Jerry Lee Skrevet 3. desember 2017 #41 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg syns du viste Nabo et godt hjerte og medmenneskelighet. Veldig bra. 👍 Bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pmaxqueen Skrevet 3. desember 2017 #42 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg er veldig glad i å bake men er egentlig ikke så glad i søtsaker.. Stikker alltid ned til en gammel dame i nabolaget med bakst når det er noe til overs. Damen er overlykkelig Vi har ikke sånn veldig mye kontakt ellers. Hun ga meg et gavekort på bursdagen min som takk eks. Synes du kan stoppe han en dag du ser han utenfor og si eks "i dag skal vi lage lapskaus, det blir alltid så mye til overs - Er det greit om jeg kommer over med litt rester, om du vil? " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 3. desember 2017 #43 Del Skrevet 3. desember 2017 22 timer siden, NotNaomi skrev: Gikk opp og ga han koteletter med tilbehør jeg. Sa: du. Jeg lager alltid for mye mat i helgene. Vil du ha dette ? Han bare smilte : Ja,Takk! Og så spurte jeg om han drakk alkohol ? "Joda,men det er sjelden. Ha"ike råd til sånt". Så henta en flaske vin da. Han ble glad. "Du er noe for deg selv" sa han " takk for at du ga meg en god lørdag kveld da! Og husk. Har du noe å reparere i leiligheten,så si fra. Jeg har to hender og hodet til sånt". Så var ikke så skummelt gitt. Takk til dere som ga meg råd her ". :-D Det var veldig koselig gjort av deg, og nå ble både han og du glad! Jeg ble også glad og fikk en ekstra god 1.søndag i advent. Tror helt sikkert at du har spredd glede mange steder i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caelyn Skrevet 3. desember 2017 #44 Del Skrevet 3. desember 2017 Så hyggelig gjort av deg, TS! Jeg er sikker på at du gjorde han veldig glad, særlig også fordi du rett og slett viser at du bryr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå