wintergirl Skrevet 3. desember 2017 #21 Del Skrevet 3. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg tolket det feil da, at det ikke handlet om utseende, det er vel en mulighet. Men som jeg har forstått det, har jeg blitt tolket som overfladisk og fortjente denne kommentaren? For å jekke meg ned, eller få meg til å forstå at jeg ikke er bra nok for å kunne være overfladisk i det hele tatt? ts Anonymkode: 0377f...986 Du er ikke overfladisk bare for at du ikke liker alle menn du dater. Herre min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #22 Del Skrevet 3. desember 2017 Hun er sjalu! Hun er vel vant til å få all oppmerksomhet med den brautende væremåten sin, og gud forby om noen andre får henne til å stå litt i skyggen. Fint at du selv synes du er pen. Flere skulle følt det om seg selv! Anonymkode: cf05b...0a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Middagsgjesten Skrevet 3. desember 2017 #23 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Jeg synes det virker som hun har dårlige sosiale antenner. Når hun registrerte at du var utilpass og krympet deg, så burde hun sagt eller gjort noe som fikk deg inkludert og mindre utilpass. Ikke kommentere at du så utilpass ut, slik at du ble enda mer utilpass. Allerede her viser hun at hun har liten sosial forståelse - og mennesker som sier ting "rett frem", kombinert med dårlig sosial forståelse, de plumper gjerne uti rett som det er. Den andre kommentaren kunne vært innafor til veldig mange. Men dersom hun hadde gode sosiale skills, så hadde hun registrert på forhånd at dette ikke var en kommentar som kom til å bli godt mottat av deg. Tror dog ikke du skal ta det personlig. Noen folk er klønete sosialt. Tror det er bedre å jobbe med strategier for å ikke la ting som dette gå altfor mye inn på deg. Endret 3. desember 2017 av Middagsgjesten 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 3. desember 2017 #24 Del Skrevet 3. desember 2017 Dette er en person som har en stil som ikke passer deg. ( Ikke meg heller) ikke forhold deg til henne..... Du trenger ikke å like alle vennene til vennene dine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 3. desember 2017 #25 Del Skrevet 3. desember 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg fått litt synspunkter på det. Personlig kunne jeg aldri sagt til noen at "Hverken du eller jeg er noe prinsesse eller dronning"- selv om dette inkluderte meg selv, fordi jeg vet at sånne ting ikke er hyggelig å høre om seg selv. Men som dere sier, jeg er nok oversensitiv. ts Anonymkode: 0377f...986 Men hva har det med saken å gjøre? Du vet at folk er forskjellige. Du vet at hun er en som snakker "rett fra levra". Da er det ikke relevant at du ikke hadde kommet med en liknende kommentar selv. Jeg skal ikke si at venninnen din ikke hadde gjort meg ukomfortabel, men kanskje hadde jeg hatt litt godt av det og, og kanskje gjelder det deg og. Det er barn og fulle mennesker man hører sannheten fra - og en og annen person uten filter. Jeg kjenner NOK mennesker som holder ting for seg selv, som jatter med når venninner har en utblåsning, som lar misnøye sive ut i hint og blikk. Det er i det hele tatt nok overanalyserende, sensitive og lett sårede kvinner, så om det popper opp ett og annet unntak, så synes jeg det er ganske greit. Kanskje er hun sleivete, men så lenge du vet hun ikke mente noe vondt med det (hvilket nok er sant, hun er slik mot alle, ikke bare deg) så ville jeg droppet å overanalysere denne. Kommentaren om at du ikke er noen prinsesse eller dronning betyr egentlig bare at du ikke er mer spesiell eller fortjener noe bedre enn andre, og den er helt kurant. Faktisk trenger alle å høre det av og til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 3. desember 2017 #26 Del Skrevet 3. desember 2017 Enig med andre her. Kommentar 1 var upassende. Kommentar 2 var jo helt riktig: hvorfor skal du vente at mennene tar kontakt? Du får da jammen ta kontakt med dem også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. desember 2017 #27 Del Skrevet 3. desember 2017 Ja, hun var ganske uhøflig. Både kommentar 1 og 2 var lite hyggelige fordi dere ikke kjenner hverandre. Det kan også være noe med måten hun sa det på, kommunikasjon er mer enn bare ord. Du får prøve å holde avstand til henne og være glad for at du er vennligere med nye mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #28 Del Skrevet 3. desember 2017 Ser det er delte meninger her. Greit hun mener jeg ikke er noe utenom det vanlige, men sånne ting mener jeg faktisk man skal holde for seg selv, det er ikke alt man tenker man trenger å si høyt. ts Anonymkode: 0377f...986 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #29 Del Skrevet 3. desember 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du og vennegjengen din da? Det ville vært helt innafor i mitt miljø, med folk fra 20-årene, øvre del. Anonymkode: e6ff1...9a4 Det var på den tiden at det skjedde. Helt upassende, og en årsak til at denne vennen aldri ble noe del av vårt miljø. Anonymkode: 70813...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #30 Del Skrevet 3. desember 2017 Noen sånne jenter trenger andre sterke jenter til å snakke tilbak til de. Da får de mer respekt for deg. Anonymkode: e0b7c...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #31 Del Skrevet 3. desember 2017 15 minutter siden, Marie90 skrev: Men hva har det med saken å gjøre? Du vet at folk er forskjellige. Du vet at hun er en som snakker "rett fra levra". Da er det ikke relevant at du ikke hadde kommet med en liknende kommentar selv. Jeg skal ikke si at venninnen din ikke hadde gjort meg ukomfortabel, men kanskje hadde jeg hatt litt godt av det og, og kanskje gjelder det deg og. Det er barn og fulle mennesker man hører sannheten fra - og en og annen person uten filter. Jeg kjenner NOK mennesker som holder ting for seg selv, som jatter med når venninner har en utblåsning, som lar misnøye sive ut i hint og blikk. Det er i det hele tatt nok overanalyserende, sensitive og lett sårede kvinner, så om det popper opp ett og annet unntak, så synes jeg det er ganske greit. Kanskje er hun sleivete, men så lenge du vet hun ikke mente noe vondt med det (hvilket nok er sant, hun er slik mot alle, ikke bare deg) så ville jeg droppet å overanalysere denne. Kommentaren om at du ikke er noen prinsesse eller dronning betyr egentlig bare at du ikke er mer spesiell eller fortjener noe bedre enn andre, og den er helt kurant. Faktisk trenger alle å høre det av og til. Amen! Anonymkode: 70813...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 3. desember 2017 #32 Del Skrevet 3. desember 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg tolket det feil da, at det ikke handlet om utseende, det er vel en mulighet. Men som jeg har forstått det, har jeg blitt tolket som overfladisk og fortjente denne kommentaren? For å jekke meg ned, eller få meg til å forstå at jeg ikke er bra nok for å kunne være overfladisk i det hele tatt? ts Anonymkode: 0377f...986 Jeg syns ikke det virker som om det var ment slik. Men nå var ikke jeg der og så dette. Har du snakket med din venninne om dette og spurt hva hun tenkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #33 Del Skrevet 3. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen sånne jenter trenger andre sterke jenter til å snakke tilbak til de. Da får de mer respekt for deg. Anonymkode: e0b7c...849 Det gjør de dessverre absolutt ikke, heller motsatt. Anonymkode: 70813...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #34 Del Skrevet 3. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det var på den tiden at det skjedde. Helt upassende, og en årsak til at denne vennen aldri ble noe del av vårt miljø. Anonymkode: 70813...203 Stakkars person, dere høres veldig strenge ut. TS, jeg synes hun var frekk. Til hennes forsvar så kan det være hun bare er litt sosialt klønete,virker ikke som at hun egentlig mente å være slem mot deg. Så ville bare oversett henne og prøvd å ikke ta meg nær av det Anonymkode: 5181c...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #35 Del Skrevet 3. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars person, dere høres veldig strenge ut. TS, jeg synes hun var frekk. Til hennes forsvar så kan det være hun bare er litt sosialt klønete,virker ikke som at hun egentlig mente å være slem mot deg. Så ville bare oversett henne og prøvd å ikke ta meg nær av det Anonymkode: 5181c...012 Man må rett og slett oppføre seg hvis man vil ha venner. Anonymkode: 70813...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #36 Del Skrevet 3. desember 2017 Her er det jo litt relevant hvordan denne venninna egentlig ser ut. Er hun pen, er det litt rart å prøve å gjøre et slikt poeng overfor deg, om at dere ikke er prinsesser. Men om hun er middelmådig, kan det være et forsøk på å dra deg ned til sitt nivå. Kanskje syntes hun du tok det for gitt at du fortjente de fineste mennene. En slik holdning kan kanskje virke provoserende for noen med et middelmådig utseende, da de jo skjønner at de selv ikke kan velge fra øverste hylle. Selv om du vet at du er veldig pen, som du sier, så kan det kanskje være lurt å ikke vise så stor bevissthet om det. Beskjedenhet er mer kledelig, som kjent. Anonymkode: 6c7e6...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #37 Del Skrevet 3. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gjør de dessverre absolutt ikke, heller motsatt. Anonymkode: 70813...203 Jeg er en slik jente og vet hva jeg prater om. Jenter som jatter med har ingen respekt for seg selv. Sett ned foten for deg selv eller argumenter godt i en sak så setter du deg selv i respekt. Anonymkode: e0b7c...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #38 Del Skrevet 3. desember 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en slik jente og vet hva jeg prater om. Jenter som jatter med har ingen respekt for seg selv. Sett ned foten for deg selv eller argumenter godt i en sak så setter du deg selv i respekt. Anonymkode: e0b7c...849 Enig. Anonymkode: 70813...203 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 3. desember 2017 #39 Del Skrevet 3. desember 2017 Noen mennesker er mere direkte og pågående, tar mye plass osv. Takler man det ikke må man forsøke å tilbringe så lite tid som mulig med dem. Alternativet er å stole på at det som sies ikke er vondt ment (er sjeldent det er det) eller svare med samme mynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 4. desember 2017 #40 Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg synes det mest sjokkerende her er at to så ubetydelige kommentarer har merket deg såpass at du starter en tråd på et debattforum om det. Kanskje den første er litt på kanten, men det er jo sånt man bare børster av seg. Det er jo ingenting utenom det vanlige. Folk sier småfrekke ting her og der, sånn er det å omgås mennesker. Hvorfor i all verden gikk dette så inn på deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå