Anonym333333 Skrevet 3. desember 2017 #1 Del Skrevet 3. desember 2017 Hei!😁 Jeg er en ung jente, men veldig realitetsorientert, og kjapp i oppfattelsen. Jeg har vært forelsket i en fyr i 11 år nå, og på den tiden har vi vært bestevenner, del av samme vennegjeng og snakket på en daglig basis. Han har vært deprimert, og er meget selvgod og tenker som oftest på seg selv. Jeg skulle ønske jeg ikke var forelsket i han, men det er vanskelig å stenge ute følelser som jeg vet er der. Når jeg sender han meldinger, svarer han aldri, og han snakker aldri til meg bortsett fra når vi er med venner. I blant møtes blikkene våre og vi stirrer hverandre i øynene, men det er alt. Jeg spurte han om han var homofil, (vi er av forskjellig kjønn) og han sa han ikke visste. For meg er dette en veldig klar beskjed. Problemet er at Jeg ikke lenger vet hva jeg skal gjøre... Skal jeg gå rundt ulykkelig, og dessverre for den hormonelle tenåringshjernen føle meg nedslått. Jeg skulle ønske det var et eller annet jeg kunne gjøre. Jeg har aldri fortalt han om følelsene mine, og han vet ikke om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Del Skrevet 3. desember 2017 Han er sannsynligvis homofil og hadde nok gjort noen fremstøt mot deg når dere har skjent hverandre i 11 år. Han svarer aldri deg når du kontakter han privat og snakker aldri til deg bortsett fra når dere er med venner, så han ser deg ikke på den måten du ser han. Han er ikke interessert i deg på noe måte utenom som en venn når de andre også er der. Så det er ikke noe poeng i å være forelsket i han, eller i å fortelle han om at du har følelser for han. Siden han ignorerer deg når du kontakter han så ser han heller ikke på deg som sin bestevenn slik du ser på han som din bestevenn dessverre... Du er nødt til å innse at du ikke kommer noen vei med disse følelsene, og glemme han. Det hjelper nok å slutte å prate så mye med han og prøve å fokusere på noen andre gutter. Anonymkode: 925db...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå