Gå til innhold

Dattra min er allergisk

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for ett hysteri....det er bare å ta noen forhåndsregler. Behøver ikke komme med krav og dårlig stemning som forpurrer samarbeidet.

Det er ikke akutt ts.

La han prøve litt diverse løsninger til han enten finner en som funker eller selv tar avgjørelsen over at kattene må bort. Det er veldig unødvendig å lage langvarig krig ut av dette. Det går ut over datteren din langt mer enn allergi ett par kvelder i uka en stund til. Seriøst, tenk som en voksen og som en mor.

Anonymkode: 9731d...ee3

Enig. En skal ikke kreve at andre husholdninger kvitter seg med kjæledyrene bare for at det tilfeldigvis er en med allergi

Anonymkode: f71c8...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så har ungen din fått påvist allergi mot katter noe veldig mange får. For å sette det på spissen allergi er individuelt. Noen klarer fint å leve med katt eller hund i hus, så lenge de tar medisiner, samt har en rekke andre forhåndsregler. Andre kan besøke folk med katt, men ikke ha katt selv eller være med katt over tid. For noen går 3 dager greit feks men ikke 1 mnd. Noen er så allergiske at de ikke kan ha en katt i nærheten i det hele tatt. Dette er veldig individuelt.

Jeg kjenner flere som lever med dyr i hus selv om de er allergiske. Jeg kjenner også noen som er super allergiske. La hun få prøve seg litt fram med allergien sin før enn kaster kattene vekk. Blir hun dårlig veldig mye så ja da må kattene gå, men er det sånn at hun kan fint kan bo med de ved å ta forhåndsregler og medisinering evt så går det fint også. 

Hun er sikkert glad i disse kattene selv også så det går kanskje ann å få til en løsning enn å bare kvitte seg med dyrene.

Skrevet
På 4.12.2017 den 17.11, AnonymBruker skrev:

På katt viser prøvene 41.5. 

0,35 er normal verdi. 

Anonymkode: 4b4e3...c6d

Barnet mitt ble "plutselig" allergisk mot katten vi hadde. Vi fikk beskjed om at det var katten eller ungen :D Barnet var syk store deler av vinterern, fikk alt av viruser og bakterier. Katten måtte omplasseres. 

Anonymkode: b312b...a7b

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt ble "plutselig" allergisk mot katten vi hadde. Vi fikk beskjed om at det var katten eller ungen :D Barnet var syk store deler av vinterern, fikk alt av viruser og bakterier. Katten måtte omplasseres. 

Anonymkode: b312b...a7b

Jeg ble også plutselig allergisk. Men jeg har 3 katter, så jeg tenker som de over at dette er individuelt. 

Anonymkode: 04c51...5f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...