Gå til innhold

Hvordan rir man en mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg har nylig begynt å bli seksuelt aktiv og jeg syns det er vanskelig å ri. De gangene jeg har prøvd, har jeg ikke fått den inn. Etter å ha hatt sex et par ganger og skjønt viktigheten av glidemiddel/spytt har jeg lyst til å prøve igjen i dag. 

Er det meningen at man skal "hoppe" og ned på penis? Skal man helt ned til roten av penis? Og hvordan kan jeg forsikre meg om at han ikke får vondt? 
Håper noen har lyst til å dele sine erfaringer med meg :nordvesta:

Anonymkode: b939b...14a

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er umulig å ri feil. Bare kos deg på topp og vis frem kroppen din. :biggrin:

Skrevet

Det er ikke umulig å ri feil - hvis du følger med på mannen og samtidig nyter mener du vel @Overrasket :fnise: det handler vel om å finne en felles "rytme" i bevegelsene mer enn å "hoppe opp og ned" i allefall.. 

Anonymkode: f1834...596

• Liker 4
Skrevet

Hoppe?? Tror ikke det er så lurt, tenk hvis du ikke treffer riktig... Kan bli ganske så vondt...

Anonymkode: e6fde...8fa

Gjest Marsvinet
Skrevet

Rett deg opp slik at du er strak i ryggen. Så kan du enten "bounce" opp og ned ved hjelp av lårmusklene eller bruke hoften til å lage sirkelbevegelser. Når du er strak i ryggen kommer liksom bevegelsene av seg selv, og puppene dine vil bounce opp og ned i takt med resten av bevegelsene, noe han garantert vil elske. Det blir så klart lettere om begge to beveger på seg og finner takten sammen. Hvis han "thruster" mens du "bouncer" så får dere utnyttet fjæringen i madrassen slik at det ikke blir så tungt. Om du blir sliten så kan du lene overkroppen framover mot han og kysse ham litt mens du drar hoften fram og tilbake på penisen hans.

Håper det gav mening. Ellers er det egentlig bare å prøve seg fram.  

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hoppe?? Tror ikke det er så lurt, tenk hvis du ikke treffer riktig... Kan bli ganske så vondt...

Anonymkode: e6fde...8fa

😂😂😂 godt jeg ikke var alene om reaksjonen der 🙊

• Liker 2
Skrevet

Leser hva du skriver TS, men vil du kjenne det så er det nok lurt å bevege deg mer horisontalt enn vertikalt. Du finner ut av det. Kontakt mellom klitoris og oversiden av hans penis og skambein vil nok være førstevalget til de fleste. Er han stor kan dere få vondt hvis du hopper opp og ned. Er han liten popper han nok ut og kan da bli skadet. Vertikale bevegelser gir bedre kontroll og mer nærhet. Ditt valg.

Anonymkode: 28fcb...c6d

Gjest Overrasket
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke umulig å ri feil - hvis du følger med på mannen og samtidig nyter mener du vel @Overrasket :fnise: det handler vel om å finne en felles "rytme" i bevegelsene mer enn å "hoppe opp og ned" i allefall.. 

Anonymkode: f1834...596

Vi snakker om en hverdagslig sexposisjon her, ikke akkurat romforskning. Man må bare ha en sunn dose selvtillit og vite at stillingen handler mye om å nyte synet av kroppen. Det er jo helt merkelig at det er en stilling i hele verden som folk er usikre på, og det er jo bare sex. Man må slappe og kose dseg, dette er jo en av de få gangene i livet at kvinnen er på topp. :icon_lol:

Skrevet

Bare jeg som reagerer på at det er nødvendig med glidemiddel og spytt?

Blir du ikke naturlig våt og kåt av partneren, TS?

Anonymkode: 302ad...9bc

• Liker 2
Skrevet

Det er jo så deilig å ri en mann. Kjenne den harde kuken hans inni meg når jeg senker meg ned på den... Mmm. så kåt

Anonymkode: e2eb7...e12

Skrevet

Jeg har alltid vært usikker på den stillingen. Eksen ble alltid slapp, og så ble det alltid masse styr med prat om at den ikke traff rett osv. Så det er fullt mulig å bli usikker. 

Jeg har i hvert fall ikke særlig lyst til å gjøre den noe mer. Tenker at jeg sikkert er for vid eller noe sånt. 

Anonymkode: fb8d8...c7f

Skrevet

Er som å galoppere på en hingst. Så lett men så samtidig så vanskelig.

Anonymkode: c443e...794

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid vært usikker på den stillingen. Eksen ble alltid slapp, og så ble det alltid masse styr med prat om at den ikke traff rett osv. Så det er fullt mulig å bli usikker. 

Jeg har i hvert fall ikke særlig lyst til å gjøre den noe mer. Tenker at jeg sikkert er for vid eller noe sånt. 

Anonymkode: fb8d8...c7f

Dama mi føles også veldig vid ut i den stillingen. Mulig det er fordi vaginaen åpner se mere i den stillingen? I tillegg ligger jo mannen på rygg og mister blod i penisen som går ut over stivheten. Klarer å holde med hard fordi jeg koser med puppene hennes samtidig og holder rundt rumpa, men føles ikke så hard ut som i andre stillinger. 

Skrevet

Om du rir han slik at du bare rir hodet og innimellom tar hele kuken hans inni deg så har jeg aldri opplevd at den blir slapp. Sug litt på kuken av og til også hjelper. 

Skrevet

Riding er den eneste stillingen der du som kvinne har all kontroll over bevegelse , tempo, rytme og kraft, så prøv deg frem å gjør det som føles godt for deg du! Menn gjør jo det som føles godt for seg i alle andre stillinger. 
Personlig så liker jeg best å ri ved å jukke frem og tilbake med underlivet, og ikke opp og når. Når jeg jukker så vipper penisen frem og tilbake på g punktet mitt, samtidig som klitoris blir stimulert fordi jeg hele tiden har underlivet nede på underlivet og skambenet hans :ninuskapus: Hvis jeg rir opp og ned (så penis går inn og ut) og "bouncer" på den måten så blir verken g punktet mitt eller klitorisen stimulert og det er kun for å stimulere han at jeg gjør det, men han får jo inn og ut stimulering i alle andre stillinger så riding er for min nytelse og min jukking :)

Anonymkode: afaa0...0db

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er som å galoppere på en hingst. Så lett men så samtidig så vanskelig.

Dagens poesi 🙄

Anonymkode: 7a960...0be

• Liker 3
Skrevet

Ikke opp og ned, men heller fram og tilbake. Det er ihvertfall det jeg liker best. 

• Liker 3
Skrevet

Spør ham hva han liker! La ham guide deg med hendene til å begynne med. Noen liker opp/ned, andre liker frem/tilbake, andre igjen liker en blanding. 
Dere må rettogslett snakke sammen! 

Skrevet
13 minutter siden, SlemUlv skrev:

Spør ham hva han liker! La ham guide deg med hendene til å begynne med. Noen liker opp/ned, andre liker frem/tilbake, andre igjen liker en blanding. 
Dere må rettogslett snakke sammen! 

Hvorfor kan hun ikke gjøre det HUN liker? Menn gjør jo det DE liker i alle andre stillinger! 

Anonymkode: afaa0...0db

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...