Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjære i litt over ett år . Vi bor ikke sammen.Han utrolig snill og jeg elsker han mer enn alt . Problemet er at han jobber 7 dager i uka . I ukedagene jobber han til klokka 18 og blir så trøtt at han går hjem og legger seg etter jobb . Det respekterer jeg og gleder meg som regel til helg da jeg kan møte han . Helgene jobber han natt og sover derfor på dagen og jeg mister muligheten der også . Jeg tenkte at han må få lov til å jobbe så jeg venter til hab selv har fri og vil være sammen med meg . Her kommer problemet . Når han har fri eller noen timer til overs bruker han det på alt og alle uten meg . Han sier han elsker meg mer enn alt og det han sier og gjør er noe helt annet .Noen ganger når jeg spør om jeg møte han så sier han greit men da må det bare bli 30 min og det for meg til å tenke at jeg leier han .Stresse over tiden vi møtes . Forrige uke hadde en han kjente bursdag . De er ikke venner engang men følger hverandre på instagram . Han tok helt av og søkte fri fra jobb og fikser den beste overaskelsen for gutten da han mente han var veldig snill . Greit det også . Idag spurte jeg han om han ville ta en tur på jobben min før han starter med sitt da vi ikke er så langt unna . Han sa han møtte kjøre en kompis til drammen så han kunne ikke . Jeg skjønner ingenting . Før møttes vi hverdag uansett hvor mye vi jobber . Jeg har behov for kos,klrm,sex og kjæresten min .Jeg savner han så mye at jeg lenger ikke føler at han bor i Norge 😞med engang jeg henger med venner blir han sykt sjalu og ringer og sender sms hele tiden . og med engang han vet jeg begynner og bli lei og kald gjør han alt for at jeg ikke skal forlate han . Han sier til alle at han har aldri elsket noen så mye som meg men ikke en liten tegn til det engang . Jeg mista kontakt med mage venner pga han og når han aldri er der for meg føler jeg meg utrolig ensom .Hater å se andre dra på turer med sin kjære og finne på så mye gøy sammen . Jeg blir beskrivet som en vakker jente med fin kropp av folk og han tenner på meg som f når han er mef meg så det må være noe annet . Hva vet jeg ikke 😞hva burdde jeg gjøre ?

Anonymkode: 2527b...209

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassisk push-pull.. Han vil at du skal være der for han når det passer han, og vil ikke miste tilgjengeligheten han har til deg... Sett krav, og si at hvis han ikke skjerper seg finner du noen andre. Han sier han ikke vil miste deg, men gjør ingen verdens ting for å bevise det.. Vil han virkelig ha deg i livet sitt får han bevise at han mener det. Og da er det ikke snakk om at han må prøve i 2 uker.. Han må begynne å bevise det, hver eneste dag, over tid. Og han MÅ få vite at du er tøff nok til å finne noen andre som verdsetter deg mer så fort han slakker av på oppmerksomheten.

Anonymkode: 1fb76...027

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mista kontakt med mage venner pga han og når han aldri er der for meg føler jeg meg utrolig ensom .

Anonymkode: 2527b...209

Det er nok mange sider av saken, og det er ikke greit at han sier han elsker deg mer enn noe, og så sier handlingene noe annet. Da er det noe som ikke stemmer, ja. Vanskelig for deg.

Jeg følte for å ta ut et sitat fra deg. Det er ingen sin skyld annet enn din egen at du har mistet kontakten med venner. Kanskje du lot deg selv miste dem pga ham, men du kan ikke skylde ham eller andre for det. Du er din egen "sjef". Føler han at du ofrer ting og skylder det på ham, så er det en lei ting og du skyver ham fra deg.

Skrevet

Hvor gamle er dere? Unge menn kan prioritere litt slik, når de har all tid i verden og er trygge på og glade inpartneren sin. Det er ikke empiri altså, men egen erfaring. En jeg var sammen med ødela et forhold slik en gang. Eller man kan si jeg lot ham ødlegge det, fordi jeg aldri stilte krav, før jeg til slutt ble bitter og lei. Han ble fra seg når det ble slutt og angret bittert. Fortell ham hvordan du har det før det det går for langt.

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Jeg måtte gjøre det slutt, så jo aldri typen.

Da det ble slutt angret han.

Skrevet

Drit i ham. Han elsker deg ikke. Men han vil gjerne ha status og fremstå som en kjernekar. Hva får du ut av dette forholdet bortsett fra hjertesorg? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...