Gå til innhold

Føler meg ensom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, GoldenLioness skrev:

Et smil kommer en langt med :) Begynn i det små. Si hei til noen du kjenner igjen på treningssenteret. Du vil ikke tro hvor mange bekjentskap som begynner med et smil og et enkelt hei :) Jeg gjør det ofte. Smiler og sier hei, selv til folk jeg ikke kjenner. En et morsomt sosialt eksperiment. Ditt smil og hei kan faktisk snu på en dårlig dag til en person. 

Var faktisk en som sa hei og smilte til meg på treningssenteret her om dagen. Gjorde dagen min bedre. 

Anonymkode: 38063...0e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er i Oslo og omegn kan vi godt møtes over en kaffe :) Er i samme alder og student, men synes det alltid er gøy å møte nye folk så bare ta kontakt hvis du er vil!

Anonymkode: 9456e...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så skummelt å bare ta kontakt med folk, da føler jeg meg bare som en idiot :( Kanskje jeg kan begynne å smile litt til folk. Det er i hvertfall en start. Vet ikke helt hva annet jeg liker å gjøre...

Anonymkode: 4d156...04f

Der er du inne på noe viktig. Å smile,ha blikkontakt og ha en mer åpen holdning. Du kan faktisk virke utilnærmelig uten at du er klar over det,og spesielt om du er redd for å bli avvist. Å smile og å respondere litt mer modig mot andre kan være nøkkelen!

Du trenger ikke være det minste flau over å innrømme at du føler deg ensom. Det er altfor mange som er det. Selv om det ikke synes på dem. Jeg tror faktisk at ved å innrømme det er det første lille skritt til å komme seg ut av ensomheten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er i Oslo og omegn kan vi godt møtes over en kaffe :) Er i samme alder og student, men synes det alltid er gøy å møte nye folk så bare ta kontakt hvis du er vil!

Anonymkode: 9456e...d23

Åå så koselig, men bor dessverre ca 2 timer unna Oslo :( Skulle gjerne møttes hvis ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2017 den 22.21, AnonymBruker skrev:

Hei :) Jente på snart 20 år her, student.

Vet ikke helt hva jeg vil oppnå med dette, men jeg føler meg ensom. Har absolutt ingen venner å snakke med. Jeg har følt meg mye ensom gjennom livet, har hatt noen få venner tidligere, men nå har jeg ingen (de vennene jeg hadde tidligere har jeg mistet kontakten med, siden jeg flyttet langt bort for å studere). Så jeg ender opp med å sitte alene hver eneste dag. Når jeg ser andre som går sammen på butikken f.eks. så stikker det i meg, fordi jeg vet at jeg ikke har noen å være sammen med. Hvis f.eks. familien min spør meg om hvordan det går med meg, om jeg har noen venner jeg kan være med, så bruker jeg å lyve og si at jeg har det. Men det har jeg jo ikke.

Jeg er ganske vant til å være alene, siden jeg har følt meg mye ensom hele livet. Men jeg liker det ikke, og av og til gjør det vondt. Synes det er litt flaut å skrive dette. Jeg tror ikke at det er noen ting galt med meg, og jeg er ikke så fæl at jeg skremmer bort folk heller, helt normalt utseende har jeg også. Og jeg vet at folk sier at for å få venner så må man ta kontakt med folk. Men hva om man er usikker på seg selv og redd for å bli avvist? Jeg tør rett og slett ikke å ta kontakt med noen, og fordi jeg ikke har noen venner og alle rundt meg ser ut til å ha det, så går det ut over selvtilliten min.

Lag en Tinder-profil og date gutter derfra? 

Anonymkode: d71f3...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...