Gå til innhold

Hva gjorde du som 27 åring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ferdig med første del av utdannelsen min, hadde jobbet i ett år. Hadde gått fra samboeren min gjennom mange år, hadde innledet OG avsluttet det mest destruktive forholdet jeg noengang har hatt. Var i mitt livs form og festet som det ikke fantes noen morgendag. Var fri som fuglen. En fantastisk tid.:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ferdig med master og i full jobb. Gift og ett barn. Eide leilighet. Nå 4år senere har vi to barn og kjøpt større leilighet.

Anonymkode: 42c5a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel, barnløs, og begynte i min første «ordentlige» jobb. Bodde sentralt i Bergen, kjøpte min første bil. Og i oktober det året traff jeg han jeg er gift med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gift, hadde et barn og holdt på med mastergraden min. Leide, og kjøpte ikke eget husvære før noen år senere.

Endret av Synne-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ufør, hverken mann, barn, utdannelse, førerkort, hjem, eller egne eiendeler verdt noe som helst. 8 år senere er ingenting forandret, bortsett fra at nå har jeg nye naboer som samler på brukte campingvogner og jeg har sluttet å røyke!

Anonymkode: 2abfc...cd8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leide en hybelleilighet, singel, barnløs holdt på med en bachelor. Kjedelige dager med studering ellers satt jeg hjemme og jobbet eller så på serier/filmer osv. Var et artig øyeblikk det året, ferietur til skottland med flere i familien. Var i fjord dette, og ingenting har egentlig forandret seg, eller ja kanskje blitt enda mer asosial og innesluttet.

Anonymkode: 33a32...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift og to barn. Eide hus og bil. Ikke mer utdannelse enn årsstudie, men fast og trygg jobb. 

Anonymkode: 3664f...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samboer, men ingen barn. Hadde jobbet i ett år. Sa opp jobben og startet firma. 

Endret av Isambard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en utdanning, jobbet noen år og så mistet jeg jobben. Så som 27 åring hev jeg meg på 2. runde med utdanning. Var for øvrig singel og lett flyttbar, så det var en grei løsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Jeg er 27. Null utdanning. Null jobb. Far til et barn. Singel. Har vært i mange forhold.  Aldri vært gift, aldri forlovet. Liker festing og ha det moro med vennegjengen min. Drikker, røyker. Aktiv og trener hver dag. Det gjør jeg som 27 åring.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg er 27. Null utdanning. Null jobb. Far til et barn. Singel. Har vært i mange forhold.  Aldri vært gift, aldri forlovet. Liker festing og ha det moro med vennegjengen min. Drikker, røyker. Aktiv og trener hver dag. Det gjør jeg som 27 åring.

Høres meget trist ut :/ men kanskje funker for deg

Anonymkode: 73959...998

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var gift, hadde to barn, rekkehus i forstaden og stasjonsvogn. Jeg hadde bachelorgrad og en relevant  fast jobb i kommunen.  Dette er for øvrig status fremdeles;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

27? :arwen:

Det var nok da jeg bodde i Toskana, brukte masse tid på en fiolinspillende brunette og smakte alle vinhusene i favorittvinområdet mitt. Så et helt gjennomsnittlig år.  

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mitt første barn da jeg var 27. Hadde vært samboer i 3 år og vi startet å planlegge husbygging det året. Jeg hadde en bachelorgrad og hadde jobbet i 3 år. 

Anonymkode: 6613c...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holdt på å bygge nytt hus, flyttet inn noen måneder etter bursdagen min. På 27årsdagen min dro vi på kjæresteferie til Paris. Hadde to barn. Hadde akkurat startet med å jobbe fullt etter fødselspermisjon og et år med kun kveldsjobbing (var hjemme med barnet på dagen) 

Anonymkode: 8b31e...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det året jeg fylte 27 ble jeg ferdig med masteren min og fikk min første jobb innenfor det jeg var utdannet til. Jeg kjøpte min første leilighet sammen med mannen min og min første bil. I tillegg ble jeg gravid med vår første unge.

Det var et veldig innholdsrikt år som jeg husker godt! 😊

Anonymkode: 11480...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde i Russland, dette var året jeg gjorde ferdig med min andre master innen musikk, og begynte å jobbe som operasanger i St. Petersburg etter eksamen.

Anonymkode: 9eca5...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Reiste en del, jobbet litt i et bokollektiv for ungdom med div problemer, fikk kreft, var singel, flyttet inn i helt nytt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...