Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spesielt hvis man poengterer at "seksuell trakassering" ikke er et samfunnsproblem. Alle vet det, men hvis man poengterer det, da kommer beskyldningene. 

Anonymkode: 7f145...8b4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest C.Tramell
Skrevet
1 hour ago, DuVetHvem said:

Kult da jeg er en kvinnehater. Synd damene digger meg :fnise:

Nei du, ikke damene. Jeg er dame og digger deg slett ikke, men hvis du bytter ut damene med noen damer skal jeg tro deg. Det viser jo på en klar og grei måte at både kvinner og menn kommer i ymse utgaver og at generalisering derfor er meningsløst.

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt hvis man poengterer at "seksuell trakassering" ikke er et samfunnsproblem. Alle vet det, men hvis man poengterer det, da kommer beskyldningene. 

Anonymkode: 7f145...8b4

Du er kjedelig.

Anonymkode: c9541...63e

• Liker 2
Skrevet

Det florerer med mannehatere KG.

Anonymkode: b64aa...9ba

• Liker 3
Gjest DuVetHvem
Skrevet
37 minutter siden, C.Tramell said:

Nei du, ikke damene. Jeg er dame og digger deg slett ikke, men hvis du bytter ut damene med noen damer skal jeg tro deg. Det viser jo på en klar og grei måte at både kvinner og menn kommer i ymse utgaver og at generalisering derfor er meningsløst.

De damene som er verdt tiden min digger meg. Verre er det ikke. De andre får sitte og undre over hvorfor den såkalt PK typen hennes ikke gjør henne våt. Eller hvorfor hun er i et dysfunksjonelt forhold men holder ut i det, fordi hun er opptatt av status. 

De kule damene digger meg for jeg er artig å være rundt. Kvinner her inne er skada uansett, så ville i beste fall hatt de som venner. 

Skrevet
2 timer siden, DuVetHvem skrev:

Kult da jeg er en kvinnehater. Synd damene digger meg :fnise:

Kriminelle og psykopater drar også damer så det lukter svidd. Just saying ;)

Anonymkode: e63a2...ed1

• Liker 1
Gjest DuVetHvem
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kriminelle og psykopater drar også damer så det lukter svidd. Just saying ;)

Skulle ønske jeg hadde evne til å være de to. I stedet ble jeg bare Internett tøffing 

Skrevet
1 minutt siden, DuVetHvem skrev:

Skulle ønske jeg hadde evne til å være de to. I stedet ble jeg bare Internett tøffing 

Ikke gi opp da! Det er viktig å ha noe å strekke seg etter.

Gjest DuVetHvem
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke gi opp da! Det er viktig å ha noe å strekke seg etter.

#believe :fnise:

Tror jeg nøyer meg med å sette sinnene i kok, enn å gjøre ulovlige greier. Så viktig er det ikke for meg, at jeg er villig til å gjøre noe sånt, bare for å ha draget på damene. 

Er bare fitte liksom

Skrevet

Det er sundt å være kvinnekritisk. Men direkte hat er unødvendig. 

Anonymkode: 6bdb9...559

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo som regel skrevet av menn som ikke har oppnådd stort i livet, verken på karrierefronten eller med kvinner. Og så er de bitre og slipper det ut på et kvinneforum. Om du kaller dem kvinnehatere eller finner ei, rimelig patetiske mennesker er de uansett.

Er mennesker som av ulike grunner ikke har oppnådd en karriere i yrkeslivet og lyktes så godt med det motsatte kjønn patetiske?

Ta en titt i speilet du og se på dine egne holdninger.

Anonymkode: 0963a...02a

Skrevet
4 hours ago, Axl Rose said:

Du er en hater som tror jeg er en kvinnehater-hater!!

*Gisp!* Nå føler jeg meg krenket! :overrasket:

Anonymkode: 0bb2b...bff

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

>> klager over elendig kvinnesyn blant menn.

>> har elendig mannesyn selv.

LOL :fnise::fnise:

Anonymkode: 1bb2d...8a4

Jeg tror ikke posteren har et elendig mannesyn, men heller et litt dårlig syn på troll, noe jeg også har  :Nikke: 

Anonymkode: 0bb2b...bff

Skrevet
4 timer siden, DuVetHvem skrev:

Nei det er rart du :fnise: Men de jeg møter i det daglige liv har sansen for meg.

Det tror jeg er løgn. 

Anonymkode: 13b62...32d

• Liker 1
Skrevet
På ‎03‎.‎12‎.‎2017 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Et ord som blir brukt for alt og ingenting her på KG.

Anonymkode: 16382...222

Har kun sett det bli brukt om de som skriver ekstreme kjønnsdiskriminerende og hatefullt innhold jeg, for eksempel mot de som latterliggjør kvinnelige voldtektsoffere, sier at alle kvinner er dumme og uintelligente og ikke burde få lov til å jobbe osv. Da er man jo en kvinnehater. 

Anonymkode: 30f54...97a

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

>> klager over elendig kvinnesyn blant menn.

>> har elendig mannesyn selv.

LOL 

Øhm, det er ikke noe "elendig mannesyn" eller "mannehat" å sette grenser for menns elendige og grovt trakasserende oppførsel. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men siden du klarer skille menn i bra / dårlig kategorier, burde ikke kvinner være tilsvarende? 

Er det feil å påpeke at noen kvinner er patetiske ? For å bruke dine ord om enkelte menn? 

Det er ganske stor forskjell på å si "Siv jensen virker patetisk fordi... " "Eksen min var en drittkjerring som tok alle sparepengene mine og pulte kompisen min", slik vi kvinner skriver om enkeltindivider av menn her inne. Eller for eksempel "Fy søren nå er du patetisk som kan mene at alle kvinner er onde og ikke fortjener å leve bare fordi du er singel mann på 9 året"

Og å si "Damer fortjener å bli voldtatt" " Er dere ikke enig i at kvinner ikke fortjener å ha en utdanning for de er jo så dumme og uintelligente og patetiske" og "LOL jada, Andrea Wold i hemsedal saken ble "voldtatt" hahaha særlig vet at hun og alle dere andre som poster metoo elsker å bli voldtatt og befølt så slutt å vær så oppmerksomhetssyke!" 

Klarer du ikke skille det selv? 

• Liker 3
Gjest C.Tramell
Skrevet
8 hours ago, DuVetHvem said:

De damene som er verdt tiden min digger meg. Verre er det ikke. De andre får sitte og undre over hvorfor den såkalt PK typen hennes ikke gjør henne våt. Eller hvorfor hun er i et dysfunksjonelt forhold men holder ut i det, fordi hun er opptatt av status. 

De kule damene digger meg for jeg er artig å være rundt. Kvinner her inne er skada uansett, så ville i beste fall hatt de som venner. 

Ser det er mange av dere machogutta som har skapt dere et bilde av menn med dannelse og status som aseksuelle tøfler. Jeg skjønner jo at noen og enhver kan trenge en livsløgn å ty til, men hvis du er interessert i å høre sannheten kan jeg fortelle deg at det der er en stor misforståelse. De er ofte minst like artige å være rundt, og ikke minst mentalt stimulerende. At de er litt mer forutsigbare og mye mindre brautende gir dem store fordeler hos damene. Det skulle ikke forundre meg om de på det jevne både har mer sex og mer funksjonelle forhold enn machomennene.

Jeg er ikke så sikker på hvem som er mest skada her inne heller, jeg. Jeg noterer meg i alle fall at de smarteste mannlige skribentene på KG også er de som diskuterer med kvinner uten å henfalle til hersketeknikker og ufinheter. Det var forresten en fryd å se hvordan de eide dere i tråden om modererering! :cool:

Gjest DuVetHvem
Skrevet (endret)
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det tror jeg er løgn. 

Anonymkode: 13b62...32d

Okay

21 minutter siden, C.Tramell said:

Ser det er mange av dere machogutta som har skapt dere et bilde av menn med dannelse og status som aseksuelle tøfler. Jeg skjønner jo at noen og enhver kan trenge en livsløgn å ty til, men hvis du er interessert i å høre sannheten kan jeg fortelle deg at det der er en stor misforståelse. De er ofte minst like artige å være rundt, og ikke minst mentalt stimulerende. At de er litt mer forutsigbare og mye mindre brautende gir dem store fordeler hos damene. Det skulle ikke forundre meg om de på det jevne både har mer sex og mer funksjonelle forhold enn machomennene.

Jeg er ikke så sikker på hvem som er mest skada her inne heller, jeg. Jeg noterer meg i alle fall at de smarteste mannlige skribentene på KG også er de som diskuterer med kvinner uten å henfalle til hersketeknikker og ufinheter. Det var forresten en fryd å se hvordan de eide dere i tråden om modererering! :cool:

De får seg noe fordi damene liker forutsigbarhet slik du sier. Og de sier ting damene liker. Helt til det har gått en stund og hun trenger spenning og det å bli utfordret. 

Alt her i livet handler om balanse. Jeg har møtt så mange kvinner med høy utdanning som regelrett kaller typen sin for tøffel. Utroskapen er også skyhøy.

Eide oss? Tragisk at folk må ty til sensurering for å kunne takle meninger som ikke er populære. Men igjen, jeg har et overordnet mål med denne kritikken jeg kommer med. 

Farlig forutsigbar er de fleste damer, hvor de mennene som mener det samme som de og er enige i det de sier er ekte menn, mens alle som sier noe ugunstig eller noe som ikke er fordelaktig er kvinnehatere. Har blitt spurt før:" hvorfor hater du oss?", når jeg velger å kritisere. For de klaree ikke skille de to. Kvinner må bli vant til å bli kritisert. For den kritikken kommer ikke uten videre. 

Endret av DuVetHvem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...