AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Del Skrevet 3. desember 2017 Etter litt kjappe nettsøk ser man jo fort at sparebankene og Dnb ikke er de beste bankene mtp renta. Så derfor lurer jeg på hvilken bank du har? Anonymkode: c99b6...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg har Sbanken, de skiftet nettopp navn fra Skandiabanken, og jeg har hatt de i mangfoldige år, absolutt fornøyd.De er jo kåret til beste bank hvert år de siste 16 år så... Anonymkode: 2a3b1...e8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Del Skrevet 4. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Sbanken, de skiftet nettopp navn fra Skandiabanken, og jeg har hatt de i mangfoldige år, absolutt fornøyd.De er jo kåret til beste bank hvert år de siste 16 år så... Anonymkode: 2a3b1...e8b Enig, den er super Anonymkode: 04526...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Del Skrevet 4. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Sbanken, de skiftet nettopp navn fra Skandiabanken, og jeg har hatt de i mangfoldige år, absolutt fornøyd.De er jo kåret til beste bank hvert år de siste 16 år så... Anonymkode: 2a3b1...e8b De har dårligere vilkår på alt enn det jeg har i mine banker i hvert fall. De er ikke kåret til beste bank, men den banken folk er mest fornøyd med, og folk er tydeligvis lette å lure. Anonymkode: 0cd10...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 4. desember 2017 #5 Del Skrevet 4. desember 2017 For min del bytter jeg bank når det trengs ut fra hvor jeg får best vilkår. Jeg har Ya-bank som bruksbank, sparekonto i Instabank og har boliglånet i en lokalbank fordi vi ville aldri fått det lånet vi har nå, akkurat når vi trengte det, noe annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 4. desember 2017 #6 Del Skrevet 4. desember 2017 Har alt samlet i Sparebank1. Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Del Skrevet 4. desember 2017 Bruker Sparebanken Vest, veldig fornøyd med dem. Som trofast kunde har jeg forhandlet min egen boliglånsrente, og oppnådd langt bedre betingelser enn det reklamen oppgir. Anonymkode: 7ad74...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Del Skrevet 9. desember 2017 Har ikke boliglån enda, men min lokalbank har fryktelig dårlige vilkår på det meste rett og slett. Ser andre banker har mye bedre renter osv. Der scorer skandiabanken likt min lokalebank dessverre. Vurderer KLP da jeg er medlem der og dermed har gode vilkår. Vell og merke ikke de aller beste sikkert men på alt samlet totalsett inkl BSU. Anonymkode: c99b6...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå