Gå til innhold

Lyst til å flytte pga «venninne», overdriver jeg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest informasjon fra hovedinnlegg. Da har du vel ikke sagt ifra godt nok da. 

Anonymkode: d1dd9...439

Hvordan kom du til den konklusjonen? Det finnes mennesker som har svært lite selvinnsikt,og dermed vil de ikke gjøre noen endring selv om man gir beskjed gjentatte ganger. Når man har blitt voksen vil de fleste ha vært borti den type mennesker, og de kan tappe deg fullstendig for energi.

Anonymkode: 7c4be...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir du ikke kvitt en person må du bli sint og be de holde seg unna. Bevis på at du har gitt beskjed mange ganger og Ring politi om det ikke hjelper. 

Hvis du blir sint på personen og ber de holde seg unna nok ganger så flytter hun ikke inn i nabolaget for å henge med deg.

Å være litt venn i blant og skape flere vennskap relasjoner for dama hjelper jo ikke på saken for at du ikke vil være med henne. Bestem deg for å holde seg langt unna og la det blir med det. Ikke frem og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sphynx skrev:

Jeg hadde ei slik venninne. Begynte å oppføre meg på samme måte til henne og det fikk henne etter kort tid rasende. Prøvde å si at det var akkurat slik hun var mot meg, men hun ble et offer med en gang og jeg var et forferdelig menneske. Mistet et par venner og bekjente når jeg endelig fikk hun ut av livet mitt. MEN GUD SÅ DEILIG.

Huff skjønner så godt hva du mener. Hun blir et offer, om hun blir konfrontert, eller jeg gir henne samme mynt tilbake. Det er helt håpløst. Hun er så overbevisende at jeg selv tror henne gang på gang. Helt til hun plutselig stikker til igjen, helt som lyn fra klar himmel. Og jeg blir satt ut og lei meg i dagevis etter. Har aldri møtt noen som henne før. Jeg tror det er hennes natur. Moren hennes er dønn lik. Ja jeg kjenner jeg har det så godt uten henne, får et nytt liv.

Anonymkode: f066a...838

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du ikke kvitt en person må du bli sint og be de holde seg unna. Bevis på at du har gitt beskjed mange ganger og Ring politi om det ikke hjelper. 

Hvis du blir sint på personen og ber de holde seg unna nok ganger så flytter hun ikke inn i nabolaget for å henge med deg.

Å være litt venn i blant og skape flere vennskap relasjoner for dama hjelper jo ikke på saken for at du ikke vil være med henne. Bestem deg for å holde seg langt unna og la det blir med det. Ikke frem og tilbake.

Helt enig med det siste du skriver. Men ellers er det vanskelig å gjøre så konkrete ting, når alt som skjer er veldig subtilt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff skjønner så godt hva du mener. Hun blir et offer, om hun blir konfrontert, eller jeg gir henne samme mynt tilbake. Det er helt håpløst. Hun er så overbevisende at jeg selv tror henne gang på gang. Helt til hun plutselig stikker til igjen, helt som lyn fra klar himmel. Og jeg blir satt ut og lei meg i dagevis etter. Har aldri møtt noen som henne før. Jeg tror det er hennes natur. Moren hennes er dønn lik. Ja jeg kjenner jeg har det så godt uten henne, får et nytt liv.

Den venninnen jeg hadde som jeg endelig ble kvitt viste seg å være bipolar forresten. Synes det forklarte veldig mye. Nå når vi er voksne har jeg fått høre at hun er blitt mye bedre med medisiner, men ikke svarte at jeg gidder å prøve igjen. Det er helt grusomt å la de styre sånn med degselv. Hadde det vist seg at hun hadde barn som kanskje skulle begynt i mitt barns klasse osv, hadde jeg nok kanskje vurdert å flytte selv. Skjønner situasjonen din godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med det siste du skriver. Men ellers er det vanskelig å gjøre så konkrete ting, når alt som skjer er veldig subtilt.

Da hadde jeg gjort det konkret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...