SlemUlv Skrevet 2. desember 2017 #21 Skrevet 2. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan hun ikke gjøre det HUN liker? Menn gjør jo det DE liker i alle andre stillinger! Anonymkode: afaa0...0db Hvorfor ikke gjøre det sånn at BEGGE nyter det ? Det at enkelte menn er egoister i sengen, betyr ikke at alle kvinner trenger å bli det ? 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #22 Skrevet 2. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dama mi føles også veldig vid ut i den stillingen. Mulig det er fordi vaginaen åpner se mere i den stillingen? I tillegg ligger jo mannen på rygg og mister blod i penisen som går ut over stivheten. Klarer å holde med hard fordi jeg koser med puppene hennes samtidig og holder rundt rumpa, men føles ikke så hard ut som i andre stillinger. Anonymkode: c443e...794 Ja, kanskje det er noe sånt. Jeg synes ikke den stillingen er noe særlig. Ikke får jeg det til og egentlig kjenner jeg ikke særlig mye selv heller. Anonymkode: fb8d8...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #23 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, kanskje det er noe sånt. Jeg synes ikke den stillingen er noe særlig. Ikke får jeg det til og egentlig kjenner jeg ikke særlig mye selv heller. Anonymkode: fb8d8...c7f Opplevde det samme. Løste det ved å kjøpe en penisring. Nå napper det i hodet når hun rir. Den er knallhard. Hun digger det å kjenne den slik. Vær løsningsfokusert. Resultatet er det som teller. Så nå når dama finner frem ringen så vet en at hun er klar for a joyride. Anonymkode: 28fcb...c6d 1
Sphynx Skrevet 2. desember 2017 #24 Skrevet 2. desember 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som reagerer på at det er nødvendig med glidemiddel og spytt? Blir du ikke naturlig våt og kåt av partneren, TS? Anonymkode: 302ad...9bc Ikke alle blir like våt selv om de er kåt, det er en grunn til at det finnes glidemiddel 💦
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #25 Skrevet 2. desember 2017 På 1.12.2017 den 18.44, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har nylig begynt å bli seksuelt aktiv og jeg syns det er vanskelig å ri. De gangene jeg har prøvd, har jeg ikke fått den inn. Etter å ha hatt sex et par ganger og skjønt viktigheten av glidemiddel/spytt har jeg lyst til å prøve igjen i dag. Er det meningen at man skal "hoppe" og ned på penis? Skal man helt ned til roten av penis? Og hvordan kan jeg forsikre meg om at han ikke får vondt? Håper noen har lyst til å dele sine erfaringer med meg Anonymkode: b939b...14a Kjempefin tråd. Her kan kvinner lære mye. De fleste kvinner kan ikke ri, de bare tror de kan. Så flott at det endelig er en som er modig nok til å ta det opp👍 Anonymkode: a6296...2eb 3
bortebra Skrevet 2. desember 2017 #26 Skrevet 2. desember 2017 Du må bare puste med magen, inn får du den i hvert fall. Jeg må innrømme at det ikke er min favorittposisjon, men jeg har bare måtte gjøre det, og fortsetter å måtte gjøre fordi både nåværende kjæreste og noen av eksene mine hadde den som favoritt. Greia er vel at det er en visuell høydare, så vidt jeg har forstått. I tillegg kan jo partneren stimulere klitoris mens man styrer på. Det er mange måter å bevege seg på, som mange allerede har sagt, ta det litt rolig i starten til du kommer inn i det, trenger ikke stresse med å gjøre det perfekt fra starten av. Dessuten er det mange menn som hjelper litt til også, med støting og sånt.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #27 Skrevet 2. desember 2017 Du hiver en sadel over ryggen hans, stiger opp og roper HOPPLA! Anonymkode: 1fc0d...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #28 Skrevet 2. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjempefin tråd. Her kan kvinner lære mye. De fleste kvinner kan ikke ri, de bare tror de kan. Så flott at det endelig er en som er modig nok til å ta det opp👍 Anonymkode: a6296...2eb De fleste kvinner du har hatt sex med da? Det er så fordummende å skjære alle over en kam. Ellers er jeg enig at man kanskje kan lære litt av å lese om hva andre liker og ikke liker. Men jeg slår allikevel et slag for kommunikasjon. Fordi både mannen og kvinnen skal få utbytte av å ha sex sammen så er det viktig å kommunisere når noe er bra og når noe ikke er så bra og så justere seg etter det. Og det gjelder jo begge to. Om du har opplevd at de fleste kvinner ikke kan ri så håper jeg i hvert fall at du har sagt i fra til dem hvordan du liker det da, sånn at de ble bedre for deg.... Anonymkode: 1f0ab...633 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #29 Skrevet 2. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du har opplevd at de fleste kvinner ikke kan ri så håper jeg i hvert fall at du har sagt i fra til dem hvordan du liker det da, sånn at de ble bedre for deg.... Sier ifra, men da blir dere sure. Kanskje ikke du da...😏 Anonymkode: a6296...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #30 Skrevet 2. desember 2017 13 timer siden, stan skrev: Ikke opp og ned, men heller fram og tilbake. Det er ihvertfall det jeg liker best. Huff, nei, da detter den... Anonymkode: a6296...2eb
miss summers Skrevet 2. desember 2017 #31 Skrevet 2. desember 2017 10 timer siden, SlemUlv skrev: Hvorfor ikke gjøre det sånn at BEGGE nyter det ? Det at enkelte menn er egoister i sengen, betyr ikke at alle kvinner trenger å bli det ? Å spørre han hva han liker vil automatisk være bra for henne? Hvilken latterlig logikk. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #32 Skrevet 2. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier ifra, men da blir dere sure. Kanskje ikke du da...😏 Anonymkode: a6296...2eb Jeg har bare fått gode tilbakemeldinger når jeg rir. En jeg datet en gang fikk jeg tilbakemelding på at det var første gangen han hadde kommet av å bli ridd, så selv om jeg følte meg teit og trodde jeg ikke hadde peiling så var det godt for han. Han jeg dater nå sier han er i himmelen når jeg rir, så jeg tenker jeg gjør noe riktig der også. Nå er jeg riktignok eldre og mer selvsikker og har øvd meg litt mer siden da jeg var yngre og følte meg klossete. Men, den som ikke liker hvordan jeg rir og sier i fra til meg får pluss i boka mi for å si ifra om hvordan han liker det. Anonymkode: 1f0ab...633
SlemUlv Skrevet 3. desember 2017 #33 Skrevet 3. desember 2017 12 timer siden, miss summers skrev: Å spørre han hva han liker vil automatisk være bra for henne? Hvilken latterlig logikk. Men hallejul da.. Hun spør i tråden hvordan gjøre det godt for ham. Jeg svarte på spørmålet! For å gjøre det godt for begge, må man altså spørre hvordan man gjør det godt for ham, for så finne frem til noe som gjør det godt for begge! Så ja, å SNAKKE SAMMEN, vil gjøre det godt for begge to. Her snakker jeg faktisk fra erfaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå