AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Del Skrevet 2. desember 2017 Vi har en nabo som går rundt i bokseren. Det er store vindu å du kan se rett inn til de fra parkerings plassen, ikke har de persienner å dekke for vinduene med eller. Og man må gå forbi det vinduet får å komme til våres leilighet. Jeg synes det er ubehagelig at han står i vinduet i bare bokseren. Vi får jo ofte besøk av tante og onkel barn som går forbi der. Så vi ringte de vi leier av å sa ifra. Han sa det uakseptabelt, så han skulle ta en prat med naboene.. Så jeg lurte på om vi overreagerte ? Hadde dere brydd dere ? Anonymkode: 7aeda...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The ceiling lamp Skrevet 2. desember 2017 #2 Del Skrevet 2. desember 2017 Hadde ikke brydd meg ett sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Del Skrevet 2. desember 2017 Mannen min gjør det samme, i ørska kl.05.30. Anonymkode: f19bd...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 2. desember 2017 #4 Del Skrevet 2. desember 2017 er det like ille når du ser han i shorts om sommeren? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. desember 2017 #5 Del Skrevet 2. desember 2017 Det var da også noe å bry seg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 2. desember 2017 #6 Del Skrevet 2. desember 2017 Hvis utleier sa det var uakseptabelt så er det vel ikke noe mer å tenke på. Selv hadde jeg nok ikke brydd meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 2. desember 2017 #7 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg hadde ikke brydd meg. Hvis naboen vil gå i bokseren, så må han få lov til det. Det er tross alt hans hjem. Synes også det er rart at du ringer husvert for å gi beskjed. Hvis du har et problem med det så må du tørre å ta det opp selv med vedkommende, ikke la det gå gjennom husvert. Det du eventuelt kan gjøre er å tipse din nabo om at det er veldig innsyn når han ikke har gardiner e.l. i tilfelle han ikke er obs på det. Fort gjort å glemme at man ser alt veldig godt inne fra utsiden når lyset er på og ute er det mørkt f.eks. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Del Skrevet 2. desember 2017 Dere tåler ikke sommeren eller svømmehaller skjønner jeg. Man må få gå i bokseren i sitt eget hus. Anonymkode: 07584...88e 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #9 Del Skrevet 2. desember 2017 Drit i å glo inn hos han da. Og så bør du la vær å besøke svømmehaller og stranda så dere ikke utvikler traumer. Anonymkode: 321f5...05d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2017 #10 Del Skrevet 2. desember 2017 #metoo 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. desember 2017 #11 Del Skrevet 2. desember 2017 Hvem bryr seg? Ser du inn vinduet til folk så er det jo ikke deres problem. At det skal være til ulempe for stor eller liten å se en mann i bokser synes jeg er litt merkelig i 2017. Kan virkelig ikke fatte å begripe at dette i det hele tatt kan være et problem og at dere i tillegg har fått med utleier på dette... Hvor i all verden bor dere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #12 Del Skrevet 2. desember 2017 Man må få lov til å gå hvordan han selv vil i sitt eget hjem. Jeg hadde også en nabo som gikk rundt i boxeren, jeg brydde meg ikke. Anonymkode: 0eefc...4f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #13 Del Skrevet 2. desember 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har en nabo som går rundt i bokseren. Det er store vindu å du kan se rett inn til de fra parkerings plassen, ikke har de persienner å dekke for vinduene med eller. Og man må gå forbi det vinduet får å komme til våres leilighet. Jeg synes det er ubehagelig at han står i vinduet i bare bokseren. Vi får jo ofte besøk av tante og onkel barn som går forbi der. Så vi ringte de vi leier av å sa ifra. Han sa det uakseptabelt, så han skulle ta en prat med naboene.. Så jeg lurte på om vi overreagerte ? Hadde dere brydd dere ? Anonymkode: 7aeda...0dc Her må du altså bare flytte. Dette kan du absolutt ikke leve med. Men husk å finne bolig på et øde sted uten naboer. Anonymkode: 3ee4b...734 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 2. desember 2017 #14 Del Skrevet 2. desember 2017 Er det virkelig snakk om betydelig tid han står i vinduet til alle manns skue da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palamina Skrevet 2. desember 2017 #15 Del Skrevet 2. desember 2017 Når du en dag får egne barn håper jeg du ikke lærer dem at det er uakseptabelt å gå rundt i trusa i sitt eget hjem, at hud er krise og at nakenhet er skummelt. Vi trenger ikke flere fanatikere som deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #16 Del Skrevet 2. desember 2017 31 minutter siden, Mystix skrev: #metoo WTF?? Anonymkode: 396ee...f60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #17 Del Skrevet 2. desember 2017 Hadde han vært naken så kunne jeg forstått bekymringen din TS. Men bokser? Anonymkode: 75807...1cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 2. desember 2017 #18 Del Skrevet 2. desember 2017 Du overdriver. Man må få gå som man vil i eget hjem. Og hva er forskjellen på det bokser og shorts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 2. desember 2017 #19 Del Skrevet 2. desember 2017 Så? Han må da virkelig få slappe av i sitt eget hjem. Jeg kunne skjønt om han sto i vinduet og blottet kjønnet. Men om han bare rusler rundt i bokseren i eget hjem så syns jeg du er sær som reagerer. Dere trenger ikke se inn vinduene hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #20 Del Skrevet 2. desember 2017 Sånn er det: Om en mann går rundt naken/lettkledd hjemme og en dame ser ham fra utsiden - er mannen en blotter. Om en kvinne går rundt naken/lettkledd hjemme og en mann ser henne fra utsiden - er mannen en kikker. Anonymkode: 96de6...bbb 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå