AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #41 Del Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må dere ta og holde opp. Dere skal få tro hva dere vil, men vi har det veldig fint sammen, og han er veldig flink til å vise at han elsker meg til vanlig også, uten at han trenger å kjøpe noe. Og det er selvsagt gjensidig Blir for dumt å sitte og analysere hvorfor han kjøper meg så mange gaver, for det er ikke det jeg spør om. Anonymkode: 61677...be9 Kom deg ut av tråden sier jeg bare for nå er kg på sitt " beste " igjen Jeg tipper de fleste her har ikke engang hatt kjæreste. Anonymkode: aef7c...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #42 Del Skrevet 3. desember 2017 Så koselig at du får mange gaver og att hn setter så pris på deg. Jeg ble litt misunnelig, eller ikke sånn at jeg ikke unner deg det, men sånn at jeg også fikk lyst på en mann som skjemmer meg litt bort. Selv om jeg nok ville følt litt dårlig samvittighet for å bare gi han en gave. Og håpt at han ikke hadde sløst. Jeg ville dog satt pris på at han pakket dem i samme pakke. Ellers ville jeg aldri tatt med meg 10 gaver fra samme person til felles feiring. Max 4-5. Mer enn det hadde jeg syntes var fryktelig flaut. Anonymkode: 90c36...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #43 Del Skrevet 3. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må dere ta og holde opp. Dere skal få tro hva dere vil, men vi har det veldig fint sammen, og han er veldig flink til å vise at han elsker meg til vanlig også, uten at han trenger å kjøpe noe. Og det er selvsagt gjensidig Blir for dumt å sitte og analysere hvorfor han kjøper meg så mange gaver, for det er ikke det jeg spør om. Anonymkode: 61677...be9 For nå kommer bare sjalusien deres frem. Jeg ønsker deg god jul. kos deg med din kjæreste. Anonymkode: aef7c...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rozárka Skrevet 3. desember 2017 #44 Del Skrevet 3. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må dere ta og holde opp. Dere skal få tro hva dere vil, men vi har det veldig fint sammen, og han er veldig flink til å vise at han elsker meg til vanlig også, uten at han trenger å kjøpe noe. Og det er selvsagt gjensidig Blir for dumt å sitte og analysere hvorfor han kjøper meg så mange gaver, for det er ikke det jeg spør om. Anonymkode: 61677...be9 Jeg tviler ikke på at dere har det bra. Men du har fått et signal om hvordan han ser på penger og hvordan han prioriterer når han bruker dem. Husk på det han har demonstrert her. Mange penger ut, mye kjærlighet vist, lite penger igjen på bok når regningene skal betales. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #45 Del Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå må dere ta og holde opp. Dere skal få tro hva dere vil, men vi har det veldig fint sammen, og han er veldig flink til å vise at han elsker meg til vanlig også, uten at han trenger å kjøpe noe. Og det er selvsagt gjensidig Blir for dumt å sitte og analysere hvorfor han kjøper meg så mange gaver, for det er ikke det jeg spør om. Anonymkode: 61677...be9 Ja, jeg er ikke av dem som har stilt spørsmålstegn med det. Men synes det blir å holde show foran de andre å pakke opp alle julegavene der. Jeg tenker at du er veldig heldig med en slik kjæreste. Og at det blir veldig kontrast til de andre i juleselskapet. Anonymkode: 3334b...383 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rozárka Skrevet 3. desember 2017 #46 Del Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom deg ut av tråden sier jeg bare for nå er kg på sitt " beste " igjen Jeg tipper de fleste her har ikke engang hatt kjæreste. Anonymkode: aef7c...b68 Sukk. Du er en slitsom person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #47 Del Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, Rozárka skrev: Sukk. Du er en slitsom person. Dine og deres spekulasjoner er slitsomme. Noen kjærester har høy lønn og elsker sine kjære høyt. Penger betyr lite da. Og uansett hvor mye du sier ikke bruk så mye penger vil de gjerne sette pris på sin kjære. Spekulasjoner om lite penger på bok etterpå Spekulasjoner om å ikke være forelsket og innbille seg om å være det. Skjerp dere. Tråden handler ikke om dette engang så hvorfor avsporer dere med deres spekulasjoner som virker som handler om ting dere selv har opplevd. Anonymkode: aef7c...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rozárka Skrevet 3. desember 2017 #48 Del Skrevet 3. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er fisker, 200 000 rett i lomma etter fem uker på sjø. Det meste går uansett inn på sparekonto #noproblem Anonymkode: 61677...be9 Åja. Det var godt. Men jeg håper uansett det ikke bidrar til en sirkel der han forbruker mere enn han tjener. Nok om det. Jeg vil også si meg enig med de som sier det er bedre å ikke åpne alle de dyre gavene foran familien på julaften. Det blir litt voldsomt og kan gi et litt dårlig inntrykk. Jeg ville nok ha satset på å åpne noen sammen, enten før eller etter jul. En kveld dere bare koser dere. Da får han se reaksjonen din og dere kan oppleve pakkeåpningen sammen, på en helt annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rozárka Skrevet 3. desember 2017 #49 Del Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dine og deres spekulasjoner er slitsomme. Noen kjærester har høy lønn og elsker sine kjære høyt. Penger betyr lite da. Og uansett hvor mye du sier ikke bruk så mye penger vil de gjerne sette pris på sin kjære. Spekulasjoner om lite penger på bok etterpå Spekulasjoner om å ikke være forelsket og innbille seg om å være det. Skjerp dere. Tråden handler ikke om dette engang så hvorfor avsporer dere med deres spekulasjoner som virker som handler om ting dere selv har opplevd. Anonymkode: aef7c...b68 Jeg kommer ikke til å svare deg eller lese det du skriver. Det kan du ikke kreve av meg. Du kan poste men ikke kreve at jeg leser det. Det har jeg heller ikke gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #50 Del Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, Rozárka skrev: Jeg kommer ikke til å svare deg eller lese det du skriver. Det kan du ikke kreve av meg. Du kan poste men ikke kreve at jeg leser det. Det har jeg heller ikke gjort. Fint. For du har heller ikke hatt evnen til å lese ts sitt innlegg heller. Anonymkode: aef7c...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå