AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Del Skrevet 3. desember 2017 Gikk edru på byen igår da jeg var sjåfør. Egentlig nok til å ville slutte gå ut i det hele tatt. Dritings folk på et stappfullt dansegulv. Folk som knuffer andre på et fullt gulv, fikk da brus sølt på meg. Andre sin svettlukt osende opp i ansiktet mitt. Folk som kliner på gulvet, mens de ser helt fjern ut, men sikkert føler seg sexy.. Stappfulle lokale med ingen sitteplasser og papir og snus slengt på bordet. Folk som filmer seg selv når de danser😂 og veninna mi som krangler sånn når hun drikker! Aldri følt meg så ukomfortabel på byen, kunne aldri jobbet på bar.. Jeg er nok ikke bedre selv, men skal desidert slutte gå på byen🤤 Hvorfor drikker man egentlig? Anonymkode: f02de...c50 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Del Skrevet 3. desember 2017 Haha! Knallbra observasjoner! Anonymkode: 15b1a...d98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 3. desember 2017 #3 Del Skrevet 3. desember 2017 Meningen er at man skal være full blant fulle folk. Det er det eneste som fungerer. Kombinasjoner som ikke fungerer er følgende: Å være edru blant fulle folk. Å være full blant edrue folk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 3. desember 2017 #4 Del Skrevet 3. desember 2017 "folk som filmer seg selv mens de danser" hahaha, nå fikk jeg noen rare bilder i hodet mitt. Skulle faktisk ønske at jeg hadde filmet et par av mine dansepartnere. Jeg husker at jeg danset ved siden av en fyr som oppførte seg som en katt en gang. Det var noe sånn som katt nr 2 i denne videoen: Og den svettelukten var ikke så intens den tiden det var lov til å røyke inne... Men det var ikke så bra det heller, stinket alltid av klærne etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 4. desember 2017 #5 Del Skrevet 4. desember 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Gikk edru på byen igår da jeg var sjåfør. Egentlig nok til å ville slutte gå ut i det hele tatt. Dritings folk på et stappfullt dansegulv. Folk som knuffer andre på et fullt gulv, fikk da brus sølt på meg. Andre sin svettlukt osende opp i ansiktet mitt. Folk som kliner på gulvet, mens de ser helt fjern ut, men sikkert føler seg sexy.. Stappfulle lokale med ingen sitteplasser og papir og snus slengt på bordet. Folk som filmer seg selv når de danser😂 og veninna mi som krangler sånn når hun drikker! Aldri følt meg så ukomfortabel på byen, kunne aldri jobbet på bar.. Jeg er nok ikke bedre selv, men skal desidert slutte gå på byen🤤 Hvorfor drikker man egentlig? Anonymkode: f02de...c50 Det går an å drikke, uten å bli sørpefull. Det er bare tragisk. Jeg syns det er mye positivt med å drikke, når man har et moderat konsum. Jeg har dog aldri forstått vitsen med å bli kanakkas. Da ser man bare teit ut, men med moderat inntak blir man mer positiv, mer sosial osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Del Skrevet 4. desember 2017 4 timer siden, Minitroll skrev: "folk som filmer seg selv mens de danser" hahaha, nå fikk jeg noen rare bilder i hodet mitt. Skulle faktisk ønske at jeg hadde filmet et par av mine dansepartnere. Jeg husker at jeg danset ved siden av en fyr som oppførte seg som en katt en gang. Det var noe sånn som katt nr 2 i denne videoen: Og den svettelukten var ikke så intens den tiden det var lov til å røyke inne... Men det var ikke så bra det heller, stinket alltid av klærne etterpå. Haha, måtte le av den videoen! :-D TS Anonymkode: f02de...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Del Skrevet 4. desember 2017 Hvabehager? Jeg er aldri sånn når jeg drikker Anonymkode: 8ba84...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Del Skrevet 4. desember 2017 Har sluttet å drikke helt, pga blant annet de tingene du nevner. Motbydelig. Trist at så mange fortsatt er fanga i den fella. Anonymkode: 062b9...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå