AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Del Skrevet 2. desember 2017 Ei jeg følger har privat instagram og skifter stadig mellom å skrive sitt fulle navn i profilen og å fjerne det helt. Ofte er det såvidt timer eller dager imellom hver gang dette forandres. Navnet på kontoen er relativt anonym og jeg har tidligere tenkt at nå ville hun at noen skulle finne henne. Men er det et instagramknep jeg ikke har fått med meg eller er det ett tegn på psykisk ustabilitet? Det er vel ikke normalt å skifte så hyppig mellom full anonymitet og skrive fullt navn? Jeg er litt bekymret for henne, det er derfor jeg skriver her. Bør jeg ta det opp med henne og spørre hvordan det står til? Hun har vært endel syk tidligere. Anonymkode: 93cc1...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Del Skrevet 2. desember 2017 Nei, Anonymkode: 5c239...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Del Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, Anonymkode: 5c239...023 Nei hva? Anonymkode: 93cc1...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Del Skrevet 2. desember 2017 Nå har hun plutselig fjerna navnet sitt igjen. Hva er det med henne?? Anonymkode: 93cc1...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Del Skrevet 2. desember 2017 Hva er det med deg? Høres mer sykelig ut å sitte og følge med på dette, enn å være den som gjør det. Jeg har perioder der jeg gjør masse slike ting bare av ren nysgjerrighet om funksjonene eller for å tilpasse ting til dagsform. Har også en person jeg driver og sender små skjulte signaler til, for moro. Det kan være så enkelt som at hun gjør noe av dette. Anonymkode: 3e884...254 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Del Skrevet 2. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med deg? Høres mer sykelig ut å sitte og følge med på dette, enn å være den som gjør det. Jeg har perioder der jeg gjør masse slike ting bare av ren nysgjerrighet om funksjonene eller for å tilpasse ting til dagsform. Har også en person jeg driver og sender små skjulte signaler til, for moro. Det kan være så enkelt som at hun gjør noe av dette. Anonymkode: 3e884...254 Jeg er bekymret som sagt da hun har vært syk før. Dette høres ikke sunt ut. Anonymkode: 93cc1...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Del Skrevet 2. desember 2017 Det høres heller ikke sunt ut å være så opphengt i en annens konto. Du må jo følge veldig godt med som får med deg alle disse skiftene. Så hva er greia med det? Er du bekymret for henne tar du kontakt med henne, ikke sitte å sykelig følge med på en Instagram konto. Anonymkode: 8ae2b...50b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 2. desember 2017 #8 Del Skrevet 2. desember 2017 Kanskje det er meg! Jeg bytter navn på insta rett som det er, og bytter på å ha den åpen og privat Lover at jeg ikke er sjuk, bare kjeder meg og liker å forandre ting sånn histen og pisten, og siden jeg ikke kan drive og forandre store ting når jeg ligger på sofaen, så forandrer jeg små ting. som telefonbakgrunn og instainfo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #9 Del Skrevet 2. desember 2017 Kan være meg og. Har egentlig hatt en lukket konto med bilder av av barna, men så slettet jeg alle bildene av barna, og åpnet kontoen. La ut et bilde av barnet, stengte kontoen pga bildet, men siden jeg jeg ville ha likes på et annet bilde igjen, så slettet jeg det, og åpnet kontoen. Det er ikke noe galt, men mer ubesluttsomhet.. Anonymkode: c8619...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Del Skrevet 2. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bekymret som sagt da hun har vært syk før. Dette høres ikke sunt ut. Anonymkode: 93cc1...9bf Ja, det var du den rette til å uttale deg om. Anonymkode: 3e884...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå