Gå til innhold

Mann gir meg stalker følelse..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen her har følt det samme og om du fant ut at det stemte? 

Jeg jobbet med han for 5 år siden og vi hadde bare kollegial kontakt. Ingen flørting. Men noe ved han var vanskelig å plassere. Han er nå nærmere 40, litt under. Har ikke utdannelse, men er i jobb. Har sjekket fb'n hans og til tross for at jeg trodde han var evig singel fant jeg ut at han har hatt et av og på forhold til ei. 

Jeg så han på personer du kanskje kjenner listen på Facebook tidligere i år men la han ikke til som venn. Men så gikk det noen uker og han la til meg. Begynte å skrive også. Så fulgte han.meg på instagram. Han gikk over og likte gamle innlegg. Han liker alt jeg legger ut på både face og instagram. Han sender kjedemeldinger til meg. "send dette videre til de du anser som gode venner"  og lignende... 

Han sender vink om han er i nærheten. 

Jeg får en følelse av at han prøver å komme nærmere meg. :(

Men jeg vet ikke om det er bare innbilning eller om følelser ofte stemmer. 

Anonymkode: 25566...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du finner det creapy! Vell.. det er sjanse for at han prøver på sin måte å få kontakt med deg ja.. Og hvis du ikke ønsker den kontakten med han bør du ignorere han, kanskje blokke han fra å kunne se hvor du er slik at han ikke kan oppsøke deg.. og om han ikke gir seg/tar hintet, må du nok sende en ganske direkte melding til han om at du finner hans væremåte ubehagelig og at du ikke ønsker at han skal ta så mye kontakt med deg. 

Tilslutt hvis ingenting funker ville jeg sagt ifra om at jeg ville politianmeldt han. 

Håper du finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg hører høres han mest ut som en venn da😅 Men, jeg har det akkurat likt. En person jeg kjenner og går på skole med, står alltid inntil meg, så vi er borti hverandre, når jeg gjør noe sier han -Nei, du gjør det feil se her. Og tar ting i fra meg for å gjøre det for meg. Han prøver alltid å få meg alene og baksnakker andre venner med meg. Oi, unnskyld tok opp min egen sak i ditt innlegg, ikke meningen.

Men, du kan si til han at du ikke har lyst til å være mer enn venner, og hvis du ikke vil ha han som venn kan du bare være høflig, eller evt. Slutte å svare. Gi beskjed først at du ikke vil snakke lenger! Misliker du han, så må du ikke tvinge deg selv til å gjøre noe du ikke har lyst til, men vil du være vennen hans, så bare vær veldig klar i beskjeden, og si at du ikke ønsker noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness

Jeg liker mye vilkårlig på sosiale medier og kjedebrev hater jeg(!), men det er ofte noe man sender ut til en haug på vennelisten.

Får ikke stalker vibber av det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker interessert i deg, ja, men dette er ikke stalking. Første gang du får uønsket oppmerksomhet?

Anonymkode: a351a...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kanskje han virker interessert i deg. Samtidig finnes det mange "raringer" på sosiale medier. De som liker alt, går gjennom hele profilen til nye venner og liker gamle bilder (tror ikke de vet at det da kommer opp at de liker og at folk synes det er rart at noen liker gamle bilder), de som sender kjedemeldinger, de som hele tiden legger ut kopier og send videre meldinger...Type at de beklager seg så mye men at de nå skal se hvem som er ekte venner og kommenterer. De som ikke kommenterer blir slettet...De som kommenterer alt som er på fb, de som legger ut alt de gjør i hverdagen og alltid er med på diverse challenge hvor de f.eks. skal legge ut bilde av maten de lager i en uke. 
Kanskje han er en slik en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...