persona Skrevet 7. desember 2017 #81 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Da jeg var 27 var jeg i et destruktivt forhold der han var utro mot meg over lang tid, hadde psykopatiske tendenser og jeg fikk all skyld, på alt som var galt. I følge han var han ikke utro. Jeg ble helt ødelagt av dette. Har slitt med depresjon fra jeg var 10 år og dette var en av de tøffeste periodene. Samtidig som alt dette skjedde hadde jeg kortvarige vikariater på jobben jeg hadde og jeg hadde heller aldri oversikt over om jeg hadde penger neste mnd. Jeg kunne stå arbeidsledig når gjeldende vikariatsperiode var over og da måtte jeg søke jobb. Jeg hadde ikke noe utdanning og det var heller ikke lett å få jobb der jeg bodde. Jeg søkte mange jobber og fikk mange avskag. Heldigvis bare leide jeg (bodde alene, ikke med eks), så det var ingen verdier å miste. Hadde et knippe med gode venner. Endret 7. desember 2017 av Litago003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #82 Del Skrevet 7. desember 2017 Fikk jobb Festet hver helg 😂 Anonymkode: 457ae...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #83 Del Skrevet 16. desember 2017 Gift, reist litt rundt, 2 barn, bygget hus, ferdig med fire år på universitetet, jobbet et par år fulltid. Fyller 27 år til sommeren. Anonymkode: 75ab3...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå