Gå til innhold

Jul i Blodfjell

missmcbeal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Oslogørl skrev:

Er det ikke litt rart at Konrad sa til Nanna at hun ikke er hans barn? 

Det var ikke om Nanna tror jeg, forstod det som at det var om den ukjente sønnen som Svein spurte han om. 

Anonymkode: dd121...0d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje du har rett, kanskje tvisten er at Nanna ikke har noe med arven å gjøre men later som og prøver å dekke over det ved å spille etterforsker som vil hjelpe de andre å komme til bunns i det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det var ikke om Nanna tror jeg, forstod det som at det var om den ukjente sønnen som Svein spurte han om. 

Mtp at det med safen var bokstavelig ment er det ikke utenkelig at han mente å snakke direkte til Nanna heller... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konrad er ikkje mistenkt enno. Ei heller Svein/Nanna. Då må det, som alt vart påpeika i starten, vera ein av dei to mogelgheitene. At det er Konrad hev heile tida vore det mest opplagte, sjølvsagt, så får det heller vera ei lita overrasking om det er Svein/Nanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn eg har forstått det, så er ho som tok identiteten til Konstanse, ikkje i slekt med Konrad, men ho er framleis bestemora til Jack. Så ingen av dei er arvingar? Sjølv om eg då ikkje heilt forstår grunnen til at liksom-Konstanse vart drepen... :klo:

Og millitærhomoen og nissefetisj-ekskona er halvsøsken?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Amantheia skrev:

Sånn eg har forstått det, så er ho som tok identiteten til Konstanse, ikkje i slekt med Konrad, men ho er framleis bestemora til Jack. Så ingen av dei er arvingar? Sjølv om eg då ikkje heilt forstår grunnen til at liksom-Konstanse vart drepen... :klo:

Og millitærhomoen og nissefetisj-ekskona er halvsøsken?

Ikke bestemora til Jack, men Cris. Jack er han som ikke har innsett at han er homofil enda. Hverken "Konstanse" og Cris er arvinger da, nei. 

De to viste seg visst å være halvsøsken, ja. "Konstanse" avslørte at faren til en av dem (husker ikke hvem) hadde vært utro med den andres mor. Dermed har Jack plutselig krav på arven selv om kona fylte ut skilsmissepapirene. 

Anonymkode: e06d7...68b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bestemora til Jack, men Cris. Jack er han som ikke har innsett at han er homofil enda. Hverken "Konstanse" og Cris er arvinger da, nei. 

De to viste seg visst å være halvsøsken, ja. "Konstanse" avslørte at faren til en av dem (husker ikke hvem) hadde vært utro med den andres mor. Dermed har Jack plutselig krav på arven selv om kona fylte ut skilsmissepapirene. 

Gjekk litt fort i svingane der, ja xD Ikkje lett å hugse alle namna, men tanken min var rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, allesote skrev:

Men Svein og Nanna er begge i Soot-slekten, og ingen er inngift. Hvorfor i allverden hadde de sex?

Hææææææ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hææææææ???

Dagens episode. Ble vel sendt klokken 18:00?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, allesote skrev:

Men Svein og Nanna er begge i Soot-slekten, og ingen er inngift. Hvorfor i allverden hadde de sex?

For at de skulle huske sangen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Innlandsmannen skrev:

For at de skulle huske sangen 

Ja jeg skjønte såpass, men fortsatt merkelig å ha sex med slektningene sine... Kan de ikke Google eller noe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, allesote skrev:

Ja jeg skjønte såpass, men fortsatt merkelig å ha sex med slektningene sine... Kan de ikke Google eller noe?

For at sex gjør så man husker ting sa ho. De har vel ikke nettmulighet der oppe 

Endret av Innlandsmannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, allesote skrev:

Dagens episode. Ble vel sendt klokken 18:00?

Går den tidligere på nett-TV? Hadde i så fall vært fint hvis folk ikke spoilet før episoden har gått på TV.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som skjønner hvorfor Jack ble arving? Er jeg bare fjern som ikke skjønner det? Liv er en Soot, men Jacks far lå med Livs mor, og da viste det seg at Jack var arving???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det forresten noen som skjønner hvorfor Jack ble arving? Er jeg bare fjern som ikke skjønner det? Liv er en Soot, men Jacks far lå med Livs mor, og da viste det seg at Jack var arving???

Skal innrømme at den der gikk meg hus forbi :fnise: Skjønner det heller ikke. For som gamle damen sa, så er det jo kun de med "purt Soot-blod" eller inngifte som får arv. Og hvis det at faren til Jack lå med Liv sin mor gjør dem til halvsøsken, så må det jo i så fall være Liv som har "feil" far, det forandrer jo ingenting for Jack. Med mindre moren til Liv ble gravid og fikk Jack og valgte bort å oppdra han selv eller noe sånt, da. 

Anonymkode: 9c561...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dumt at karakteren til Lene Kongsvik døde i dag.  Liker karakterene hennes skikkelig godt! Hun er helt rå på parodier i Costa del Kongsvik seriene sine også!  Jul i blodfjell karakteren var ikke den mest morsomme, men god skuespiller rolleinnehaver uansett rolle er hun 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosedama til Svein når Svein har nedtur for at morderteorien deres og etterforskninga hadde faila  "Jeg skjønner akuratt hvordan du har det . Litt som når man koser seg å baker pepperkaker og er flink også blir dem brent allikevel"  :laugh:
Jeg skal begynne å si det i enhver setting nå :P hoho 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...