Gå til innhold

venninnen min forelsket i meg??

Gjest Frus3rtSjokkiz

Anbefalte innlegg

Gjest Frus3rtSjokkiz
Akkurat nå, Mrs.Purdey skrev:

Eller fordi ts ble fullstendig overrumplet av dette og at venninna valgte å presentere dette i full offentlighet fremfor å fortelle det på tomanshånd?  Det er faktisk ikke greit. 

det er flere som blander meg med en annen bruker nå tror jeg :) 

jeg har ikke skrevet det innlegget om hun som annonserte det foran alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så big deal? Sånn som skjer. La det gå. Så lenge man er snill og grei og behandler hverandre med respekt så order slike ting seg. Det er værre om en av partene, eller begge, er umoden og ikke greier å takle det på en voksen måte.

Anonymkode: c8269...c71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Barfotjenta

Har vært i motsatt situasjon... Forelska meg hodestups helt ut av d blå i ei av veninnene mine når jg var 16-17... Prøvde å holde d hemmelig ei stund, men d varte jo bare til første gang vi møttes på fest å jg ble full... Hun sørga seff for at alle andre på festen fikk høre at jg var verdens teiteste person å en "freak"... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2017 den 23.58, Frus3rtSjokkiz skrev:

er det noen andre her inne som har opplevd dette før? hun er ikke lesbisk eller bi det virker som en type forelskelse allikevel!  hvordan fant dere ut av det og hva gjorde dere da? :blink: vi er veldig gode venner og det er ikke noe rart eller awkward mellom oss.

Hvorfor tror du det? 

Anonymkode: c0e81...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Barfotjenta skrev:

Har vært i motsatt situasjon... Forelska meg hodestups helt ut av d blå i ei av veninnene mine når jg var 16-17... Prøvde å holde d hemmelig ei stund, men d varte jo bare til første gang vi møttes på fest å jg ble full... Hun sørga seff for at alle andre på festen fikk høre at jg var verdens teiteste person å en "freak"... :/

Uff da. Er det mulig? Stakkars dere? Dere har ikke hell i kjærligheten i allefall. :klem: 

Kjære dere at det går ann å ha sånn uflaks. Dere fortjener så mye bedre. :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende. Du kjenner henne best. Du må nesten spørre henne om det tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barfotjenta
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uff da. Er det mulig? Stakkars dere? Dere har ikke hell i kjærligheten i allefall. :klem: 

Kjære dere at det går ann å ha sånn uflaks. Dere fortjener så mye bedre. :kose: 

D er 15-16 år sidn nå da... Mn takk for omtanken ;) Vært i flere forhold etter d da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dypt forelsket i en jente men ikke turt å gå så langt at det ble en seksuell opplevelse fordi det var helt nytt for meg, og fordi jeg trives best når ting ikke går så fort. Hun er også bi men trodde "det ikke var noe fra min side fordi det ikke virket som om jeg var seksuelt interessert". Må inrømme at jeg i dag tror hun har narsissistiske trekk og at hun er endel av mitt repetative handlingsmønster, så det var kanskje like greit at det ikke ble noe, men ser definitivt etter dette at jeg ikke alltid gir klare signaler selv om hjertet banker.

Anonymkode: 2e72f...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...