Gå til innhold

Svigermor fortalte jeg var for stygg for datteren hennes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare si

Jeg er ihvertfall ikke så stygg som deg.

Anonymkode: 431b4...5e5

Veldig saklig🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har vel rett da. Hva slags mann klarer ikke å forsvare seg med slike kommentarer mot seg selv?

Like greit at du lar kjæresten din gå

Anonymkode: 263c4...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finnes disse menneskene??? Jeg føler folk flest har sosiale antenner. Er de rike? Leste en lignende tråd her for en stund siden hvor svigermor var fra en rik familie og ikke likte kjæresten til sønnen. 

Har selv en mor som nærmest maser og prøver å overtale meg til å bli sammen med HAN fordi han var så innmari kjekk! Hun har selv alltid fått og gått etter de kjekkeste mennene i ungdommen, og mener kanskje at jeg skal gjøre det og? Jeg er mer slik som ikke vil ha pene menn, men mannlige menn som jeg faktisk har følelser for. Hun hadde blitt skuffet av valget mitt. En tynn, spinkel mann som er to cm lavere enn meg. Ikke en man snur seg etter på gata, men en med fin personlighet. 

Anonymkode: 00cc4...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vel rett da. Hva slags mann klarer ikke å forsvare seg med slike kommentarer mot seg selv?

Like greit at du lar kjæresten din gå

Takk gud du ikke er min kjæreste. Hvorfor i all verden skal jeg ramle ned på hennes nivå? Så du mener jeg skal forsvare meg med å gå til angrep på mora til kjæresten min? Kunne ikke falt meg inn. Jeg har imidlertid vurdert å ta noe plastisk operasjon i ansikt og kanskje få mer hår, men tviler på moren vil synes jeg er pen nok uansett. Skjønner jo moren, kan ikke være artig å ha en svigersønn som er stygg, men synes det var utrolig sårende at hun sa det til meg på første møtet.  

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finnes disse menneskene??? Jeg føler folk flest har sosiale antenner. Er de rike?

De har helt normale jobber, akkurat som meg. 

Anonymkode: 85bc2...0f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk gud du ikke er min kjæreste. Hvorfor i all verden skal jeg ramle ned på hennes nivå? Så du mener jeg skal forsvare meg med å gå til angrep på mora til kjæresten min? Kunne ikke falt meg inn. Jeg har imidlertid vurdert å ta noe plastisk operasjon i ansikt og kanskje få mer hår, men tviler på moren vil synes jeg er pen nok uansett. Skjønner jo moren, kan ikke være artig å ha en svigersønn som er stygg, men synes det var utrolig sårende at hun sa det til meg på første møtet.  

Du virker ihvertfall reflektert og later også til å ha en strålende flott personlighet, TS. Kjæresten din bør virkelig være stolt og svigermoren din burde så absolutt skamme seg!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness

Et forhold handler om å være ærlig. Jeg ville sagt det til kjæresten og så vil hva h*n gjør med informasjonen si mye om hva slags menneske jeg faktisk er sammen med. Jeg vet at min mann øyeblikkelig ville tatt meg i forsvar og bedt henne enten behandle meg med respekt og si unnskyld eller så hadde han faktisk ikke kommet på besøk til henne mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har rett til å forsvare deg TS, så jeg ville ikke tenkt så mye på å synke ned på deres nivå eller ikke. Sånt sier man ikke, og dersom man likevel gjør det, så får man tåle steken tilbake som man sier. Jeg hadde ganske enkelt reist meg opp og gått, deretter sagt til kjæresten at vi snakkes neste dag, når moren hennes får roet seg ned litt. Og så hadde man måttet ta det derfra. 

Anonymkode: a0f00...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde noe helt sykt i går. Jeg er sammen med en flott dame, vi begge i midten av 30 årene, og i går skulle jeg møte moren hennes for første gang. Jeg fikk hilset, på om måtte fortelle om meg selv, og vi hadde middag etc. Så litt senere på kvelden, gikk kjæresten min på do og jeg ble sittende alene med "svigermor". Da sa hun til meg det at "Hun hadde forventet at jeg skulle se bedre ut en jeg gjorde, og at jeg ikke var bra nok for datteren hennes". Jeg ble helt satt ut av dette greide ikke si noe. Har enda ikke fortalt det til kjæresten min da hun har et godt forhold til moren sin. 

Vi har vært sammen  3 mnd, og jeg vet at jeg ikke er en skjønnhet, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Bør jeg slå opp for å skåne moren? Har jo ikke lyst å ha en svigermor som ikke finner meg bra nok.

Bruker menn ord som skjønnhet om seg selv? 🤔 Tolket teksten som om du er dame jeg, men det var tydeligvis bare meg. 

Og nei, hvis du liker dama så slår du selvsagt ikke opp bare fordi svigermor kom med en idiotisk kommentar.

Anonymkode: 296df...109

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...