Gjest C.Tramell Skrevet 5. desember 2017 #41 Skrevet 5. desember 2017 11 minutter siden, DuVetHvem said: . Kvinner må bli vant til å bli kritisert. For den kritikken kommer ikke uten videre. Vi tåler fint å bli kritisert, men det enkelte av dere har holdt på med her på KG har ikke vært kritikk. Det har vært en flodbølge av nedsettende innlegg om kvinner. Forfatterne av dem har ikke vært interessert i å diskutere for å løse problemer, de har bare kost seg med å øse ut kvinneforakt og få støtte fra likesinnede. Kritikk er noe annet. Det er noe både kvinner og menn trenger for at ting ikke skal skli ut, og det er både greit og fullt mulig å komme med kritikk av kvinner. Det er til og med mulig å nå gjennom og møte forståelse hvis dere har et poeng, men da må dere lære å diskutere på en ordentlig måte og kutte ut stygge generaliseringer og ufine utdaterte hersketeknikker. Det er mange menn her som greier det og får i gang interessante og gode diskusjoner. Lær av dem. Det holder ikke lenger med høy stemme, drittslenging og hersketeknikker hvis man vil bli tatt på alvor og respektert i debatter. Den tida er over.
Gjest DuVetHvem Skrevet 5. desember 2017 #42 Skrevet 5. desember 2017 3 minutter siden, C.Tramell said: Vi tåler fint å bli kritisert, men det enkelte av dere har holdt på med her på KG har ikke vært kritikk. Det har vært en flodbølge av nedsettende innlegg om kvinner. Forfatterne av dem har ikke vært interessert i å diskutere for å løse problemer, de har bare kost seg med å øse ut kvinneforakt og få støtte fra likesinnede. Kritikk er noe annet. Det er noe både kvinner og menn trenger for at ting ikke skal skli ut, og det er både greit og fullt mulig å komme med kritikk av kvinner. Det er til og med mulig å nå gjennom og møte forståelse hvis dere har et poeng, men da må dere lære å diskutere på en ordentlig måte og kutte ut stygge generaliseringer og ufine utdaterte hersketeknikker. Det er mange menn her som greier det og får i gang interessante og gode diskusjoner. Lær av dem. Det holder ikke lenger med høy stemme, drittslenging og hersketeknikker hvis man vil bli tatt på alvor og respektert i debatter. Den tida er over. Generalisering er innafor og det som oppfattes som hersketeknikk er subjektivt - akkurat som hva definisjonen på kvinnehat er.
Gjest C.Tramell Skrevet 5. desember 2017 #43 Skrevet 5. desember 2017 13 minutter siden, DuVetHvem said: Generalisering er innafor og det som oppfattes som hersketeknikk er subjektivt - akkurat som hva definisjonen på kvinnehat er. Javel. Generaliser i vei, men da kan du ikke forvente særlig gjennomslag for argumentene som eventuelt måtte befinne seg der godt gjemt i dritten. Generalisering og hersketeknikker får alle tilløp til interessante diskusjoner til å stoppe opp. For at folk skal lytte til hverandre og nye tanker og idéer fødes trengs det en smule åpenhet og respekt.
Gjest DuVetHvem Skrevet 5. desember 2017 #44 Skrevet 5. desember 2017 (endret) 2 minutter siden, C.Tramell said: Javel. Generaliser i vei, men da kan du ikke forvente særlig gjennomslag for argumentene som eventuelt måtte befinne seg der godt gjemt i dritten. Generalisering og hersketeknikker får alle tilløp til interessante diskusjoner til å stoppe opp. For at folk skal lytte til hverandre og nye tanker og idéer fødes trengs det en smule åpenhet og respekt. Generaliseringer blir brukt i forskning også, så det er ikke helt på trynet. Og å kalle ting for hersketeknikker er noe mange gjemmer seg bak for å avfeie motparten. Endret 5. desember 2017 av DuVetHvem
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #45 Skrevet 5. desember 2017 2 timer siden, DuVetHvem skrev: Generaliseringer blir brukt i forskning også, så det er ikke helt på trynet. Og å kalle ting for hersketeknikker er noe mange gjemmer seg bak for å avfeie motparten. Lol, "kvinner må tåle kritikk" er noe som ekstemenimister/misogynister gjemmer sitt urasjonelle kvinnehat og kvinnefiendtlige holdninger bak. Anonymkode: 30f54...97a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #46 Skrevet 5. desember 2017 3 timer siden, DuVetHvem skrev: Farlig forutsigbar er de fleste damer, hvor de mennene som mener det samme som de og er enige i det de sier er ekte menn, mens alle som sier noe ugunstig eller noe som ikke er fordelaktig er kvinnehatere. Har blitt spurt før:" hvorfor hater du oss?", når jeg velger å kritisere. For de klaree ikke skille de to. Kvinner må bli vant til å bli kritisert. For den kritikken kommer ikke uten videre. Er jo du som ikke greier å skille de to. De holdningene du har ER kvinnehat. Ikke rasjonell kritikk. Anonymkode: 30f54...97a 1
Gjest DuVetHvem Skrevet 5. desember 2017 #47 Skrevet 5. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Lol, "kvinner må tåle kritikk" er noe som ekstemenimister/misogynister gjemmer sitt urasjonelle kvinnehat og kvinnefiendtlige holdninger bak. Anonymkode: 30f54...97a lol 1 hour ago, AnonymBruker said: Er jo du som ikke greier å skille de to. De holdningene du har ER kvinnehat. Ikke rasjonell kritikk. Anonymkode: 30f54...97a Nei, jeg hater de ikke, fordi jeg vet hvorfor de er som de er. Og hvorfor situasjonen/statistikken setter de i et dårlig lys. Det er ikke deres feil. Men det er til ettertanke. Og de alle tar det personlig/føler seg angrepet, enn å faktisk lytte til det jeg sier. Bygger alltid opp argumentet mitt godt, det er bare kvinner som blir tatt på senga og ikke vet hva de skal svare.
