Gå til innhold

Frekk "venninne", er helt sjokkert!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, bortebra skrev:

Jeg synes det mest sjokkerende her er at to så ubetydelige kommentarer har merket deg såpass at du starter en tråd på et debattforum om det. Kanskje den første er litt på kanten, men det er jo sånt man bare børster av seg. Det er jo ingenting utenom det vanlige. Folk sier småfrekke ting her og der, sånn er det å omgås mennesker. 

Hvorfor i all verden gikk dette så inn på deg? 

Fordi hun ikke liker denne personen blir hun lettere irritert av henne. 

Anonymkode: e0b7c...849

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, bortebra skrev:

Jeg synes det mest sjokkerende her er at to så ubetydelige kommentarer har merket deg såpass at du starter en tråd på et debattforum om det. Kanskje den første er litt på kanten, men det er jo sånt man bare børster av seg. Det er jo ingenting utenom det vanlige. Folk sier småfrekke ting her og der, sånn er det å omgås mennesker. 

Hvorfor i all verden gikk dette så inn på deg? 

Ja det tenkte jeg og. To slike kommentarer hadde jeg latt gå rett gjennom, hører ofte langt verre ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke med slike brautende typer, og ignorerer de sånn passelig, det bruker å fungere godt. Prinsessekommentaren oppfattet ikke jeg å ha med utseende å gjøre, men personlighet. Prinsesser sitter på en pute og venter på at ting skal bli servert, ikke ta initiativ selv. 

Anonymkode: 7b846...fe4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...