har kommet en lang vei fra Charlie og Sjokoladefabrikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg har sett den siden starten. Herlig serie, men nå er det plutselig lenge til neste episode kommer.

Helt sykt faktisk, over 4 måneder. Kjedelig når alle seriene jeg liker tar pause 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (1 minutt siden):

Helt sykt faktisk, over 4 måneder. Kjedelig når alle seriene jeg liker tar pause 😕 

Ja, jeg følger med på the Blacklist og Rookie også.  Samme der.  Men jeg har noen sesonger igjen av CSI Crime Scene Investigation.  Viaplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg følger med på the Blacklist og Rookie også.  Samme der.  Men jeg har noen sesonger igjen av CSI Crime Scene Investigation.  Viaplay.

Jeg startet nylig på den nye CSI Vegas serien, god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg startet nylig på den nye CSI Vegas serien, god :)

Å, takk for tips.  Må notere det 😀
Heter den bare det?  

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Å, takk for tips.  Må notere det 😀
Heter den bare det?  

Ja og ligger på Viaplay :) Grissom er tilbake også 😄 Håper de gjenoppliver Miami og NY serien med. Savner de one linerne til Horatio 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.1.2018 den 22.41):

Er det Aspergers han har? Isåfall så kjenner jeg meg virkelig ikke igjen i han

Han har autisme, de har ikke spesifisert hvilken type. Men han er veldig flink å visualisere problemstillinger og finne løsninger andre ikke ser. Samtidig som han sliter veldig med det sosiale og med endringer.

Det blir vanskelig å kjenne deg igjen siden selv personer med Asperger er svært ulike :)  Derfor heter det spektrum.

P.S. Ja, jeg liker serien godt og følger den :)

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes serien var bra de to første episodene... etter det så er det jo bare det samme om og om igjen! 

utrolig kjedelig

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (22 minutter siden):

jeg synes serien var bra de to første episodene... etter det så er det jo bare det samme om og om igjen! 

utrolig kjedelig

Jeg er uenig, jeg synes serien har utviklet seg mye i løpet av sesongene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg er uenig, jeg synes serien har utviklet seg mye i løpet av sesongene

har sett på det helt siden 2017, da var jeg 9-10 år gammel. et av mine favorittserier som ikke er så gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AttilaTheHun skrev (1 minutt siden):

har sett på det helt siden 2017, da var jeg 9-10 år gammel. et av mine favorittserier som ikke er så gammel

Jeg digger de scenene med han og Glassman 😅 Husker spesielt da de hadde en høylytt krangel på sykehuset og Shaun endte opp med å klappe til Glassman for så å stikke av, da lo jeg faktisk godt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg digger de scenene med han og Glassman 😅 Husker spesielt da de hadde en høylytt krangel på sykehuset og Shaun endte opp med å klappe til Glassman for så å stikke av, da lo jeg faktisk godt 😅

husker det så godt, sesong 1 episode 10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AttilaTheHun skrev (Akkurat nå):

husker det så godt, sesong 1 episode 10. 

Jeg synes denne serien er mer interessant enn Greys Anatomy egentlig, uff det er en serie som har vart så alt for lenge. Jeg var yngre enn deg når greys startet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...