Gjest Axl Rose Skrevet 5. desember 2017 #48 Skrevet 5. desember 2017 På 4.12.2017 den 13.04, AnonymBruker skrev: feminister er fæle, kvinner har skylden for alt som er dårlig i samfunnet osv osv. Det er jo som regel skrevet av menn som ikke har oppnådd stort i livet, verken på karrierefronten eller med kvinner. Og så er de bitre og slipper det ut på et kvinneforum. Om du kaller dem kvinnehatere eller finner ei, rimelig patetiske mennesker er de uansett. Feminister er ikke fæle. Ekstreme feminister er sure kjerringer. De som ødelegger ryktet til vanlige feminister. Ingen andre enn de ekstreme tullingene som er blitt bitter på et helt kjønn for de har opplevd en fæl mann, et dårlig forhold eller mannen hun er så forelsket i vil ikke ha henne. Jeg har ikke oppnådd noe på karrierefronten. Der har du rett. Men kvinner? Altså jeg har mange venninner, jeg har en del ekser, jeg har kvinnelige fuckfriends, jeg blir likt av kvinner. Jeg har et barn. Hvordan er det mulig for meg som er "kvinnehater" og ikke har oppnådd stort ha et barn? Kanskje kg menn KAN oppnå litt her i livet? Vondt for deg å høre at jeg blir likt av kvinner utenfor kg? Det gjelder å ha et bra utseendet når man ikke har en karriere. Du vet ikke alle går etter penger, mange jenter og kvinner går etter utseendet. Sånn er det. Dere bitre kvinner liker å få falske bilder i hodet om kg menn for å føle dere bedre. Litt søtt også Jeg sier til begge kjønn. Gi faen i å hakk på et helt kjønn og alle av samme kjønn på kg. Ta de det gjelder. Bli mindre såre i rumpene deres så dere kan tåle en spøk. Dere må tåle å høre noe om kvinner uten å hyle ut kvinnehater. Det betyr ikke alle kvinner, men sånn som du skrev regner jeg med du mener alle kg menn. Når dere må angripe absolutt alle så sier det litt om dere. Synes synd på dere for da vet jeg dere ikke har det bra og det er trist. Jeg har det ikke alltid så bra selv (forskjellig problemer) og vil ikke at noen skal ha det sånn. Får det ofte ut i sinne og angriper noen jeg ikke mener å angripe. Men har jeg angrepet alle kg kvinner og skrevet at kg kvinner er patetiske og mannehater? Nei for alle kg kvinner har ikke gjort meg noe. Så hva har kg menn gjort deg? Hva har jeg gjort deg?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #49 Skrevet 5. desember 2017 6 timer siden, Gjest DuVetHvem skrev: lol Nei, jeg hater de ikke, fordi jeg vet hvorfor de er som de er. Og hvorfor situasjonen/statistikken setter de i et dårlig lys. Det er ikke deres feil. Men det er til ettertanke. Og de alle tar det personlig/føler seg angrepet, enn å faktisk lytte til det jeg sier. Bygger alltid opp argumentet mitt godt, det er bare kvinner som blir tatt på senga og ikke vet hva de skal svare. Hm...hvit singel mann som pusher femti. Ingen tar deg seriøst. Anonymkode: 6aefa...9c9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå