Gå til innhold

Er barnløse peppermøer alltid så seksuellt utagerende?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi var på besøk i går, jeg og ei annen venninne. Til ei barnløs singel venninne over 40 som jobber på et sykehjem her i byen. Det ble noen flasker vin og hun ble god i farten da hun plutselig begynte å gråte fordi ei eksvenninne hadde dumpet henne for noen år siden. Denne venninna er litt bi og eksvenninna var ikke interessert. Men hvertfall så kom det fram at hun vi var på besøk til hadde runket en av sine pasienter! Vi ble heilt sjokkert jeg og T som var der på besøk og nå lurer vi på om hun har klikket helt. Hun har forhistorie med en lang rekke ons og har aldri vært gift eller samboer.

Vi trodde ikke barnløse kvinner kunne være så utagerende, men her tok vi visst feil? Tror ikke vi besøker henne igjen med det første!

Anonymkode: 1ce54...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer. Alle barnløse kvinner, eller peppermøer som du liker å kalle dem (selvmotsigende, men det så du jo ikke) liker å runke pasienter. Spiller ingen rolle hva de jobber med osv, de bare drar til nærmeste sykehus for å runke litt.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pga en noget spesiell dame så har du konkludert av at barnløse peppermøer er seksuelt utagerende? Jeg kan garantere deg at de aller, aller fleste av dem ikke runker pasienter for moro skyld. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid visst at hun her var sær, men ikke så sær som de andre vi kjente til fra tidligere. 

Hvor kan vi forresten si ifra om overtrampet hun skal ha begått mot pasienter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare de med barn som er seksuelt utagerende :opplyser: 

:rolleyes: 

Anonymkode: 47c49...404

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sirah skrev:

Så pga en noget spesiell dame så har du konkludert av at barnløse peppermøer er seksuelt utagerende? Jeg kan garantere deg at de aller, aller fleste av dem ikke runker pasienter for moro skyld. 

Niks, er annet vi liker å gjøre på fritiden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, O.G. skrev:

Niks, er annet vi liker å gjøre på fritiden. :fnise:

😂 Godt å høre 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Må skynde meg å få barn! Har ikke lyst til å bikke 40 og bli akutt bifil med trang til å dra på runkerunde på sykehjem!

Endret av Uhumskheter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Uhumskheter skrev:

Må skynde meg å få barn! Har ikke lyst til å bikke 40 og bli akutt bifil med trang til å dra på runkerunde på sykehjem!

Ja, hvis ikke er det ikke noe håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fantastisk. "Utagerende barnløs peppermø"? Dette er jo et seksuelt overgrep mot en pasient. Hva med å melde det inn?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her blir det ikke jul før peppermøene har tatt runden rundt på sykehuset for å ringe i pasientbjeller :rolleyes: 

Anonymkode: 6ee21...742

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.12.2017 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Vi var på besøk i går, jeg og ei annen venninne. Til ei barnløs singel venninne over 40 som jobber på et sykehjem her i byen. Det ble noen flasker vin og hun ble god i farten da hun plutselig begynte å gråte fordi ei eksvenninne hadde dumpet henne for noen år siden. Denne venninna er litt bi og eksvenninna var ikke interessert. Men hvertfall så kom det fram at hun vi var på besøk til hadde runket en av sine pasienter! Vi ble heilt sjokkert jeg og T som var der på besøk og nå lurer vi på om hun har klikket helt. Hun har forhistorie med en lang rekke ons og har aldri vært gift eller samboer.

Vi trodde ikke barnløse kvinner kunne være så utagerende, men her tok vi visst feil? Tror ikke vi besøker henne igjen med det første!

Men hvordan du skaper en automatikk mellom seksuell utagerende oppførsel og barnløshet må du nesten utdype? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...