Gå til innhold

Hva gjorde du som 27 åring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fyller 27 år om et par uker. 

Syns det er spennende å høre hvor folk var på ulike stadier i livet! :) 

Min far hadde allerede 4 barn. Alle mine tanter var gifte før 27. 

Jeg har avsluttet en utdanning, startet på en ny. Flyttet til utlandet tre ganger, jobba på mange forskjellige plasser og har ikke funnet roen i livet.

hva med dere? :) 

Anonymkode: 862ff...b06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en utdanning allerede, Fullførte bachelor i tillegg  og giftet meg som 27-åring :)

Anonymkode: 71176...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var halveis i profesjonsstudiet mitt og levde et typisk studentliv.

Anonymkode: ea773...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ferdig med utdannelsen min, jeg er gift og vi hadde akkurat kjøpt vår første leilighet.

Anonymkode: b8ea3...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gift og 2 barns mor. Hadde en mann som tjente bra og som ville at jeg skulle være hjemme med barna. Så jeg var husmor på heltid, med barn, mann, nytt hus, hund og stasjonsvogn frem til jeg begynte å jobbe igjen da jeg ble 29.

Jeg ville aldri byttet den tiden mot all verden av penger. Det var godt å komme ut i en jobb jeg stortrivdes i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27 nå, i noen få uker til☺️ Fullført mastergraden min, pluss at jeg har ekstra utdannelse fra før. Brukte feriene i studietiden til å reise masse og jobbet frivillig noen uker i Asia. Hatt en haug med ulike deltidsjobber. Rukket å oppleve et samlivsbrudd etter nesten 11 års forhold der jeg har fått ett barn. Truffet en ny mann, kjøpt oss hund, enebolig og stasjonsvogn og venter et barn sammen. Arbeider i et vikariat og tjener relativt godt☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ferdig utdannet i et yrke der det ikke fantes jobber på den tiden (IT), hadde møtt mannen min men ikke gift eller barn enda, bodde i utlandet og jobbet med noe jeg ikke trivdes med. Fikk ikke en god, relevant jobb før jeg var nærmere 30. 

Anonymkode: 45e8d...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med utdanning. Gode venner. Stabil og god jobb. Eier hus og to biler med samboer og venter nå barn nummer to. 

Anonymkode: 3006a...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mor for første gang rett før jeg fylte 27. Hadde jobbet fem år i utlandet og nettopp etablert meg i gamlelandet igjen.

Anonymkode: bbc41...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk, på aap, brukt opp nesten alle sparepenger. Leide en liten leilighet. Satte inne døgnet rundt, for syk til å gå ut. Hadde kjæreste. Er for så vidt i samme situasjon nå, bare at jeg er 4 år eldre

Anonymkode: 37b51...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd meg på utdanning, klarte det ikke, har lykkets som kunstner, og bodd i utlandet over lengre tid to ganger, i Asia og i Storbritannia :) Hatt en haug deltidsjobber, og klatret oppover med engasjement og frivilligjobb siden jeg ikke takler universitetet. Er 27.

Anonymkode: 9d4cf...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugift og hadde jobbet fullt i ca 5 år, to forskjellige steder. Eid leilighet i ca 3 år.

Anonymkode: d4ae7...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde barn, mann, jobb og hus - og var begynt å tenke på skilsmisse. Sa opp jobben og flyttet fra alt dette to år senere. Aldri angret. 

Anonymkode: be1ee...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var singel og hadde veldig lyst til å treffe den rette og få barn. Traff en som jeg giftet meg med da jeg ble 32. Tror ikke han var den rette, men prøver å tenke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år nå. Student på min andre bachelor, relevant jobb ved siden av. Har eid leilighet i 3 år. Ingen mann i sikte og ingen barn, men begynner å bli veldig klar for å finne kjærligheten og tjene penger. Trives som student, men lei av å være "fattig" og er en mye roligere student nå enn når jeg var 20-23. 

Anonymkode: 31d21...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde barn, mann, jobb og hus - og var begynt å tenke på skilsmisse. Sa opp jobben og flyttet fra alt dette to år senere. Aldri angret. 

og hva gjør du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift, 3 barn, ferdig med bachelor og startet på en master. Hadde også bodd i utlandet i ialt 3 år før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerte og ble gradvis mer fornøyd med livet. Så ble jeg forelsket helt på tampen av året, og det er noe av det dummeste jeg foreløpig har gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...