AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Del Skrevet 30. november 2017 Anonymkode: d7134...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 1. desember 2017 #2 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) Viktig poeng. Samtidig er det arter som har overlevd mange millioner av år. Så at en art etterhvert utvikler seg til en annen art betyr ikke nødvendigvis at den opprinnelige arten må forsvinne. Noen manet arter er omtrent uforandret på 500 millioner år, samtidig som de er opphavet til mange nyere arter. At er art har overlevd så lenge betyr ikke at den er primitiv, tvert i mot den har jo flere hundre millioner års erfaring og har blitt kjempe god til akkurat det den gjør. Endret 1. desember 2017 av stan Skriveleif :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Del Skrevet 1. desember 2017 Trodde dette var allmennkunnskap? Anonymkode: 7e673...be6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Del Skrevet 1. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trodde dette var allmennkunnskap? Anonymkode: 7e673...be6 Ssssshh... Ikke ødelegg stråmannen til TS! Anonymkode: b1130...cec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Del Skrevet 1. desember 2017 De apene som fantes på den tiden er ikke de samme apeartene som finnes i dag. Det blir litt som å sette alle fisker som samme fiskeart. Vi er nok allikevel uansett ikke en naturlig uvikling av aper, men en genmanipulasjon. Disse sumerianske gudene kalt annunakis er de som all mytologi handler om, bare med forskjellige navn og modifikasjoner, og som er funnet på steinmonumenter i alle verdensdeler mange tusen år gamle. Alt fra i pyramidene i Egypt til pyramidene i peru til runetegninger på færøyene. Folkemytologien/historiene rundt disse er at de er våre skapere og blandet sitt eget dna med apene for å lage en slaverase for å hjelpe de med å sanke gull til sin egen planet (derfor er disse gudene egentlig aliens og ikke "guder" selv om de kan skape ting , slik vi mennesker også genmanipulerer dyrearter). Anonymkode: 77920...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Del Skrevet 1. desember 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde dette var allmennkunnskap? Anonymkode: 7e673...be6 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ssssshh... Ikke ødelegg stråmannen til TS! Anonymkode: b1130...cec Det er et faktum at det finnes folk som ikke forstår dette. Tror du må lære deg hva stråmann er for noe. Anonymkode: d7134...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 1. desember 2017 #7 Del Skrevet 1. desember 2017 kjenner også folk som ikke skjønner konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Del Skrevet 1. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et faktum at det finnes folk som ikke forstår dette. Tror du må lære deg hva stråmann er for noe. Anonymkode: d7134...148 Ja, ingen av dem diskuterer du med. Derimot vil du, hvis noen, mot all formodning (IKKE PLASSER MEG I DEN KURVEN!), skulle nekte for evolusjonsteorien, plassere denne stråmannen du alt har bygget opp og så dyktig slått i stykker, der og si at dette er den personens meninger. Selv om det ikke er det. Det, TS, er en stråmann. Anonymkode: b1130...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #9 Del Skrevet 1. desember 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: De apene som fantes på den tiden er ikke de samme apeartene som finnes i dag. Anonymkode: 77920...61a Nææææ?? Er ikke min mor og min far det samme som meg altså? Anonymkode: b1130...cec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #10 Del Skrevet 1. desember 2017 8 minutter siden, Uhumskheter skrev: kjenner også folk som ikke skjønner konseptet. Si meg hvem du kjenner... Anonymkode: b1130...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 1. desember 2017 #11 Del Skrevet 1. desember 2017 Trodde vi alle krabbet opp av havet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 1. desember 2017 #12 Del Skrevet 1. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nææææ?? Er ikke min mor og min far det samme som meg altså? Anonymkode: b1130...cec En generasjon nærmere vet du, derfor din far er flinkere til å klatre i trær en det du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #13 Del Skrevet 1. desember 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: De apene som fantes på den tiden er ikke de samme apeartene som finnes i dag. Det blir litt som å sette alle fisker som samme fiskeart. Vi er nok allikevel uansett ikke en naturlig uvikling av aper, men en genmanipulasjon. Disse sumerianske gudene kalt annunakis er de som all mytologi handler om, bare med forskjellige navn og modifikasjoner, og som er funnet på steinmonumenter i alle verdensdeler mange tusen år gamle. Alt fra i pyramidene i Egypt til pyramidene i peru til runetegninger på færøyene. Folkemytologien/historiene rundt disse er at de er våre skapere og blandet sitt eget dna med apene for å lage en slaverase for å hjelpe de med å sanke gull til sin egen planet (derfor er disse gudene egentlig aliens og ikke "guder" selv om de kan skape ting , slik vi mennesker også genmanipulerer dyrearter). Anonymkode: 77920...61a Mennesker er laget av guder/romvesener som har avansert nok teknologi til å modifisere aper genetisk, men ikke til å samle gull på en effektiv måte? Anonymkode: 52edc...16d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 1. desember 2017 #14 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d7134...148 Å sette opp stråmenn viser ikke at vi slekter fra apene. Hvem sier vi stammer fra moderne aper? Eller at en Ikke eksisterende evolusjonsteori sier at moderne aper er utryddet? Endret 1. desember 2017 av debatant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #15 Del Skrevet 1. desember 2017 27 minutter siden, debatant skrev: Å sette opp stråmenn viser ikke at vi slekter fra apene. Hvem sier vi stammer fra moderne aper? Eller at en Ikke eksisterende evolusjonsteori sier at moderne aper er utryddet? At du ikke forstår det kommer ikke som noe sjokk Anonymkode: d7134...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 1. desember 2017 #16 Del Skrevet 1. desember 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du ikke forstår det kommer ikke som noe sjokk Anonymkode: d7134...148 Det søte med deg er at du tror du er smart, selv når du ikke klarer å utdype dine resonnementer. Sant du er Lafemm...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 1. desember 2017 #17 Del Skrevet 1. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: At du ikke forstår det kommer ikke som noe sjokk Anonymkode: d7134...148 Mener du at jeg er dum og du er smart, fordi jeg ikke kjøper enda en evolusjonsløgn. I så fall hvilket poeng mener du jeg ikke tok?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå