frukg2 Skrevet 2. desember 2017 #21 Skrevet 2. desember 2017 Jeg er blond og har ikke hørt noen som klager på det. Det er vel alltid noen som liker enten brunetter eller blondiner...
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #22 Skrevet 2. desember 2017 Nja er vel sånn 50/50. Det fineste er helt klart enten blond eller brunette, kan ikke fordra denne gå/rosa hår trenden, eller fake rødfarge.. Personlig tror jeg de fleste syntes blond er mest "wow" da det tiltrekker mest oppmerksomhet, men er jo ikke sånn at "blondiner er finere" for det kommer jo ann på hvordan hu ser ut. Hårfarge har ikke så mye å si. Anonymkode: f0f6c...2c8
Gjest yeans Skrevet 2. desember 2017 #23 Skrevet 2. desember 2017 Brunetter er jo de første til å bli grå og gamle. Vet om flere som begynte å dekke grå hår allerede tidlig i 20 åra. Men hvem bryr seg om såkalte idealer nå mer?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #24 Skrevet 2. desember 2017 Føler at kylie jenner og kim kardashian er årsaken. jaja vi er alle enige i at rompa til kim k ser ut som en bleie men hun skal faen meg ha pluss poeng for dt fine håret hennes! (Selvom dt er extensions mix lol) jeg ser jenter som er naturlig blonde farge håret mørkt. ta en titt på jenter generellt alle vil bli brunetter la oss bare si at dette er den gyldnetiden for de som er naturlig brunette og slipper å ødlegge håret med blondering lol Anonymkode: 70a2a...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #26 Skrevet 2. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 70a2a...5a9 De er sminket derimot. Sparklet. Ikke pent eller vakkert. Kvinner er vakrest når de ikke er sminket. Anonymkode: b2e38...e09 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #27 Skrevet 2. desember 2017 Det er kanskje fordi brunt hår fremhever øyene til jenter Når jeg gikk fra blond til brunette sa en jeg pleide å møte dette: når du var blond ville jeg bare knulle deg hele tiden men nå som du er brunette vil jeg knulle deg hele tiden og lese bøker med deg etterpå lol menn kan annse deg som smartere og sexy samtidig med brunt hår ikke bare pga mitt tilfelle men vitenskaplig bevist også 👌🏻 Brunetter vinner denne generasjonen ja Anonymkode: 70a2a...5a9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #28 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Brunette eller ei, slike jenter er så vakre for de viser sin naturlige skjønnhet, de har ikke en masse sminke sparklet på i ansiktet. Anonymkode: b2e38...e09 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: ae0ec...a75
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #29 Skrevet 2. desember 2017 Spetakkel rundt hårfarge? Which planet are you on? Jeg er brunette, men føler meg som en gråmus så syntes blond er finest Anonymkode: 36836...2e4
Arabella Skrevet 2. desember 2017 #30 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, frukg2 skrev: Jeg er blond og har ikke hørt noen som klager på det. Det er vel alltid noen som liker enten brunetter eller blondiner... ...eller begge deler.
frukg2 Skrevet 2. desember 2017 #31 Skrevet 2. desember 2017 2 minutter siden, Arabella said: ...eller begge deler. Santnok Arabella Jeg har egentlig aldri fått sagt at jeg egentlig digger deg utrolig mye 1
Perle Skrevet 2. desember 2017 #32 Skrevet 2. desember 2017 (endret) Jeg er blondt, og var som barn hvithåret. Blitt mørkere med årene men fortsatt å farge og stripe det i blonde nyanser. En gang var jeg nødt til å være mørk for en periode, og forskjellen i oppmerksomhet var enorm. Hadde aldri trodd det skulle oppleves så markant dersom jeg ikke hadde fått erfart det selv. Naturlig blondt hår vil nok alltid bli sett på som noe «eksklusivt», da det jo på verdensbadis er sjendent. Det samme med blå/grønne øyne. Til alle tider har blondt hår blitt forbundet med uskyld og ungdom, og nå de seneste også blitt tiårene blitt sexualisisert pga. Hollywood. Endret 2. desember 2017 av Perle
Arabella Skrevet 2. desember 2017 #33 Skrevet 2. desember 2017 Akkurat nå, frukg2 skrev: Santnok Arabella Jeg har egentlig aldri fått sagt at jeg egentlig digger deg utrolig mye Takk, så hyggelig! Jeg har etterhvert fått sansen for deg, slett ikke livsstilen, men fandenivoldskheten. 2
frukg2 Skrevet 2. desember 2017 #34 Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, Arabella said: Takk, så hyggelig! Jeg har etterhvert fått sansen for deg, slett ikke livsstilen, men fandenivoldskheten. Takk det samme Digger hvordan du svarer mange her og er så dønn ærlig. At du ikke liker at jeg er ei lita hore er helt greit. LOL
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #35 Skrevet 2. desember 2017 36 minutter siden, Perle skrev: Jeg er blondt, og var som barn hvithåret. Blitt mørkere med årene men fortsatt å farge og stripe det i blonde nyanser. En gang var jeg nødt til å være mørk for en periode, og forskjellen i oppmerksomhet var enorm. Hadde aldri trodd det skulle oppleves så markant dersom jeg ikke hadde fått erfart det selv. Naturlig blondt hår vil nok alltid bli sett på som noe «eksklusivt», da det jo på verdensbadis er sjendent. Det samme med blå/grønne øyne. Til alle tider har blondt hår blitt forbundet med uskyld og ungdom, og nå de seneste også blitt tiårene blitt sexualisisert pga. Hollywood. Altså leser du magasin i det hele tatt? de mest populære damene nåtid har mørkt hår seff har det noe å si om resten av fjeset men jeg mener at denne generasjonen er den gyldnetiden for de med mørkt hår! At en blondie kunne vunnet over en brunette kunne ha skjedd med forrige generasjon men denne generasjonen er det slik at Brunettene sitter i tronen foreløpigt vi får bare vente å se hva fremtiden bringer haha Anonymkode: 70a2a...5a9 2
Perle Skrevet 2. desember 2017 #36 Skrevet 2. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså leser du magasin i det hele tatt? de mest populære damene nåtid har mørkt hår seff har det noe å si om resten av fjeset men jeg mener at denne generasjonen er den gyldnetiden for de med mørkt hår! At en blondie kunne vunnet over en brunette kunne ha skjedd med forrige generasjon men denne generasjonen er det slik at Brunettene sitter i tronen foreløpigt vi får bare vente å se hva fremtiden bringer haha Anonymkode: 70a2a...5a9 Herregud, dette er da ingen konkurranse. Jeg fortale bare om mine egne erfaringer som blondine vs brunette, samt gav en forklaring på hvorfor det blonde ofte har blitt, og nok alltid kommer til å være gjenstand for økt oppmerksomhet. At brunetter er ”i vinden” er jo kjempefint. Dette kan vi vel (som nevnt ovenfor) takke ”The Kardashians” for, samt kvinner som Hertuginne Kate, hennes søster og nå Prins Harry’s nye forlovede. Kjempefint! Så slipper kansje millioner av jenter å misshandle hår og hodebunn med hydrogenperoksid framover. 2
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2017 #37 Skrevet 2. desember 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje fordi brunt hår fremhever øyene til jenter Når jeg gikk fra blond til brunette sa en jeg pleide å møte dette: når du var blond ville jeg bare knulle deg hele tiden men nå som du er brunette vil jeg knulle deg hele tiden og lese bøker med deg etterpå lol menn kan annse deg som smartere og sexy samtidig med brunt hår ikke bare pga mitt tilfelle men vitenskaplig bevist også 👌🏻 Brunetter vinner denne generasjonen ja Anonymkode: 70a2a...5a9 Tror du virkelig på at menn ser på blondiner som dummere? 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #38 Skrevet 2. desember 2017 25 minutter siden, Mystix said: Tror du virkelig på at menn ser på blondiner som dummere? ja. Anonymkode: b5cb4...775 2
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2017 #39 Skrevet 2. desember 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja. Anonymkode: b5cb4...775 Hva har hårpigmenter med intelligens å gjøre? Dette er egentlig rasisme.... man har fordommer mot noen med en bestemt hårfarge. Er veldig logisk at dette har noe med hjernekapasiteten å gjøre..... spesielt siden de fleste blondiner IKKE er blonde men har bleket håret sitt. 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #40 Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, Mystix said: Hva har hårpigmenter med intelligens å gjøre? Dette er egentlig rasisme.... man har fordommer mot noen med en bestemt hårfarge. Er veldig logisk at dette har noe med hjernekapasiteten å gjøre..... spesielt siden de fleste blondiner IKKE er blonde men har bleket håret sitt. Okay. Anonymkode: b5cb4...775
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå