AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Del Skrevet 3. desember 2017 Ja, Hvorfor måtte jeg si så mange dumme ting igjen. Og gjøre så mye rart. Anonymkode: d1445...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Del Skrevet 3. desember 2017 Pust med magen, slapp heeelt av og le av deg selv. Med mindre du har gjort noe slemt mot noen er det bare å la følelsen gå over. Har du gjort eller sagt noe slemt mot noen, kan du ta en telefon, beklage deg og så la følelsen gå over etter hvert. Vi har alle vært der, verden går ikke under Anonymkode: 56dcf...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Del Skrevet 3. desember 2017 Igjen? Skjer det ofte? Kanskje drikke litt mindre? Men, du er absolutt ikke den første som er dum i fylla. Bare la det gå, folk bryr seg som oftest ikke så mye om sånt. Anonymkode: 40baa...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 3. desember 2017 #4 Del Skrevet 3. desember 2017 beste grunnen til å slutte å drikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Del Skrevet 3. desember 2017 Blir bare verre og verre med årene..... Anonymkode: 0d444...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Del Skrevet 3. desember 2017 Skjer meg omtrent hver gang jeg er på fylla. Forteller meg selv at jeg må drikke mindre, men lærer aldri :| Anonymkode: 641e5...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå