Gå til innhold

Brunetter er denne generasjonens ideal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere generasjoner har lyst hår vært tingen

men det ser jo ut som millenians(nyeste generasjonen) har snudd det opp ned

brunetter er det som er for å være kul og sexy

ser flere jenter som farger håret mørkt 

hva syntes dere om dette spektaklet at Brunetter er denne generasjonens ideal og vinnere ? 

Anonymkode: 70a2a...5a9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I flere generasjoner har lyst hår vært tingen

men det ser jo ut som millenians(nyeste generasjonen) har snudd det opp ned

brunetter er det som er for å være kul og sexy

ser flere jenter som farger håret mørkt 

hva syntes dere om dette spektaklet at Brunetter er denne generasjonens ideal og vinnere ? 

Anonymkode: 70a2a...5a9

Hvor har du dette fra?

Brunetter har alltid vært alle generasjons ideal.

" Blondiner har en det gøy med, men det er brunetter en vil helst gifte seg med.". Det er det som har vært utsagnet. 

Anonymkode: f126c...abd

• Liker 10
Skrevet (endret)

Det der er jo slikt som endrer seg hele tiden, er det ikke det da? 

I generasjonene bak oss var det jo naturlig hårfarge som gjaldt. Nå farger jo de fleste håret, så en person kan jo i teorien være innom hele fargekartet gjennom sitt liv. 

Endret av Mass
Skrevet

Ja, hårfarge er jo lissom alt. Den til og med sier hvordan man er som person:sprettoy:

• Liker 6
Skrevet

6941835-pretty-brunette-girl.jpg

girl_smiling_shirt_eyes_happiness_64022.

Anonymkode: 9074b...979

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke fargen på håret som avgjør om en kvinne blir sett på som vakker.  Enten er man vakker eller så er man det ikke. De fleste kvinner kler flere fargetoner.  Hva som er inn nå vet jeg ikke og bryr meg ikke.  

• Liker 4
Skrevet

It's ok to be blonde.

Anonymkode: 38375...cff

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke denne fordommen stemmer. 

Anonymkode: 16fa1...3f5

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, wintergirl skrev:

Ja, hårfarge er jo lissom alt. Den til og med sier hvordan man er som person:sprettoy:

:ler: 

Anonymkode: 16fa1...3f5

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet
49 minutter siden, wintergirl said:

Nå handler jo denne tråden åpenbart ikke om personlighet, da. Trådittelen er jo ikke "er en flott personlighet nåtidens ideal". 

Skrevet
23 minutter siden, Overrasket skrev:

Nå handler jo denne tråden åpenbart ikke om personlighet, da. Trådittelen er jo ikke "er en flott personlighet nåtidens ideal". 

Nei, men uansett noe så teit å kalle hårfarge for ideal. Samme tralten i alle tiår som er. Brunette vs blondine. Også er det til og med quotes, som blondiner er for å ha det gøy med, men brunetter er den jeg vil gifte meg med +++++. Greit man ikke skal ta det seriøst. Men hva er poenget med det?  Trenger seriøst folk selv i 2017 å høre at de er den beste? Bare pga noe så simpelt som en hårfarge?:fnise:

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet
2 minutter siden, wintergirl said:

Nei, men uansett noe så teit å kalle hårfarge for ideal. Samme tralten i alle tiår som er. Brunette vs blondine. Også er det til og med quotes, som blondiner er for å ha det gøy med, men brunetter er den jeg vil gifte meg med +++++. Greit man ikke skal ta det seriøst. Men hva er poenget med det?  Trenger seriøst folk selv i 2017 å høre at de er den beste? Bare pga noe så simpelt som en hårfarge?:fnise:

Ja, jeg er jo enig i at det er å dra den langt å snakke om ett ideal for alle mennesker. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du dette fra?

Brunetter har alltid vært alle generasjons ideal.

" Blondiner har en det gøy med, men det er brunetter en vil helst gifte seg med.". Det er det som har vært utsagnet. 

Anonymkode: f126c...abd

Om man gifter seg utifra hårfarge så tør jeg påstå at man er ganske så overfladisk. Kan ikke være mye ekte kjærlighet bak dette giftemålet

• Liker 8
Skrevet

Jeg vil heller si at grått hår er idealet.  Mange som ser ut som 80 åringer for tiden. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

6941835-pretty-brunette-girl.jpg

girl_smiling_shirt_eyes_happiness_64022.

Anonymkode: 9074b...979

Brunette eller ei, slike jenter er så vakre for de viser sin naturlige skjønnhet, de har ikke en masse sminke sparklet på i ansiktet.

Anonymkode: b2e38...e09

Skrevet
4 minutter siden, Mystix skrev:

Jeg vil heller si at grått hår er idealet.  Mange som ser ut som 80 åringer for tiden. 

Ja fy! Hva er pent med det? Frisører som har prøvd å prakke det på meg også.

Gjest Overrasket
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Brunette eller ei, slike jenter er så vakre for de viser sin naturlige skjønnhet, de har ikke en masse sminke sparklet på i ansiktet.

Anonymkode: b2e38...e09

Det er nok endel sminke der, tror jeg, så jeg må nok skuffe deg. Øynene, leppene, øyenbrynene og hva-nå-det-heter som man tar i ansiktet for å jevne og forbedre huden.

Skrevet
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Ja fy! Hva er pent med det? Frisører som har prøvd å prakke det på meg også.

Jeg syns ingen jeg har sett med jerngrått hår kler det foruten eldre som har det naturlig.  Det er noe feil med en fjortis som har grått hår. Det er mange jeg har sett bakfra som jeg har trodd har vært 70 år gamle kvinner. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mystix skrev:

Jeg syns ingen jeg har sett med jerngrått hår kler det foruten eldre som har det naturlig.  Det er noe feil med en fjortis som har grått hår. Det er mange jeg har sett bakfra som jeg har trodd har vært 70 år gamle kvinner. 

Så hjertens enig. Håper den går av moten snart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...