Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et ord som blir brukt for alt og ingenting her på KG.

Anonymkode: 16382...222

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest DuVetHvem
Skrevet

Du er en kvinnehater om du påstår det om andre kvinner

Skrevet

FY FAEN HVORDAN VÅGER DU!!! hvordan våger du å mene at kvinnehater er oppbrukt? Jeg rapporterer deg til moderatorene for seksuell trakkasering på internettforum. 

#youtoo

Anonymkode: ad296...d8b

• Liker 7
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Et ord som blir brukt for alt og ingenting her på KG.

Anonymkode: 16382...222

Det er vel omvendt. På kvinneguiden virker enkelte å tro de kan omtale kvinner som undermennesker og likevel ikke være kvinnehatere. 

Anonymkode: b5c17...e05

• Liker 9
Skrevet

På dette underforumet er det ganske frie tøyler med hensyn til karakteristikker. Blir du kalt kvinnehater på et annet underforum, bør du bli bekymret.

Gjest DuVetHvem
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er vel omvendt. På kvinneguiden virker enkelte å tro de kan omtale kvinner som undermennesker og likevel ikke være kvinnehatere. 

Anonymkode: b5c17...e05

Man er ikke hundehater når man snakker om at en valp tygget istykker noen møbler. Man aksepterer at hunden er en hund, og dermed er det ikke vits å hate den.

På samme måte gjelder det kvinner. Man hater ikke kvinner for å være kvinner. Men om man omtaler de negativt i enkelte tilfeller, så er det helt på plass, så lenge det er relevant til trådens tema

Endret av DuVetHvem
Skrevet
4 minutter siden, DuVetHvem said:

Man er ikke hundehater når man snakker om at en valp tygget istykker noen møbler. Man aksepterer at hunden er en hund, og dermed er det ikke vits å hate den.

På samme måte gjelder det kvinner. Man hater ikke kvinner for å være kvinner. Men om man omtaler de negativt i enkelte tilfeller, så er det helt på plass, så lenge det er relevant til trådens tema

Du klarer ikke å la være, gjør du vel?

Anonymkode: e3ece...894

• Liker 5
Gjest DuVetHvem
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du klarer ikke å la være, gjør du vel?

Hva? Å bite istykker noen møbler?

Skrevet

Kvinneguiden er et diskusjonsforum for kvinner. Når menn registrerer seg på kvinneguiden for å rakke ned på kvinner, eller starte tråder om hvorfor menn er overlegne kvinner, så er det rimelig patetisk.

Jeg tenker da på alle disse trådene om at kvinner er dårlige ledere, kvinner er for kresne, menn er bedre enn kvinner, kvinner bare syter, kvinner trenger menn for å overleve, feminister er fæle, kvinner har skylden for alt som er dårlig i samfunnet osv osv.

Det er jo som regel skrevet av menn som ikke har oppnådd stort i livet, verken på karrierefronten eller med kvinner. Og så er de bitre og slipper det ut på et kvinneforum. Om du kaller dem kvinnehatere eller finner ei, rimelig patetiske mennesker er de uansett.

Anonymkode: 4a5f9...a1e

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinneguiden er et diskusjonsforum for kvinner. Når menn registrerer seg på kvinneguiden for å rakke ned på kvinner, eller starte tråder om hvorfor menn er overlegne kvinner, så er det rimelig patetisk.

Jeg tenker da på alle disse trådene om at kvinner er dårlige ledere, kvinner er for kresne, menn er bedre enn kvinner, kvinner bare syter, kvinner trenger menn for å overleve, feminister er fæle, kvinner har skylden for alt som er dårlig i samfunnet osv osv.

Det er jo som regel skrevet av menn som ikke har oppnådd stort i livet, verken på karrierefronten eller med kvinner. Og så er de bitre og slipper det ut på et kvinneforum. Om du kaller dem kvinnehatere eller finner ei, rimelig patetiske mennesker er de uansett.

>> klager over elendig kvinnesyn blant menn.

>> har elendig mannesyn selv.

LOL :fnise::fnise:

Anonymkode: 1bb2d...8a4

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

>> klager over elendig kvinnesyn blant menn.

>> har elendig mannesyn selv.

LOL :fnise::fnise:

Mange superflotte og ressurssterke menn i verden. Heldigvis er det for det meste supre menn jeg treffer på ute i verden.

Det er nok ikke disse mennene som starter "menn er overlegne kvinner" debatter på et kvinneforum....

• Liker 6
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Mange superflotte og ressurssterke menn i verden. Heldigvis er det for det meste supre menn jeg treffer på ute i verden.

Det er nok ikke disse mennene som starter "menn er overlegne kvinner" debatter på et kvinneforum....

Men siden du klarer skille menn i bra / dårlig kategorier, burde ikke kvinner være tilsvarende? 

Er det feil å påpeke at noen kvinner er patetiske ? For å bruke dine ord om enkelte menn? 

Gjest C.Tramell
Skrevet

Man fortjener å kalles det hvis man har et ensidig negativt syn på kvinner, dømmer oss hardere enn menn for feil og mangler, mener at vi er mindreverdige menn og bør behandles deretter, og til stadighet gir uttrykk for disse meningene.

Hvis du kan krysse av for minst én av disse får du bare finne deg i å kalles kvinnehater, for det er det du er. Hadde du skrevet det samme om muslimer hadde du blitt kalt muslimhater eller rasist. La oss kalle en spade for en spade.

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Du ts er en forbanna kvinnehater ass! Kvinnehater kvinnehater alle menn på kg er kvinnehater. Egentlig alle menn i verden. De er så slemme ass! Så jævla kvinnehater og alle menn voldtar, stirrer, sikler og klyper kvinner på rumpa. Hvorfor er menn så slemme. 

Endret av Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, Axl Rose said:

Du ts er en forbanna kvinnehater ass! Kvinnehater kvinnehater alle menn på kg er kvinnehater. Egentlig alle menn i verden. De er så slemme ass! Så jævla kvinnehater og alle menn voldtar, stirrer, sikler og klyper kvinner i rumpa. Hvorfor er menn så slemme. 

Kvinnehater-hater! :fnise:

Anonymkode: 0bb2b...bff

Gjest Axl Rose
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnehater-hater! :fnise:

Anonymkode: 0bb2b...bff

Du er en hater som tror jeg er en kvinnehater-hater!!

Gjest DuVetHvem
Skrevet
1 hour ago, C.Tramell said:

Man fortjener å kalles det hvis man har et ensidig negativt syn på kvinner, dømmer oss hardere enn menn for feil og mangler, mener at vi er mindreverdige menn og bør behandles deretter, og til stadighet gir uttrykk for disse meningene.

Hvis du kan krysse av for minst én av disse får du bare finne deg i å kalles kvinnehater, for det er det du er. Hadde du skrevet det samme om muslimer hadde du blitt kalt muslimhater eller rasist. La oss kalle en spade for en spade.

Kult da jeg er en kvinnehater. Synd damene digger meg :fnise:

Skrevet

Hvis du trenger å starte en tråd om dette fordi du har hengt deg opp i dette så er du nok i hvert fall misogyn. Kos deg med det :)

Anonymkode: c9541...63e

Skrevet
3 minutter siden, DuVetHvem said:

Kult da jeg er en kvinnehater. Synd damene digger meg :fnise:

Ikke så mange damer her inne, tror jeg.

• Liker 1
Gjest DuVetHvem
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke så mange damer her inne, tror jeg.

Nei det er rart du :fnise: Men de jeg møter i det daglige liv har sansen for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...