AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #41 Del Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her har jeg full forståelse for TS. Få ting er mer ekkelt enn menn som tvinger nakenheten sin på andre. Selv ser jeg ikke mine naboers vindu. Men i TS sitt tilfelle må de jo passere dette vinduet titt og ofte. Da forstår man. Anonymkode: da98a...c9b Nå blir jeg sikkert flamet he rinne men hva med alle kvinner som "påtvinger" alle sin nakenhet når de ligger toppløse på stranden. Anonymkode: f4ced...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 4. desember 2017 #42 Del Skrevet 4. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Her har jeg full forståelse for TS. Få ting er mer ekkelt enn menn som tvinger nakenheten sin på andre. Selv ser jeg ikke mine naboers vindu. Men i TS sitt tilfelle må de jo passere dette vinduet titt og ofte. Da forstår man. Anonymkode: da98a...c9b Du reagerer også på dem som ligger å soler seg på privat eiendom i bikini/shorts dersom det er innsyn for naboer/forbipasserende? Jeg har veranda hvor naboen har meget godt innsyn om han er på veranda, noen andre naboer ser også lett ned på min veranda fra vinduer, bør jeg slutte sole meg hjemme på min egen veranda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #43 Del Skrevet 10. desember 2017 Folk kan gå naken i sitt eget hjem. Haha ikke se inn der Anonymkode: 18f07...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #44 Del Skrevet 12. desember 2017 Det var da voldsomt hvor mye folk skal bry seg meg hva andre gjør. Han gikk tilfeldigvis i boksershorts i stua ved noen anledninger, du får det nesten til å høres ut som at han prøvde å voldta deg. Man kan vel fint la være å glo inn til andre hvis man vil spare seg for å vite hva de bedriver. Dessuten kan det også være ubehagelig å føle seg beglodd. Så vidt jeg vet, så er det ikke noe nasjonalt forbud mot å vandre lettkledd i sitt eget hjem. Anonymkode: a6c7b...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå